en wat is de toegevoegde waarde tov ether?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef JoPiDo het volgende:
Fantaseer hier mee naar de mogelijkheden van UMTS!
Philips was helemaal into internetradio, dus ze hebben allemaal hardware uitgebracht waarop internetradio te beluisteren is. Oa. een aantal walkmans en hardware om thuis internetradio te beluisteren via WIFI of LAN. Allemaal geweldig geflopt, je vindt nog maar zelden een apparaat dat internetradio aan kan (alleen een aantal dvd-spelers van de wat onbekendere merken als KISS) en philips bouwt het niet eens meer in in hun duurste HDD-recorders/players. Maar nu UMTS zich steeds meer ontwikkeld en nokia daar apparatuur en functies voor maakt, is internetradio helemaal 'hot' geworden. Ik kan alle internetradiostations beluisteren via UMTS op mijn mobiele telefoon. Ik kan dus in heel de randstad naar internetradio luisteren! Als UMTS goedkoper wordt (en dat duurt waarschijnlijk nog een aantal jaar) dan wordt internetradio pas écht hot! Over een aantal jaar krijg je dan ipods, nokia's en draagbare radio's helemaal ingericht voor internetradio, waarbij je bijvoorbeeld naast de hardware een abonnement afsluit voor alléén internetradio (via een provider) via UMTS. Dan betaal je bijvoorbeeld een tientje per maand en kun je onbeperkt radio luisteren via UMTS!
Keuze uit een ziljoen zenders ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en wat is de toegevoegde waarde tov ether?
dit is echt een geweldig domme opmerkingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en wat is de toegevoegde waarde tov ether?
Gewoon een receiver in je mobieltje, eventueel met RDS en je kan in heel nederland radio luisteren.
Het bestaat al een flinke tijd natuurlijk, bij t-mobile kun je voor bijna een tientje onbeperkt internetten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef JoPiDo het volgende:
de mogelijkheden zijn eindeloos, de middelen komen binnenkort
niet via g3, dus niet snel genoeg om internetradio te ontvangenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Het bestaat al een flinke tijd natuurlijk, bij t-mobile kun je voor bijna een tientje onbeperkt internetten...
Dacht ik wel ?Ik heb op m'n N70 gewoon een g3 verbinding via t-mobile.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
niet via g3, dus niet snel genoeg om internetradio te ontvangen
tenzij in baggerkwaliteit natuurlijk
Nou. Dit is ook echt een onderbouwde opmerkingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit is echt een geweldig domme opmerking
Dat kan al jaren met TV. 99% kijkt naar 4 zenders en verder niets. Wat is het verschil met radio? Naast het feit dat er natuurlijk maar een stuk of 10 genres zijn, welke allemaal hun equivalent via de ether hebben. Dus of ik nu U2 via Radio 3 beluister of via een af ander obscure Ierse stream... What is the fucking difference?quote:je kunt kiezen uit miljoenen radiostations van all over the world,
Ah ja. Ongeveer allees wat een gemiddelde MP3 speler nu al kan... Zonder UMTS. Gewoon thuis ff 4000 songs downloaden.quote:kiezen uit elke muziekgenre, kiezen op bands, op live-optredens, van alles
en je kunt je eigen muziekstation thuis genereren, met de muziek die op je computer staat
je hebt ook programma's die voor jou een muziekstation genereren, dat je aangeeft wat je wel en niet bevalt en op basis daarvan zoekt de machine muziek die bij jou past uit, ideaal om nieuwe muziek en bands te leren kennen
Nou..., wat een vernieuwingquote:de mogelijkheden zijn eindeloos, de middelen komen binnenkort
ik heb iets voor je:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou. Dit is ook echt een onderbouwde opmerking
[..]
Dat kan al jaren met TV. 99% kijkt naar 4 zenders en verder niets. Wat is het verschil met radio? Naast het feit dat er natuurlijk maar een stuk of 10 genres zijn, welke allemaal hun equivalent via de ether hebben. Dus of ik nu U2 via Radio 3 beluister of via een af ander obscure Ierse stream... What is the fucking difference?
[..]
Ah ja. Ongeveer allees wat een gemiddelde MP3 speler nu al kan... Zonder UMTS. Gewoon thuis ff 4000 songs downloaden.
[..]
Nou..., wat een vernieuwing
Luister je uberhaupt wel eens internetradioquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die allemaal hetzelfde draaien?
WEER zo'n diepgaande onderbouwde reactiequote:
Ja, 'wij' hebben zelfs een aparaat waardoor je internet streams draadloos op je normale audioset en tv kan afspelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Luister je uberhaupt wel eens internetradio
Kan je ook fokken op dat apparaat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WEER zo'n diepgaande onderbouwde reactie
[..]
Ja, 'wij' hebben zelfs een aparaat waardoor je internet streams draadloos op je normale audioset en tv kan afspelen
Dan kan ik weer met linkjes gaan strooien waarin gerenomeerde computerbladen zeggen dat dat niet zo is, maar dan zien we je waarschijnlijk gelijk niet meer terug in dit topic, net als de vorige keerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Is Sitecom kut" is nou wel heel makkelijk, toch?
De vorige keer heb ik dat gemist, om eerlijk te zijn. Daarnaast zal mijn mening dat ik het een kutmerk vind toch niet veranderen, ik hou wat dat betreft liever oogkleppen op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan kan ik weer met linkjes gaan strooien waarin gerenomeerde computerbladen zeggen dat dat niet zo is, maar dan zien we je waarschijnlijk gelijk niet meer terug in dit topic, net als de vorige keer
Dus wat wil je nou weten?
Ja precies, gebaseerd op eigen ervaring.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik dat gemist, om eerlijk te zijn. Daarnaast zal mijn mening dat ik het een kutmerk vind toch niet veranderen, ik hou wat dat betreft liever oogkleppen op.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:26 schreef veldmuis het volgende:Swets
Heb de driver geuninstallt, en opnieuw geinstalleerd, en het werkt. Ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo....
Hij werkt nou als een tiet, tnx voor de moeite!
Dat was m'n vraag toch niet ? Kennelijk ben je niet op de hoogte van de diversiteit aan internetstreams, getuige je eerdere opmerking. Juist voor 'alternatieve' niet mainstream muziek..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, 'wij' hebben zelfs een aparaat waardoor je internet streams draadloos op je normale audioset en tv kan afspelen
Hoezo maakt Philips niks meer wat internetradio ondersteunt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef JoPiDo het volgende:
Fantaseer hier mee naar de mogelijkheden van UMTS!
Philips was helemaal into internetradio, dus ze hebben allemaal hardware uitgebracht waarop internetradio te beluisteren is. Oa. een aantal walkmans en hardware om thuis internetradio te beluisteren via WIFI of LAN. Allemaal geweldig geflopt, je vindt nog maar zelden een apparaat dat internetradio aan kan (alleen een aantal dvd-spelers van de wat onbekendere merken als KISS) en philips bouwt het niet eens meer in in hun duurste HDD-recorders/players. Maar nu UMTS zich steeds meer ontwikkeld en nokia daar apparatuur en functies voor maakt, is internetradio helemaal 'hot' geworden. Ik kan alle internetradiostations beluisteren via UMTS op mijn mobiele telefoon. Ik kan dus in heel de randstad naar internetradio luisteren! Als UMTS goedkoper wordt (en dat duurt waarschijnlijk nog een aantal jaar) dan wordt internetradio pas écht hot! Over een aantal jaar krijg je dan ipods, nokia's en draagbare radio's helemaal ingericht voor internetradio, waarbij je bijvoorbeeld naast de hardware een abonnement afsluit voor alléén internetradio (via een provider) via UMTS. Dan betaal je bijvoorbeeld een tientje per maand en kun je onbeperkt radio luisteren via UMTS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |