via een sexdatingsite voor HETEROS..quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
Je hebt meteen toen je haar ontmoete het al met haar gedaan volgens je OP. Dus hoe kende je haar dan voor dat je haar ontmoete?

Nee die moet ie alleen nog effe aanmaken, duurt weer een dagje ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Welke dan? En welke 'profielnamen'? Of zijn die ineens verdwenen?

Laat hem maar,tis gewoon een fucking kloon...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]

zo denk ik ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef klipper het volgende:
ach nog effe en deze gaat ook weer dicht!!!

he dildo, moet ik jou verantwoording afleggen ofzo, je gelooft het of niet, boeit me niet. of wil je gewoon zelf die trans eventjes neuken met je kleine pikkie, nietwaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]

Ze schijnt al ervaring te hebben met kleine pikkiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef patrick11 het volgende:
[..]
he dildo, moet ik jou verantwoording afleggen ofzo, je gelooft het of niet, boeit me niet. of wil je gewoon zelf die trans eventjes neuken met je kleine pikkie, nietwaar.

en opgeschoten jongetjes die natte dromen hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze schijnt al ervaring te hebben met kleine pikkies![]()

er komt geen volgende keer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef klipper het volgende:
Laat de volgende keer door die trans wel eerst eventjes een klysma gebruiken.

Hahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:02 schreef patrick11 het volgende:
[..]
he dildo, moet ik jou verantwoording afleggen ofzo, je gelooft het of niet, boeit me niet. of wil je gewoon zelf die trans eventjes neuken met je kleine pikkie, nietwaar.

Alsof het nog niet erg genoeg is dat je allemaal onzin verkoopt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef patrick11 het volgende:
ik wordt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |