^^quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan zullen wel een of ander handelsboycot in elkaar gaan knutselen. Al weet ik niet of er uberhaupt gehandeld wordt dus deze landen.
hoe vaak heeft jou moeder je van de commode laten vallen ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef JoPiDo het volgende:
het zijn toch maar lelijke kinderen
Hoe veel open deuren heb jij al ingetrapt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:18 schreef Kaaskoekjesrulen het volgende:
[..]
hoe vaak heeft jou moeder je van de commode laten vallen ?
Commode? Jezus uit welk jaar kom jij?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:18 schreef Kaaskoekjesrulen het volgende:
[..]
hoe vaak heeft jou moeder je van de commode laten vallen ?
Ik zou het echt niet weten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:24 schreef LXIV het volgende:
En Luxemburg dan?
Wat zou Nederland doen wanneer de Luxemburgse doane een Nederlands gezinnetje, wat op de terugreis van de Costa Bravo nog even goedkoop wil tanken, uit de Renault rukt, ze midden op straat sodomiseert en vervolgens de ouders ophangt aan een lantaarnpaal en de kinderen verdrinkt in het ballenbad?
Gewoon hypothetisch dan. Dus niet van:"Ja maar dat gebeurt toch niet..."
Zou Balkenende op TV verschijnen en zeggen dat we zo niet met elkaar omgaan in dit land?
Of is hij daar te hypocriet voor?
Jullie zeggen het maar.![]()
U heeft gelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef riley het volgende:
[..]
Hoe veel open deuren heb jij al ingetrapt?
Dan was daar in ieder geval geen plaats meer voor moslims geweest.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:18 schreef remlof het volgende:
Ik vraag me meer af wat Nederland had gedaan als in 1947 de VN had besloten om Noord- en Zuid-Holland aan het joodse volk te geven als goedmakertje na de holocaust en omdat uit Nederland procentueel de meeste joden waren gedeporteerd...
Dan krijgen we van Balkie idd een speech a la die we gehad hebben toen die Belgische minister iets zei over onze grote roerganger (quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:24 schreef LXIV het volgende:
En Luxemburg dan?
Wat zou Nederland doen wanneer de Luxemburgse doane een Nederlands gezinnetje, wat op de terugreis van de Costa Bravo nog even goedkoop wil tanken, uit de Renault rukt, ze midden op straat sodomiseert en vervolgens de ouders ophangt aan een lantaarnpaal en de kinderen verdrinkt in het ballenbad?
Gewoon hypothetisch dan. Dus niet van:"Ja maar dat gebeurt toch niet..."
Zou Balkenende op TV verschijnen en zeggen dat we zo niet met elkaar omgaan in dit land?
Of is hij daar te hypocriet voor?
Jullie zeggen het maar.![]()
Generaliserenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan was daar in ieder geval geen plaats meer voor moslims geweest.
Waarschijnlijk was het een uitermate welvarend gebied geworden, waar de rest van de Nederlandse bevolking ook haar graantje van had meegepakt.
Amsterdam, Diamond City of zoiets.![]()
Ow jah en de overgebleven nederlanders in Zionistisch Holland zouden als tweederangs burgers worden behandeld en de gedeelde stad Amsterdam (die alleen via de A2 met Nederland verbonden was) zou om de haverklap worden afgesloten en zo voort. Zoals Israel nu met de palestijnen omgaat dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan was daar in ieder geval geen plaats meer voor moslims geweest.
Waarschijnlijk was het een uitermate welvarend gebied geworden, waar de rest van de Nederlandse bevolking ook haar graantje van had meegepakt.
Amsterdam, Diamond City of zoiets.![]()
Een goede vraag, voorwaar. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef nonzz het volgende:
Maar wat zou Vader Abraham nu doen wanneer deze kinderen, terwijl ze Albert West een hand geven, achter op de fiets zitten bij Pino uit sesamstraat, een oud zwiters volksliedje fluiten?
Gewoon hypothetisch dan, hè?
Zou Vader Abraham daarop Pino aanvallen, of is hij daar te mieterig voor?
Vaudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een goede vraag, voorwaar. Zo had ik het nog niet bekeken.
Uit welk kanton komt dat liedje?
Dan denk ik dat V.A. in moedeloze ontreddering zal verzinken, denkende aan de orgelman die zijn moeder sodomiseerde toen hij 8 jaar oud was.quote:
dat veranderd de zaakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |