quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:25 schreef Forcefuzz het volgende:
Moet je je reactie trouwens ook posten?
quote:Ehm.. ja. Kan het nog wat hilarischer?
Ja! Wanneer het toekomsttopic, waarop je bij voorbaat hebt gereageerd, daadwerkelijk is geplaatst, quote je zsm in dat topic de OP en kopiëer je je reactie erop in dat topic. Hilariteit verzekerd!![]()
Zou ik ook doen als je BB kijkt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef El_Rolando het volgende:
Stats #01
Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan.
Dan post je de reactie niet daar, maar alleen hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag eigenlijk helemaal niet meedoen!Offtopic gaan en topics verneuken als modje...
Hehe mijn topic is er.quote:
Post je reactie!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef El_Rolando het volgende:
Stats #01
Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:25 schreef Forcefuzz het volgende:
Moet je je reactie trouwens ook posten?
quote:
Dadelijk gaat het over iemands oma die overleden is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/887880
OMFG![]()
! Wat een cutie zeg
Ik ben verliefd
!
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Dat vind ik eigenlijk best lekker!!!1!!!![]()
quote:
Nu zit ik acht pagina's lang aan het GC Slowchattopic vastquote:
Regels zijn regels!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dadelijk gaat het over iemands oma die overleden is.
MIJN topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:29 schreef Ovidius het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/887880
[[afbeelding]]
Kuttopic.Had dan gewoon die auto niet verplaatst.
Da's kut, al die SC-topics.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu zit ik acht pagina's lang aan het GC Slowchattopic vast![]()
Tja, je moet zelf opletten dat je een topicnummer neemt dat niet al te ver weg ligt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef krickkk het volgende:
Gaat het nie terg lang duren voordat al die topics ook echt bestaan ? ;/
oh ok chillquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je moet zelf opletten dat je een topicnummer neemt dat niet al te ver weg ligt.
Bij Active Topics kun je goed zien wat het nieuwste topic is en dan een nummer niet al te ver daar boven kiezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |