Met anderen, maar k heb net besloten dat ik dit toch vooral zelf beetje wil oplossen en niet teveel hulp wil inroepen van mensen die k amper kenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:13 schreef Paikea het volgende:
[..]
[..]
Maar je ex gaat gezellig verder? Met jou, met een ander? Verklaar je nader
Same here.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
Moe...slapen gaat echt niet lekker in dit weer..![]()
En.....tja...laat maar..![]()
En als jullie straks een relatie hebben, gaat ze weer vreemd met een ander. Vicieuze cirkel.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:23 schreef Terreros85 het volgende:
Ik voel me best goed, maar ik ben gruwelijk nieuwsgierig hoe deze week uit gaat pakken. Een paar weken geleden met een meisje gezoent en dat was heel leuk. Helaas voor mij vertelde ze me de dag later dat ze al een vriend had. Toch bleven we msn'en en sms'en en dinsdag zien we elkaar weer. Door het warme weer en de afstand tussen ons is het er nooit van gekomen om te daten. Het is geen date dinsdag want ik ga stappen met een stel klasgenoten. Zij woont dichtbij die stad en ik wil haar dolgraag zien. Ik heb haar uitgenodigd om ook te komen. Zij wil dus aan de ene kant mij dolgraag zien en aan de andere kant bij die vriend blijven (dat gevoel heb ik). Ik weet dus niet hoe dit uit gaat pakken. Aan de ene kant kan het weer zo worden als de laatste keer, niet van elkaar af kunnen blijven. Aan de andere kant kan het ook gezellig worden, maar verder nix. We zien wel.
Ik heb het ook best warm trouwens![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Morwen het volgende:
Warm maar weer eens, ik wil knetterende onweer, regen, hagel, sneeuw, orkanen, tornado's. Pandemonium! Ben dat klamme gedoe best wel zat eigenlijk![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef nomen_nescio het volgende:
Moe,chagerijnig, veels te warm en nog steeds koppijn
post dat mailtje eensquote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef nomen_nescio het volgende:
Moe,chagerijnig, veels te warm en nog steeds koppijnen geschrokken van een mailtje, weet niet wat ik misdaan
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hottentottententententoonstelling
[..]
![]()
![]()
...chicken tonight ?quote:
*knuffel* (zonder aan je kont te zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:44 schreef Christine het volgende:
Verdrietig. Maar dat heb ik vaker aan het eind van de dag.
Ik hoop dat ik niet (weer) ga liggen piekeren in bed dadelijk.
Is er iemand die zegt dat je dat moet zijn dan? Kom op meissie, fijn naar bed en leuke dromen dromenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Christine het volgende:
Ja en nu zit ik dus met tranen in m'n ogen. Een vrouw kan niet altijd sterk zijn...
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Christine het volgende:
Ja en nu zit ik dus met tranen in m'n ogen. Een vrouw kan niet altijd sterk zijn...
... geeft een zakdoekje aan Christinequote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef Christine het volgende:
Zo danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:25 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik voel me gedeeltelijk opgelucht. ik heb in ieder geval geen leukemie.
misschien van het roken? ik heb dat vaak als ik gerookt hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:46 schreef DeeCruise het volgende:
Al de halve nacht een vervelende druk op de borst...Geen flauw idee waar het vandaan komt??
Het is alweer over. Een nachtje slaap kan een hoop goed maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Hee kom op niet emotioneel worden ....
Vertel waarom huil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |