Waar is dat op gebaseerd? Ik ken namelijk veel transseksuelen, maar slechts een enkeling daarvan vertoont "kinky gedrag". De anderen leven een leven dat niet veel afwijkt van niet-transseksuele vrouwen en mannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, juist vaker die, vanwege het stiekeme of juist kinky gedrag dat veel ervan vertonen ; professionals zijn iets meer bezig met gezondheid
relatief doen ze het vaker, dus loop je een grotere kans ; de kans iis er ook dat jij niet in 'dat milieu' zit en dan ken je ze idd niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:00 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Ik ken namelijk veel transseksuelen, maar slechts een enkeling daarvan vertoont "kinky gedrag". De anderen leven een leven dat niet veel afwijkt van niet-transseksuele vrouwen en mannen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef dodegod het volgende:
HAHA JE HEB EEN VENT GENEUKT
tering, ben ik blij dat ik nog maagd ben zeg als ik dit soort verhalen lees
Dude ik krijg er de rillingen vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef patrick11 het volgende:
*verhaal*
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef patrick11 het volgende:
een kontgat van een man verschilt niet gek zo veel als de kontgat van een vrouw..
ze gebruiken het allebei om te shitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Back to the 70's
Op de haren na danquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef patrick11 het volgende:
een kontgat van een man verschilt niet gek zo veel als de kontgat van een vrouw..
ze gebruiken het allebei om te shitten..
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
patrick, NIEMAND gelooft je. Hou nou maar op.
Maar je vind het wel leuk om foto's van "haar" te bekijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:25 schreef patrick11 het volgende:
was je er bij ofzo? als ik wist dat die vrouw een trans was, had ik haar echt niet in mijn huis gehaald, laat staan sex.
Of niet! De mails hoeven niet geopend te worden. En die foto's hoeven al helemaal niet gepost te worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je vind het wel leuk om foto's van "haar" te bekijken![]()
Helemaal niks. Mss even wakker worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
shit ik ben nu helemaal de lul, ze schrijft net een email dat als ik geen persoonlijk contact met haar zoek dat ze fotos die ik naar haar had opgestuurd gaat plaatsen op gay websites en transsexuele websites met vermelding van mijn adres...
what the fuck moet ik nu doen..
![]()
denk je dat ik hier een of andere lulverhaal zit te vertellen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Helemaal niks. Mss even wakker worden.
Waarom stuur je foto's naar haar toe? Volgensmij vind je haar wel leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
shit ik ben nu helemaal de lul, ze schrijft net een email dat als ik geen persoonlijk contact met haar zoek dat ze fotos van mij die ik vorige week naar haar had opgestuurd gaat plaatsen op gay websites en transsexuele websites met vermelding van mijn adres...
![]()
Centraal station...en de eerste de beste trein een kopstoot gevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef patrick11 het volgende:
shit ik ben nu helemaal de lul, ze schrijft net een email dat als ik geen persoonlijk contact met haar zoek dat ze fotos van mij die ik vorige week naar haar had opgestuurd gaat plaatsen op gay websites en transsexuele websites met vermelding van mijn adres...
![]()
heaumeauquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef patrick11 het volgende:
Ik ben laatst wezen stappen en toen had ik (dacht ik) een lekker halfbloed braziliaans wijf ontmoet met een rijpe lichaam (5 jaar ouder dan mij) en we zijn daarna naar mijn huis gegaan.
Bij mij thuis gekomen hebben we een grote fles Bacardi leeggedronken en hebben we wat liggen te zoenen.
Daarna ging ze topless en heb ik een tijdje aan haar tepels zitten te sabbelen en ze trok toen daarna mijn broek uit en heeft me een kwartier lang gepijpt totdat ik klaarkwam in haar mond. Ze slikte het ook gelijk door.
Ze wilde toen dat ik weer haar tepels ging zuigen omdat ze dat superheerlijk vond, dus ik verder zuigen aan die tepels, totdat mijn lul weer in de opperste staat van paraatheid kwam. Ik vroeg toen of ik haar mocht neuken. Ze zei dat ze ongesteld was en dat ik haar alleen in haar kont mocht neuken. Ik vond het best. Zij deed haar broek naar beneden tot boven haar knieen en ik mocht haar van achteren in haar kont neuken. Ik neuke, neuke, neuke en kwam zo ongeveer na een half uurtje klaar in haar kont. Ik trek mijn pik eruit dat onder een smurrie van sperma en wat bruine vocht en restjes zit en op dat moment staat zij op om haar broek naar boven te trekken en ik schrik me opeens een hoedje. Want ik zag gewoon een fucking lul naar buiten hangen toen ze even snel omdraaide. Ze vertelde me dat ze zich binnenkort zou laten ombouwen deze zomer en dat ze na de operatie volledig vrouw wil worden.
Maar ik was in de tussentijd fucking shocked en pissed off. Ik zo van, kan mij de fuck schelen wat jij wil. Dus heb ik er de deur uitgeflikkerd en gezegd op te donderen.
I am still fucking MAD.
Denken, zeker weten zul je bedoelen. Je bent net zo geloofwaardig als editor2 en i-spy24 om maar twee willekeurige users te noemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef patrick11 het volgende:
denk je dat ik hier een of andere lulverhaal zit te vertellen?
![]()
die fotos waren van de tijd voor onze ontmoeting, you idiot..quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom stuur je foto's naar haar toe? Volgensmij vind je haar wel leuk![]()
wie nomineert TS voor de Darwin Awardquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Denken, zeker weten zul je bedoelen. Je bent net zo geloofwaardig als editor2 en i-spy24 om maar twee willekeurige users te noemen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef patrick11 het volgende:
[..]
die fotos waren van de tijd voor onze ontmoeting, you idiot..
Je hebt meteen toen je haar ontmoete het al met haar gedaan volgens je OP. Dus hoe kende je haar dan voor dat je haar ontmoete?quote:Ik ben laatst wezen stappen en toen had ik (dacht ik) een lekker halfbloed braziliaans wijf ontmoet met een rijpe lichaam (5 jaar ouder dan mij) en we zijn daarna naar mijn huis gegaan.
Bij mij thuis gekomen hebben we een grote fles Bacardi leeggedronken en hebben we wat liggen te zoenen.
ik doe meequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie nomineert TS voor de Darwin Award![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |