14.gifquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef Repeat het volgende:
is van je airco. slotje.
Had ik al gedaan, en ja, het rook naar nietsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:33 schreef edjuh18 het volgende:
doe je vinger in die vloeistof en ruik eraan....Maar het is 100% je Airco
En zijn eeuwige hoon en gesel want hij had je waarschijnlijk vierkant uitgelachen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, en ja, het rook naar niets![]()
Het zal dus wel mn airco zijn. Scheelt weer een belletje naar de baas![]()
Proeven!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, en ja, het rook naar niets![]()
Het zal dus wel mn airco zijn. Scheelt weer een belletje naar de baas![]()
Daarom vraag ik het hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
En zijn eeuwige hoon en gesel want hij had je waarschijnlijk vierkant uitgelachen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
En zijn eeuwige hoon en gesel want hij had je waarschijnlijk vierkant uitgelachen.
Hoera, je hebt de water afvoer van je Airco gevonden :s:s:s::s:s::p:p:p;);)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ging net in mijn auto (nieuwe Seat Ibiza) een telefoonhouder inbouwen, terwijl ik daar mee bezig was had ik de motor, airco en radio aangezet. Toen ik klaar was zag ik dat er een stroom water/vloeistof onder mn auto vandaan kwam.
Nou goed, motorkap open. Niets te zien, alle vloeistoffen zijn goed op pijl en de motor loopt ook perfect (er is niets te horen). Ook gaan alle controlelampjes enzo uit.
Het water leek net na de motor onder de versnellingspook vandaan te komen.
Wat kan dit zijn? Moet ik me zorgen gaan maken? Of is er niets aan de hand?
water afvoer? moet jij ook water bijvullen als je gaat tanken danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoera, je hebt de water afvoer van je Airco gevonden :s:s:s::s:s::p:p:p;);)
Laatst ook gehad. Sta bij een stoplicht en een jonge gozer zit te zwaaien. Dus ik slinger me raam open (via een knopje tegenwoordig maar goed). Hij zo: je auto lekte net water! Ik zo: oke dank je wel en slinger raam dicht (ook nu weer met een knopje).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:47 schreef Sportguy het volgende:
Vind het altijd een leuke omdat te zeggen bij grote pompen bij vakantiegangers, die paniek in de ogen als je ze verteld dat de auto benzine lekt.
Nog niet, die tijd komt er wel aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
water afvoer? moet jij ook water bijvullen als je gaat tanken dan
Weet ie wel zeker dat zijn baas niet meeleest?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet dat het condens is daarom is het juist zo leuk een beetje mensen op te fokken, het lijkt zo op benzine.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Laatst ook gehad. Sta bij een stoplicht en een jonge gozer zit te zwaaien. Dus ik slinger me raam open (via een knopje tegenwoordig maar goed). Hij zo: je auto lekte net water! Ik zo: oke dank je wel en slinger raam dicht (ook nu weer met een knopje).
Stoplicht op groen en ik rij weg. Hij stond wel raar te kijken. Was jij dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |