Het huilend zigeunerkind! Die hangt in elke woonwagen en is de avatar van Croupouque!quote:
vind deze niet echt om te lachenquote:
Hoezo niet gepast? Er wordt toch gehuild?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef weasel85 het volgende:
[..]
vind deze niet echt om te lachenook niet erg gepast om in dit soort topic te plaatsen
ja, maar vind je het ook een grappig beeld?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoezo niet gepast? Er wordt toch gehuild?![]()
quote:
Dude, waar staat dat het grappig moet zijn? En alleen omdat jij zeurt kunnen andere nu niet genieten van die foto.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ja, maar vind je het ook een grappig beeld?
ik niet hoor...![]()
dude, btje respect mag wel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef slindenau het volgende:. Rosbief haalt em weg, maar ondertussen is ie wel 3x gequote...wat een heerlijke heerschende foute foto trouwens
.
[..]
Dude, waar staat dat het grappig moet zijn? En alleen omdat jij zeurt kunnen andere nu niet genieten van die foto.
Van mij mag ie gewoon weer terug hoor Rosbief!
weasel85 is zelf gewoon een![]()
.
Kijk dat bedoel ik nu, jij bent de enige die er een probleem van maakt. Respect voor die mensen, ontwikkelings hulp enzo, allemaal prima...maar dan wil ik er wel om mogen lachen ja.quote:
Respect voor die arme negertjes uit Afrika heb ik zeker wel,quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef weasel85 het volgende:
dude, btje respect mag wel!
Je hebt gelijk, hij gaat terug de ether in!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef slindenau het volgende:
Van mij mag ie gewoon weer terug hoor Rosbief!
en zo hoort et ook. wie zegt dat het vluchtelingen zijn? misschien zijn het wel 2 hawaiaanse jongetjes die huilen omdat ze vandaag niet mogen surfen!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij gaat terug de ether in!![]()
En het schijnt zo te zijn dat échte ondervoedde kinderen een opgezette buik krijgen, in de trant van Zênger Bob.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef rival het volgende:
en zo hoort et ook. wie zegt dat het vluchtelingen zijn? misschien zijn het wel 2 hawaiaanse jongetjes die huilen omdat ze vandaag niet mogen surfen!
en ik zie nooit bomen in vluchtelingenkampen!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
En het schijnt zo te zijn dat échte ondervoedde kinderen een opgezette buik krijgen, in de trant van Zênger Bob.
Precies, en ik zie nota bene toch duidelijk een voederbak binnen handbereik!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En het schijnt zo te zijn dat échte ondervoedde kinderen een opgezette buik krijgen, in de trant van Zênger Bob.
quote:
ik gok dat hij eerst een andere had neergzet... toch te grof vond.. en dus maar een andere heeft neergezet!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef slindenau het volgende:
Die is al gepost, en dan zeg je ook nog "toch maar niet doen"
Ben ik wel eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef weasel85 het volgende:
hij heeft gelijkquote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok dat hij eerst een andere had neergzet... toch te grof vond.. en dus maar een andere heeft neergezet!
dat gok ik!
hret ging om een plaatje van mohammed als huilende baby die vond ik toch net te grofquote:
Ah joh, Moh Ali is wel meer gewend hoor, gewoon posten!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
hret ging om een plaatje van mohammed als huilende baby die vond ik toch net te grof
neequote:Op zondag 23 juli 2006 12:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ah joh, Moh Ali is wel meer gewend hoor, gewoon posten!
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
neeZouk maar op google afbeelding naar crybaby en je vindt hem vanzelf
![]()
boo fucking hoo!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef weasel85 het volgende:
Zeer juist. Ook een PMS-godin kan een huilie zijn!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
Yvonne?
ehehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |