Dat kan niet. Want ik post enkel flauwe grapjes. En niemand vindt mij grappig. En ik maak dan ook nooit grapjes. Want zo grappig ben ik helemaal niet. En al die mensen die om mij lachen...pfff, da's allemaal maar verzonnen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Hij weerlegt eerst wat DM zegt.![]()
Dat doe jij al niet.![]()
Jij komt nog niet eens in de buurt van argumenten!![]()
Kijk, dit is een argument. Hij speelt een beetje de man met zijn ironie, maar dat zien we door de vingers.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.
Het enige dat niet verzonnen is, is je gigantische ego.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want ik post enkel flauwe grapjes. En niemand vindt mij grappig. En ik maak dan ook nooit grapjes. Want zo grappig ben ik helemaal niet. En al die mensen die om mij lachen...pfff, da's allemaal maar verzonnen.
Uhuh.!!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er is dan ook echt helemaal niemand die om mijn grapjes lacht. Nee, écht niet. Dat lijkt maar zo. Uhuh.
L-E-Z-E-N!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Truste Bupa.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N!
Er staat 'als we jouw flauwe grappen zouden negeren'. Ik zeg nergens dat er niemand om lacht. Uit beleefdheid lachen we er inderdaad om.![]()
En ik moet je nageven, dat je af en toe best een leuk grapje kan maken, maar het merendeel is gewoon erg flauw en niet grappig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan beantwoord jij ze toch? Als zijn persoonlijke hielenlikker mag je dat vast wel doenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih is gewoon écht weg! En er staan nog reacties open..
Of hij is mijn reacties even aan het teruglezen, om te verifiëren of zijn reacties wel helemaal consistent waren daarmee!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
Van hetzelfde!quote:
Maar sommige mensen komen nooit aan slapen toe als ze eerst op alle openstaande reacties moeten reageren... dus gun Bupa ook zijn nachtrust! Anders kan hij ons morgen niet in volle glorie laten genieten van zijn innemende en bescheiden persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
TWEE!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lief nachtboek,
Ik vraag me steeds meer af of de SC in SHO niet uit twee kampen bestaat.![]()
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lief nachtboek,
Ik vraag me steeds meer af of de SC in S, S&S niet uit twee kampen bestaat.![]()
Vet spel.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!
Dat speelden we in groep 7 en 8 van de basisschool. En je moest in het donker je weg zoeken, maar we probeerden zo inventief mogelijk zaklantaarns mee te smokkelen!quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Vanavond wel. Ik hoor bij het rode kamp. En we moeten met het nachtspel de vlag van het blauwe kamp veroveren in het bos! Daarbij worden we gehinderd door Duiveltja en Copycat, die met een laken over hun hoofd proberen mensen uit elk kamp te vangen. Dus moeten we ook onze kampgenoten zien te bevrijden, om de kans dat we die blauwe vlag kunnen jatten te vergoten. Uiteraard geldt voor het blauwe team dat zij onder dezelfde omstandigheden onze rode vlag moeten zien buit te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, dat is van mijn spel afgeleid.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 'capture the flag'.![]()
Doeg!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga nu ook slapen.
Het was mij weer een waar genoegen, en ik wens iedereen die nog niet slaapt een goede nacht, en iedereen die wel al slaapt wens ik een prettig wakker worden!![]()
![]()
MissBliss!quote:
P!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:09 schreef Ovidius het volgende:
[..]
MissBliss!![]()
!!
Hoe was het?Wat heb je gekocht?
Was het daar ook zo warm?
Vertel!
![]()
Dan ga je toch terug?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
P!![]()
![]()
Het was tof!
Ik heb erg veel gekocht![]()
[o.a. veel kleding, tas, Lush, Ipod,
Victoria's Secret Lingerie
, souvenirs
, pet,
cowboyhoed
]
Ja, het was heel warm
EN IK WIL TERUG!!!![]()
Neequote:
Jaja Dizer, voor jou heb ik de enige, echte: I LOVE NEW YORK-AANSTEKER meegesmokkeld!!quote:
Nee, staan speciaal heul veul bordjes dat je je aanstekers thuis moet laten.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:33 schreef Ovidius het volgende:
Mag je zoiets niet zomaar meenemen dan?
Goed gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, staan speciaal heul veul bordjes dat je je aanstekers thuis moet laten.
En ik heb ook al mn spullen door de douane gekregen, inclusief Ipod
quote:
Zei die niet eens hier in ShowChat:quote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
Japs. Vrijwillig overigens.
DIZZLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef pberends het volgende:
Is MB door zo'n heerlijke NYPD-agent onderzocht?
Jaahaaaaaaaaaaaaaaquote:
Souvenierquote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DIZZLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil terug!![]()
Had je gelezen over mn souvenir?
[..]
Nee
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaa
heuj, he-he jij wilt zeker je foto's hequote:
Forum Opties | |