Ah joh, verzin wat leuks.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef babette21 het volgende:
IMDB loopt te kutten, de volgende opgave laat dus nog even op zich wachten.....
Mocht mijn nederige mening er ook wat toe doen:quote:Op zondag 23 juli 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Dizer, ik heb nog een leuk idee. Misschien vind je het wat.
Als iemand als eerste een oplossing heeft gepost, dan heeft de rest nog 5 minuten de tijd om het in minder stappen te doen. Lukt dat, dan wint die persoon. De persoon die zelf de oplossing als eerte had gepost, mag zelf in die 5 minuten ook nog proberen om het te verbeteren. Als binnen 5 minuten niemand anders een oplossing heeft geplaatst, dan is het tijd voor de volgende opgave. Is dat wat?
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Foxquote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef babette21 het volgende:
oke, dus bij het nieuwe voorstel zou iemand nu nog kunnen zeggen:
"Osment > Forrest Gump > Robert Zemeckis > Back to the Future > Fox"
en dus alsnog winnen??? ik ben voor
hoe dan ook: Doff +1
ook 5quote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Osment - Forrest Gump - Sally Field - Homeward bound - Michael J Fox
Prima.quote:
Het is al laat.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:30 schreef babette21 het volgende:
is het niet Richard Farnsworth?
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Farnsworth
The Natural
Redford
The clearing
Willem Dafoe
Ja zeker, het is zeker dat hij er in meedoet, dus zou niet inzien waarom het dan niet geod zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik een dilemma. Mag dit:
Farnsworth
The two Jakes
Jack Nicholson
The departed
Martin Sheen
(de film The Departed is nog niet uit, vandaar mijn vraag)
Samen een film?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Als er iemand is die weet dat Farnsworth en Sheen een film samen hebben gemaakt en welke het is, dan kan die dus nu het punt nog pakken
wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:47 schreef Doff het volgende:
Daarom vind ik dat de Joint Ventures zoekmethode niet zou moeten mogen.
Kan je gewoon 2 personen nemen en opzoeken waar die samen in verschenen. Met zo'n Hollywoodslet als Samuel L. Jackson wordt het dan bijv. een stuk gemakkelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |