Heel eenvoudig: een draadje garen tussen de deur klemmen. Ligt het op de grond dan is ie binnen geweest. Hangt het er nog dan niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef KlootMajoor het volgende:
..
Andere oplossing is een heel dun strookje postzegel plakken onderaan. Plakken op deur en ernaast. Gescheurd: binnen geweest, nog heel? dan niet. Plakband werkt hierbij niet goed want die plakt mogelijk per ongeluk opnieuw vast.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: een draadje garen tussen de deur klemmen. Ligt het op de grond dan is ie binnen geweest. Hangt het er nog dan niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:43 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon een lijk in de gang leggen. Als hij je wil naaien belt hij heus de politie wel, en dan hoor je het snel genoeg.
Die bewaar je maar voor het moment dat ik heb toegelicht wie voor lijk moet spelen. Ja?quote:
alsof ie daar dan in schrijftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:24 schreef Furby het volgende:
Of zet een tafeltje bij de voordeur met een gastenboek! Hoef je alleen maar ff de signatures uit te lezen!
vertel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Die bewaar je maar voor het moment dat ik heb toegelicht wie voor lijk moet spelen. Ja?
en ik hoop voor de wereld dat jij dit niet meent.quote:
Ja. Sloten vervangen. Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef KlootMajoor het volgende:
Heeft iemand een makkelijke manier om te kunnen zien of iemand de deur open heeft gemaakt/binnen is geweest?
Des nie zo de sloten van zeisicon zijn duur en die zijn de beste zei de slotemaker maar dan is ts nie meer rijk groetjes veldmuisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja. Sloten vervangen. Geen gezeik, iedereen rijk.
Verdonklogicaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:24 schreef Furby het volgende:
Of zet een tafeltje bij de voordeur met een gastenboek! Hoef je alleen maar ff de signatures uit te lezen!
Dan verkoopt-ie z'n spullen toch om nieuwe sloten te kopen? Heeft nog als bijkomend voordeel dat er niets gejat kan wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Des nie zo de sloten van zeisicon zijn duur en die zijn de beste zei de slotemaker maar dan is ts nie meer rijk groetjes veldmuis
Slim!!11einzquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan verkoopt-ie z'n spullen toch om nieuwe sloten te kopen? Heeft nog als bijkomend voordeel dat er niets gejat kan worden
Ejn daar kan je dan weer nieuwe spullen van kopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Slim!!11einz
En als er dan toch iemand binnenkomt door die nieuwe sloten heb je garantie waardoor je weer een nieuwe sleutel krijgt en de ouwe mag je houwe dus als je dat keivaak doet kan je geld verdienen bij de oudijzerboer!!!
Ja maar dat verwacht ie misschien wel! Ik denk dat het slimmer is om dat strookje op de deur van die dude te plakken waarvan je denkt dat ie gaat komen! DAT VERWACHT IE NOOIT NIEquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:37 schreef MrSubtle het volgende:
Andere oplossing is een heel dun strookje postzegel plakken onderaan. Plakken op deur en ernaast. Gescheurd: binnen geweest, nog heel? dan niet. Plakband werkt hierbij niet goed want die plakt mogelijk per ongeluk opnieuw vast.
Precies! Wij zijn samen echt keislim!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Ejn daar kan je dan weer nieuwe spullen van kopen![]()
Maak jij effe een factuurtje voor verrichte adviesdiensten, dan stuur ik het naar TSquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Precies! Wij zijn samen echt keislim!
of het is verdampt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Furby het volgende:
Zet streepkes op uw flessen sterke drank. Als er eentje wat leger is is er iemand binnen geweest!
Zo hoop jij zeker ook al je hele leven seks te krijgen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:53 schreef Furby het volgende:
...met een briefke erop "NIET AAN TREKKEN" zeker weten dat mensen er aan trekken dan!
Eerst wachten tot het resultaat heeft, wat het uiteraard gaat hebben. Ik werk op een no-cure-no-pay basis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Maak jij effe een factuurtje voor verrichte adviesdiensten, dan stuur ik het naar TS![]()
hoezo kinderachtigquote:Op zondag 23 juli 2006 00:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Sleutel vragen, nee... want we negeren elkaar
dit zou kunnen. maar als hij iets ziet liggen. en vlak ernaast ziet hij de omlijning van dat voorwerp.. dan kan hij het toch ook weer terugplaatsen. een beetje zand neerleggen zou hoogstwaarschijnlijk wel werken. als je iets tussen de deur stopt wat dan valt als hij open gaat en hij ziet het, kan hij het gerust weer terugstoppen en valt het weer als jij binnen komt...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Dus bij binnenkomst als de deur maar IETS te ver open zou gaan , dat dit voorwerp dus uit het omlijnende gebeuren wordt verschuift
dan al sik zelf de deur open doe, weet ik dat ik niet verder dan een kwart moet gaan en dan even snel koekeloer naar dat voorwerp
slim right?
toen waren het nog 'goede' vrienden, nu nietmeerquote:Op zondag 23 juli 2006 09:24 schreef p-etr-a het volgende:
Vorige keer heeft hij toch eerlijk toegegeven dat hij binnen is geweest, en vond jij dit niet erg? Waarom zou het dan nu wel erg zijn?
daarom dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik woon naast iemand die voorheen altijd een maat geweest is van me
Nu is het zo dat de verhoudingen heel krom liggen en we elkaar niet meer spreken en als we elkaar zien negeren we elkaar
Een tijdje terug toen alles nog koek en ei was
vind hij zonde van het geld omdat hij binnekort verhuist!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:29 schreef rednajt het volgende:
Nieuw slot erop zetten is zeker veeeeeel te ingewikkeld...nu maar hopen dat het huis wordt leeggehaald als hij weg is![]()
ach ja...als heel het huis wordt leeggehaald is dat niet zonde van het geldquote:Op zondag 23 juli 2006 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
vind hij zonde van het geld omdat hij binnekort verhuist!![]()
lezen jullie weleens?
dat zekersteweten!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:38 schreef rednajt het volgende:
[..]
je moet wel een mietje zijn als je dat niet eens durft....
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:56 schreef vruitig het volgende:
- EEN DIKKE VALKUIL GRAVEN ZO MET VAN DIE PUNTEN! NET ACHTER DE DEUR!
- EEN TOUWTJE SPANNEN
- OF NET ALS HOME ALONE STROOM OP DE DUERKNOP ZETTEN
- OF ER WATER VOOR BEVRIEZEN DAN GLIJDT DIE ZO ONDERUIT!
- OF DUIZEND MIEREN IN JE GANG LEGGEN, ALS ZE KAPOT GETRAPT ZIJN, NOU DAN WEET JE HET WEL!
- OF EEN SCHILPAD ALS WAAKHOND, DIE BLIJFT WEL VOOR DE DEUR LIGGEN IS NIET ZO SNEL!
- LAAT ZO EEN PLANK ONDER JE BINNEN DEURKLINK VALLEN VANAF BUITEN! KOMT ER NIEMAND MEER BINNEN!
- NET ZOALS BASSIE EN ADRIAAN MOET JE NAT CEMENT NEERLEGGEN, ZIE JE ZO ZIJN AFDRUKKEN!!!!!
- OF ZON DIKKE STRONTKUIL ACHTER JE DEUR MAKEN, DAN KUN JE ZO RUIKEN WIE HET WAS!!!!!!
N.B VERGEET NIET WAT JE GEDAAN HEBT ANDERS ZOU JE NOG EEN SLACHTOFFER VAN JE EIGEN SLUWHEID KUNNEN ZIJN!
Nou dit lijken me genoeg ideeën!
goede ideeen! maar schreeuw niet zo het is nog vroeg!quote:Op zondag 23 juli 2006 10:56 schreef vruitig het volgende:
knip
komop zeg, dat zand veeg je gewoon weer terug bij het verlaten van de woning.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Spacehamster het volgende:
Dat gedoe met zand op de vloer schijnt beter te werken met talkpoeder.
Of trigger de deur met smurfenspray, dan loopt iemand die binnekomt nog een hele tijd met een blauwe kop.
En dan zelf niet vergeten te bukken als je weer terug komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |