Jaja onze buren hebben een zwembad in de tuin! daar mogen alle kinderen van de buurt in zwemmen als het mooi weer is zoals nu, de moeder van 120 kilo zit gewoon rustig op haar reet de libelle te lezen en laat alles maar gaan. Gier, krijs, blèèèrrr, plons.... +/-100 Db continue. Ik heb nu dus 2 keer gevraagd of het wat minder kan daar, maar nee, geen contact. Dus ik leg regelmatig met oordoppen in de tuin.
Maar gister, toen s'avonds die krengen in bed lagen, pakte ik de motormaaier, oordoppen weer in en ging even fijn een uurtje grasmaaien
Haha komt dat dikke wijf aanstampen met het zweet op haar harses; "mijn kinderen liggen in bed hoor"
Ik: Jah, und? Mijn gras is te lang en vind het overdag te warm om te maaien.
Begint ze me een beetje de les te lezen, en dat ik geen fatsoen heb en weet ik veel... "En haal die stomme grijns van je smoel!!!"
Ik: oh je ziet er zo grappig uit als je kwaad ben.
Toen liep ze scheldend stampvoetend weg!!
Heerrrlijk.. Die buren van tegenwoordig, gut, gut..
Denk dat ik morgen maar even een kettingzaag leen en mijn houtkap ga optoppen voor de winter, want ik heb gehoord dat ze rond 6 uur gaan bbq-en.
Zo zie je maar, een burenruzie schuilt in een klein hoekje. Maar zij waren begonnen