quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
lollerrofl ik zo mijn kast opruimen lollerrofl, kwam ik een stukkie PVC buis tegen lollerrofl, dus ik zo denken van wtf doet dat hier lollerrofl, pakte ik zo de veronica gids lollerofl, scheur ik een stukje papier eruit lollerrofl, en draai ik er een pijl van en daarmee schoot ik zo een kat van onze schuurdak lollerrofl!!
moet die kutkat maar niet midden in de nacht voor mijn raam staan jankenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
je had ook je katana kunnen gooien.
Dan gooi je een beker water over 'm heen ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet die kutkat maar niet midden in de nacht voor mijn raam staan jankentis geven en nemen!
en papieren pijltjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan gooi je een beker water over 'm heen ofzo
ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Chanty87 het volgende:
Om het welzijn van lieve katten. Zo'n pijltje had makkelijk z'n oog ofzo kunnen raken ja! Zal ik 'es bij jou doen zo
Die kat doet aan jogaquote:
Roy had nu gezegt "OHHHJ A A CHANTY, DAN KUNNEN WE GELIJK ETEN DAARNA *KWIJLKWIJLKWIJLKWIJLKWIJL*quote:
Ik ben roy nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:29 schreef capibar het volgende:
[..]
Roy had nu gezegt "OHHHJ A A CHANTY, DAN KUNNEN WE GELIJK ETEN DAARNA *KWIJLKWIJLKWIJLKWIJLKWIJL*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
bamboocha indeedquote:
nee als ik op het dak klim van die schuur dan vlucht ie al, we hebben een verleden snap jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef Chanty87 het volgende:
Er naartoe gaan en je excuses aanbieden.
Ga dan naar dr Phil, dan kan je het uitpraten mmkay?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee als ik op het dak klim van die schuur dan vlucht ie al, we hebben een verleden snap je
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Ga dan naar dr Phil, dan kan je het uitpraten mmkay?
Ik ben vanaf morgen trouwens een weekje weg.... alweeeeeer een vakantie *zucht*
bamboocha?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef Laniboekje het volgende:
WTF, er zit iets IN mijn beeldscherm.
Dit is inderdaad een TFTscherm. Niet nice... Overigens vind ik het wel grappig dat die beestjes onweersbeestjes genoemd worden. Nog nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:24 schreef Chanty87 het volgende:
Onweersbeestje? Die beesten kruipen overal tussenOok tussen TFT schermen...
kijk uit voor stroom enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een TFTscherm. Niet nice... Overigens vind ik het wel grappig dat die beestjes onweersbeestjes genoemd worden. Nog nooit van gehoord!
Goed, dan ga ik dus maar eens kijken of ik kan schroeven enzo, want ik ken mezelf.. dat beestje gaat me gestoord maken voor zover ik dat al niet ben.
ja maar ik mag dat niet linken ivm met policy loolololololololololquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef capibar het volgende:
Ik ben opzoek naar HD films, op usenet staat niks, en met bittorrent kan ik ook niks vinden.
Iemand nog tips?
Je muis cursor?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:17 schreef Laniboekje het volgende:
WTF, er zit iets IN mijn beeldscherm.
EDIT: Het beweegt zelfs!![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar ik mag dat niet linken ivm met policy loololololololololol
Boeiend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
ja, peristilius, slotje
ik ben een kwaliteits user geworden, ik heb mijn bans gehad en ik heb er van geleerd!quote:
Mja ik zou het risico niet wagen... Als het echt een onweersbeestje is (wat me eigenlijk best onwaarschijnlijk lijkt, want in grote steden komen ze niet echt voor) dan kun je ze beter met licht weglokken (als ze nog leven that is)...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een TFTscherm. Niet nice... Overigens vind ik het wel grappig dat die beestjes onweersbeestjes genoemd worden. Nog nooit van gehoord!
Goed, dan ga ik dus maar eens kijken of ik kan schroeven enzo, want ik ken mezelf.. dat beestje gaat me gestoord maken voor zover ik dat al niet ben.
Ah dat valt mee, dacht dat je zilvervisjes bedoeldequote:Op zondag 23 juli 2006 00:09 schreef Chanty87 het volgende:
Zilverdinges? Onweersbeestjes zijn kleine (1 mm ofzo) zwarte insectjes.
Die beesten heb ik echt een teringhekel aanquote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah dat valt mee, dacht dat je zilvervisjes bedoelde
[afbeelding]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah dat valt mee, dacht dat je zilvervisjes bedoelde
[afbeelding]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Cap voeg me maar ff toe op msn, ik stuur je wel een linkjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:33 schreef capibar het volgende:
Ik ben opzoek naar HD films, op usenet staat niks, en met bittorrent kan ik ook niks vinden.
Iemand nog tips?
warezhoerquote:Op zondag 23 juli 2006 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cap voeg me maar ff toe op msn, ik stuur je wel een linkje
Mwah HD films zijn hier nog niet eens te koop dus imo valt het niet onder warezquote:
JA EN HALO 3 IS HIER OOK NOG NIET TE KOOP DUS DIE BETA OP MIJN PC MAG WEL HEHEHE??!!?!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah HD films zijn hier nog niet eens te koop dus imo valt het niet onder warez
Jaquote:Op zondag 23 juli 2006 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JA EN HALO 3 IS HIER OOK NOG NIET TE KOOP DUS DIE BETA OP MIJN PC MAG WEL HEHEHE??!!?!::RR:R:R:R r:r
supp holmes?quote:
Tyfuskatten en tyfusmuggenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
supp holmes?
Die tyfus katten waren weer bezig, word weer payback time enzo
tyfusGamedemonquote:
hij is niet de eerste die het zegt natuurlijk, hij loopt achter, maar dat geeft niet, ik hou van iedereenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel +100 voorspelbaar
okokokok de een iets minder dan de ander, en sommige helemaal niet, maar het gaat om het ideequote:
Ja, als Kabouter makkelijke grappen mag maken, mag ik het ook hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel +100 voorspelbaar
Wel eerlijk blijven dus he!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
okokokok de een iets minder dan de ander, en sommige helemaal niet, maar het gaat om het idee
Ik geef je groot gelijk. Ik moest namelijk ook even lachen om je makkelijke grap.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, als Kabouter makkelijke grappen mag maken, mag ik het ook hoor
even een voorspelbare post maken :quote:
Blijkbaar dus niet hequote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even een voorspelbare post maken :
Tegen jou altijd
Ik houd ook van jouquote:
quote:
Sorry morthill, dat gaat niet gebeuren dat kan ik niet maken manquote:
Oh, het ging niet over Laniboekje?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry morthill, dat gaat niet gebeuren dat kan ik niet maken man
nee natuurlijk niet gekquote:
veel plezierquote:Op zondag 23 juli 2006 13:45 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, ik vertrek eens richting Eindhoven.
muizen, mussen, duiven... genoeg te eten hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef Chanty87 het volgende:
Eén van m'n poezen is al sinds gistermiddag niet gezienZe heeft dus gisteravond en vanochtend ook niet gegeten
Misschien heeft GD haar te pakken.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef Chanty87 het volgende:
Eén van m'n poezen is al sinds gistermiddag niet gezienZe heeft dus gisteravond en vanochtend ook niet gegeten
Arghhquote:
ME WNATZT!!1quote:Op zondag 23 juli 2006 17:22 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hoe lang gaat het duren voordat er allemaal avatars komen met die blij lui te zwaaien?
Goedenavond.quote:
Dit is zoveel informatie die ik niet wil hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef Kiteless het volgende:
ik laatst weer het broodmes zoeken, had ik het in de schuur laten liggen toen ik klaar was met de kat snijden
Sorryquote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen, ik ben weer lekker wakker gebeld
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef Kiteless het volgende:
Peterselie !!!
Ik heb ook opgenomen, dus tenzij jij een collega van me bent waarvan ik niet wist dat die FOKker wasquote:
Jaa....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb ook opgenomen, dus tenzij jij een collega van me bent waarvan ik niet wist dat die FOKker was
Ow wat gaaf! Ben zelf geboren en getogen in Arizona/Californie. Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
Woeiiii, comfort class geboekt voor AmerikaEens fatsoenlijk 9 uur reizen
Comfort classquote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
ik vond 22 uur economy class eigenlijk prima te doen. JAL is gewoon een goede maatschappij dan ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
Orlando, Floridaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jaa....![]()
[..]
Ow wat gaaf! Ben zelf geboren en getogen in Arizona/Californie. Waar gaat de reis heen?
Martinairquote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Comfort classWow, dat is zeker relaxed dan
![]()
Welke maatschappij vlieg je?
Toen ik vorig jaar naar NYC vloog zat ik in een 777, dat is echt super, zelfs economy was heerlijk te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Chanty87 het volgende:
MartinairVorig jaar in een 'normale' Boeing 9 uur gevlogen; op de terugweg had ik nog een grote ingelijste foto bij me die ik voor m'n benen moest zetten, nou, ik kon m'n benen echt nergens kwijt. Zat er ook nog zo'n kutDuitser met z'n stoel naar achter
4-5 uur oké, maar 9 uur? Nee dankje. Heb liever wat extra beenruimte, m'n vader ook
Meen je?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
49 eurie p.p. per vlucht.
Wat bij mij op mijnretourtje Australië al op ¤200 zou komen te staan. (2 vliegtuigen heen en 2 terug)quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Orlando, FloridaWeer een weekje WDW doen
heen en terug hetzelfde geld?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef Chanty87 het volgende:
Zal ik doen hoorquote:
Lijkt mij van wel ja. Volgende week gaat het reisbureau proberen om op de terugweg ook Comfort Class te regelen. Kan ook pas vanaf 90 dagen voor de reis...quote:
we vergeven jequote:Op maandag 24 juli 2006 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG::o
Ik vergeet helemaal mijn lieve slopwchattertjes![]()
![]()
![]()
Dat komt ook omdat ik zo druk ben met me site![]()
Zoals ik al zei, vaak is het zo dat een enkeltje terug een stuk duurder is, maar als jij zeker bent van je zaak zal het wel zo zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 20:23 schreef Chanty87 het volgende:
Want? 49 eurie per persoon per enkele reis; heen 49 eurie en terug 49 eurie. Staat op de site van Martinair. En anders werd dat wel vermeld door ons reisbureau.
dit dacht ik eigenlijk ook..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vaak is het zo dat een enkeltje terug een stuk duurder is, maar als jij zeker bent van je zaak zal het wel zo zijn![]()
![]()
Ik had het nog nagevraagd bij m'n vader en die zegt ook gewoon dat het hetzelfde tarief is. Waarom zou dat niet zo zijn dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vaak is het zo dat een enkeltje terug een stuk duurder is, maar als jij zeker bent van je zaak zal het wel zo zijn![]()
![]()
Hehe goeie grapquote:Op maandag 24 juli 2006 23:50 schreef -Dries- het volgende:
http://www.break.com/index/bike_path_water_hole_prank.html
Als je niet hierom lacht, ben je dom!
arme jijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, vandaag moet ik werken. En ik heb geen zin![]()
Wat heb je in gedachten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:23 schreef Gamedemon het volgende:
serieus mensen die om 7 uur smorgens hun heg gaan snoeien met een electronische heggenschaarfucking aso als je het mij vraagt, geeft een tyfus geluid man.
*noteer, buren terug pakken
Dom genoeg heeft de game geen co-opquote:
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
PostorderbedrijvenPostorderbedrijven die zeggen dat ze binnen 24 leveren en na 36 uur nog niks hebben afgeleverd
Hmph, als ik vanavond nog niks binnen heb ga ik eens even rondmailen.
M'n Mini Pouch en grijze DS phone strap (goddank geen rozequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
PostorderbedrijvenPostorderbedrijven die zeggen dat ze binnen 24 leveren en na 36 uur nog niks hebben afgeleverd mijn bestelling 2 dagen terug hebben verzonden maar ik nog niks heb binnengehad
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie vriend van me is vader gewordenTis een mooie gezonde dochter geworden, ze heet Tess
Laniquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Tess vind ik altijd zo'n mooie naam!
Het is zeker een mooie dag, zelfs voor diegenen die geen 360, PS3 en een Wii kunnen kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lani![]()
Ik vind het ook een mooie naam
Wat een mooie dag is het trouwens ook, loon van mijn vakantiewerk is binnen, ik kan nu een 360, PS3 en een Wii kopen en dan hou ik nog geld over
Ik mail je mijn rekening nummer welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lani![]()
Ik vind het ook een mooie naam
Wat een mooie dag is het trouwens ook, loon van mijn vakantiewerk is binnen, ik kan nu een 360, PS3 en een Wii kopen en dan hou ik nog geld over
Moet je eens bij FRS iets bestellen. Binnen 2 a 3 dagen bij hun is meer iets van 2 a 3 maanden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
PostorderbedrijvenPostorderbedrijven die zeggen dat ze binnen 24 leveren en na 36 uur nog niks hebben afgeleverd
Idd ik bestel daar ook echt nooit meer, heb 4 maand op een dvd mochten wachten terwijl ik hem nog had zien liggen in de tussentijd bij de plaatselijke FRS.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je eens bij FRS iets bestellen. Binnen 2 a 3 dagen bij hun is meer iets van 2 a 3 maanden.
quote:You have been banned for the following reason:
Your contribution to the Assassin's Creed thread was reasoned, measured, and not troll-worthy at all. Thank you.
quote:Date the ban will be lifted: 08-25-2006, 09:00 PM
Blijkbaar niet, want MMaRsu blijft ook terugkomen voor meerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:
Die strooien met bans, is het niet?Lekker beleid hebben ze daar, "hoe jaag je users weg"
Dat zijn er overigens wel meer hier, ik vind MM juist één van de weinige met kwaliteit. Of nee, ik moet het anders zeggen. MM is één van de weinige waarmee ik connectquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:58 schreef peristilius het volgende:
Mja, MMaRsu is wel gewoon een vieze baggeruser.
Nuf said.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM is één van de weinige waarmee ik connect
Hmm, dat lijkt op een opmerking waarmee ik mezelf uitlul. Maar nee, dat is het nietquote:
I knowquote:
I knowquote:Chanty
Goeie samenvattingquote:dood Ninja Gaiden irritant over doen
Kom ik je opzoeken met mn waterpipaquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.streetwars.net/index.php
Streetwars lijkt me nou zo geweldig Roy
Ehehehequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom ik je opzoeken met mn waterpipa
Guns zijn niets voor Ninja's. Hij mag twee waterballonnen aan een touwtje doen en het gebruiken als nunchucksquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehehehe
GD is dat niet wat voor jou als een ninja in de schaduw wachtend met een waterpipa
wat een tof maar toch tyfus nerdie iets is datquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.streetwars.net/index.php
Streetwars lijkt me nou zo geweldig Roy
Ik van mijn kniequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
GVD! Wat heb ik last van me rug zeg![]()
Wees blij, ik heb pas 16 augustus een Xboxquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:03 schreef MMaRsu het volgende:
Hehehe.
Daaaamn wat duurt het wachten op die Saints Row demo lang zeg, dit is net als toen ik San Andreas helemaal aan het hypen was voor mezelf.
Ja okquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb pas 16 augustus een Xbox![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat je lekker uit kan slapen 14.gif
Ik ga zo ff de stad in om mijn 5 euro te betalen voor de Saints Row pre-order. Hopelijk hebben ze de disc al binnen
![]()
Nedgame?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat je lekker uit kan slapen 14.gif
Ik ga zo ff de stad in om mijn 5 euro te betalen voor de Saints Row pre-order. Hopelijk hebben ze de disc al binnen
![]()
Planning voor woensdag: opruimenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef -Dries- het volgende:
Planning voor vandaag:
Inkopen doen voor de vakantie
Planning voor morgen:
Op vakantie
FOK!games hoofdkwartier?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:55 schreef Gamedemon het volgende:
Planning voor vandaag :
Plattegrond van een zeker bedrijf bestuderen
Planning voor morgen : Katana en shurikens slijpen
planning voor overmorgen : Gebouw infiltreren en een zeker persoon de groeten doen
NINJA FTW!!
Dimplus, Nedgame wist niet eens van die pre-order disc af ( net zoals alle winkels in de stad waar ik ben geweestquote:
Succes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef -Dries- het volgende:
Planning voor vandaag:
Inkopen doen voor de vakantie
Idd dat wil ik ook wel es wetenquote:
Ja jij ookquote:
Veel plezier gast zie je over 2.5 weken in Saints Rowquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef -Dries- het volgende:
Kben ff 2,5 weken op vakantie, laterrrr
Ik heb het woensdag-gevoel.quote:
Laatste dag voor mij, om 13u heb ik vakantiequote:
Had ik maar vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste dag voor mij, om 13u heb ik vakantie
Vorige week zeiden ze dat het vandaag 27 graden zou worden dus paulusma hoef je ook niet meer te vertrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:07 schreef Chanty87 het volgende:
Gadverdamme tis gewoon ranzig warmWaar blijven die onweersbuien
Paulusma do your thing!!!
Nam iemand ooit dat SBS6 campingvolk serieus dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze dat het vandaag 27 graden zou worden dus paulusma hoef je ook niet meer te vertrouwen.
Tell me about itquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:42 schreef BMH het volgende:
Achter je PC werken met deze hitte & geen airco .. STINKT!!.. helaas ook Letterlijk.
Neem jij ff B's originele account overquote:
quote:
ik ook, een uur of 28 geledenquote:
kheb jou een mp3tje gestuurd trouwens, enjoyquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb jou een mp3tje gestuurd trouwens, enjoy
he jij bent nieuw, hoiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef Kiteless het volgende:
ik zou eigenlijk wel zo'n apparaat willen hebben als de slager heeft om plakjes te snijden !
Lijkt me superhandig en ik wou altijd al eens katpaccio proberen.
wahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef Kiteless het volgende:
ik zou eigenlijk wel zo'n apparaat willen hebben als de slager heeft om plakjes te snijden !
Lijkt me superhandig en ik wou altijd al eens katpaccio proberen.
Np np np npquote:
Tiesto![]()
Np np np npquote:
heet jouw moeder toevallig greet? die zet vet lekkere koffie heb ik gehoordquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Np np np np
Ik ga de senseo even mishandellen denk ik
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
Jack Bauer![]()
![]()
Ik MAG die man niet, ECHT niet. En nu ga ik even weg.
quote:
kon je dat toen niet zeggenquote:[08:57] * Morth|Luiwammesch has joined #gam
[08:57] * Morth|Luiwammesch is now known as Morthill
er staat luiwammesch, moet je het dan nog vragenquote:
Echt niet, mag ik je even wijzen op mijn eerdere post : [GAM SC] Kattenkillers 4 life holmes!quote:
niet te bijdehand groentjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Echt niet, mag ik je even wijzen op mijn eerdere post : [GAM SC] Kattenkillers 4 life holmes!
Laten we elkaar dus even niet voor n00b uitmaken, kplztnx
stfu n00b, wees slim en voorkom dat je gepwned wordt door een meisjequote:
niggah pleasequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
stfu n00b, wees slim en voorkom dat je gepwned wordt door een meisje
Gamedemon gpwnd door een vrouwquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
stfu n00b, wees slim en voorkom dat je gepwned wordt door een meisje
Denk dat ze daar nog iets te jong voor is...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gamedemon gpwnd door een vrouwTrouw met me
Serieus ik voorspel hier een quote op van MMaRsu iets in de trend van :quote:
Als je 't niet erg vind laat ik dat aan je familie over, ik ga weer ff verder met codenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
Kiteless is like 16, ga maar in de hoek zitten en breezers drinken
[afbeelding]
Je mist Saint's Row in je zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Serieus ik voorspel hier een quote op van MMaRsu iets in de trend van :
ZOMFG IS GOED CHANTYY!1!!!!1!1!1!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vind laat ik dat aan je familie over, ik ga weer ff verder met coden
ah het typische antwoord die 16 jarige BrEeZaH cHiCkS posten:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vind laat ik dat aan je familie over, ik ga weer ff verder met coden
Ik kan wachtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
Kiteless is like 16, ga maar in de hoek zitten en breezers drinken
[afbeelding]
Ik zet altijd de koffie thuisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heet jouw moeder toevallig greet? die zet vet lekkere koffie heb ik gehoord
doe mij maar een espresso met melk en suikerquote:
waarom dan espresso drinkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe mij maar een espresso met melk en suiker
Sorry, dat is niet mijn niveauquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah het typische antwoord die 16 jarige BrEeZaH cHiCkS posten:
Je moeder!111!!!!1!!1!
Lol mijn vRiEnD werKt BiJ de PoLiTiE men!1!!!1!!
Mijn VaDeR iS cLoWn hIj gRiJpT jE lololololer!1!!
Omdat ik een prutser ben, dat weet je toch man, jezus!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom dan espresso drinkenAls je het toch verziekt
Jawelquote:
Bamboocha!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat ik een prutser ben, dat weet je toch man, jezus!
je vergeet het uitroep tekenquote:
speciaal voor jou danquote:
Hebben we sinds tijden weer eens een kwalitatief goede vrouwelijke GAM SC bezoeker, ga jij d'r weer een beetje weg zitten jagenquote:
das best grappig, ik wou em vandaag eigenlijk gaan veranderen, maar nu is het extra leuk om em te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hebben we sinds tijden weer eens een kwalitatief goede vrouwelijke GAM SC bezoeker, ga jij d'r weer een beetje weg zitten jagen![]()
En verander je ondertitel + avatar nou eens, ik word gillend gek van dat b@mBo0cHa!@1!!
![]()
Oh god 16 jaar en vrouwelijk en er wordt meteen om meer foto's gevraagdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
Hey Kiteless, heb je niet wat meer foto's?
1986-08-20quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das best grappig, ik wou em vandaag eigenlijk gaan veranderen, maar nu is het extra leuk om em te houden.
en kwaliteitsuser? bijdehandje zul je bedoelen
Its funny cuzz itz teh trutzh!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een intelligente grap over mij weer bovenin het topic GD, dat had ik nou niet van je verwacht...
En ik heb geen behoefte om het te bewijzen dus das dan redelijk tot zwaar jammer voor jequote:
Mwa, eerder voor jou want jij gedraagt je niet naar je leeftijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En ik heb geen behoefte om het te bewijzen dus das dan redelijk tot zwaar jammer voor je
Ja, duh, moet toch ff checken of het de moeite waard is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh god 16 jaar en vrouwelijk en er wordt meteen om meer foto's gevraagd
w00tquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik ben net in een stuk glas gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |