abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40073365
Fantaseer hier mee naar de mogelijkheden van UMTS!

Philips was helemaal into internetradio, dus ze hebben allemaal hardware uitgebracht waarop internetradio te beluisteren is. Oa. een aantal walkmans en hardware om thuis internetradio te beluisteren via WIFI of LAN. Allemaal geweldig geflopt, je vindt nog maar zelden een apparaat dat internetradio aan kan (alleen een aantal dvd-spelers van de wat onbekendere merken als KISS) en philips bouwt het niet eens meer in in hun duurste HDD-recorders/players. Maar nu UMTS zich steeds meer ontwikkeld en nokia daar apparatuur en functies voor maakt, is internetradio helemaal 'hot' geworden. Ik kan alle internetradiostations beluisteren via UMTS op mijn mobiele telefoon. Ik kan dus in heel de randstad naar internetradio luisteren! Als UMTS goedkoper wordt (en dat duurt waarschijnlijk nog een aantal jaar) dan wordt internetradio pas écht hot! Over een aantal jaar krijg je dan ipods, nokia's en draagbare radio's helemaal ingericht voor internetradio, waarbij je bijvoorbeeld naast de hardware een abonnement afsluit voor alléén internetradio (via een provider) via UMTS. Dan betaal je bijvoorbeeld een tientje per maand en kun je onbeperkt radio luisteren via UMTS!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:44:54 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_40073382
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 22-07-2006 15:29:34 ]
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_40073552
0edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Sander op 22-07-2006 15:31:53 ]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:32:15 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_40076638
En weer open. Kutusers ophoeren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 15:35:19 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40076721
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef JoPiDo het volgende:

Philips was helemaal into internetradio, dus ze hebben allemaal hardware uitgebracht waarop internetradio te beluisteren is. Oa. een aantal walkmans en hardware om thuis internetradio te beluisteren via WIFI of LAN. Allemaal geweldig geflopt, je vindt nog maar zelden een apparaat dat internetradio aan kan (alleen een aantal dvd-spelers van de wat onbekendere merken als KISS) en philips bouwt het niet eens meer in in hun duurste HDD-recorders/players. Maar nu UMTS zich steeds meer ontwikkeld en nokia daar apparatuur en functies voor maakt, is internetradio helemaal 'hot' geworden. Ik kan alle internetradiostations beluisteren via UMTS op mijn mobiele telefoon. Ik kan dus in heel de randstad naar internetradio luisteren! Als UMTS goedkoper wordt (en dat duurt waarschijnlijk nog een aantal jaar) dan wordt internetradio pas écht hot! Over een aantal jaar krijg je dan ipods, nokia's en draagbare radio's helemaal ingericht voor internetradio, waarbij je bijvoorbeeld naast de hardware een abonnement afsluit voor alléén internetradio (via een provider) via UMTS. Dan betaal je bijvoorbeeld een tientje per maand en kun je onbeperkt radio luisteren via UMTS!
en wat is de toegevoegde waarde tov ether?
Gewoon een receiver in je mobieltje, eventueel met RDS en je kan in heel nederland radio luisteren.
pi_40076799
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Keuze uit een ziljoen zenders ?
pi_40077642
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon een receiver in je mobieltje, eventueel met RDS en je kan in heel nederland radio luisteren.
dit is echt een geweldig domme opmerking

je kunt kiezen uit miljoenen radiostations van all over the world, kiezen uit elke muziekgenre, kiezen op bands, op live-optredens, van alles

en je kunt je eigen muziekstation thuis genereren, met de muziek die op je computer staat

je hebt ook programma's die voor jou een muziekstation genereren, dat je aangeeft wat je wel en niet bevalt en op basis daarvan zoekt de machine muziek die bij jou past uit, ideaal om nieuwe muziek en bands te leren kennen

de mogelijkheden zijn eindeloos, de middelen komen binnenkort
pi_40078214
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef JoPiDo het volgende:

Het bestaat al een flinke tijd natuurlijk, bij t-mobile kun je voor bijna een tientje onbeperkt internetten...
pi_40078592
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Het bestaat al een flinke tijd natuurlijk, bij t-mobile kun je voor bijna een tientje onbeperkt internetten...
niet via g3, dus niet snel genoeg om internetradio te ontvangen

tenzij in baggerkwaliteit natuurlijk
pi_40080210
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

niet via g3, dus niet snel genoeg om internetradio te ontvangen

tenzij in baggerkwaliteit natuurlijk
Dacht ik wel ?Ik heb op m'n N70 gewoon een g3 verbinding via t-mobile.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 19:07:38 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40082923
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Keuze uit een ziljoen zenders ?
Die allemaal hetzelfde draaien?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 19:10:41 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40083005
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dit is echt een geweldig domme opmerking
Nou. Dit is ook echt een onderbouwde opmerking
quote:
je kunt kiezen uit miljoenen radiostations van all over the world,
Dat kan al jaren met TV. 99% kijkt naar 4 zenders en verder niets. Wat is het verschil met radio? Naast het feit dat er natuurlijk maar een stuk of 10 genres zijn, welke allemaal hun equivalent via de ether hebben. Dus of ik nu U2 via Radio 3 beluister of via een af ander obscure Ierse stream... What is the fucking difference?
quote:
kiezen uit elke muziekgenre, kiezen op bands, op live-optredens, van alles

en je kunt je eigen muziekstation thuis genereren, met de muziek die op je computer staat

je hebt ook programma's die voor jou een muziekstation genereren, dat je aangeeft wat je wel en niet bevalt en op basis daarvan zoekt de machine muziek die bij jou past uit, ideaal om nieuwe muziek en bands te leren kennen
Ah ja. Ongeveer allees wat een gemiddelde MP3 speler nu al kan... Zonder UMTS. Gewoon thuis ff 4000 songs downloaden.
quote:
Nou..., wat een vernieuwing
pi_40083361
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou. Dit is ook echt een onderbouwde opmerking
[..]

Dat kan al jaren met TV. 99% kijkt naar 4 zenders en verder niets. Wat is het verschil met radio? Naast het feit dat er natuurlijk maar een stuk of 10 genres zijn, welke allemaal hun equivalent via de ether hebben. Dus of ik nu U2 via Radio 3 beluister of via een af ander obscure Ierse stream... What is the fucking difference?
[..]

Ah ja. Ongeveer allees wat een gemiddelde MP3 speler nu al kan... Zonder UMTS. Gewoon thuis ff 4000 songs downloaden.
[..]

Nou..., wat een vernieuwing
ik heb iets voor je:

pi_40083831
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die allemaal hetzelfde draaien?
Luister je uberhaupt wel eens internetradio
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 19:58:19 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40084364
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik heb iets voor je:

[afbeelding]
WEER zo'n diepgaande onderbouwde reactie
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Luister je uberhaupt wel eens internetradio
Ja, 'wij' hebben zelfs een aparaat waardoor je internet streams draadloos op je normale audioset en tv kan afspelen
pi_40084404
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

WEER zo'n diepgaande onderbouwde reactie
[..]

Ja, 'wij' hebben zelfs een aparaat waardoor je internet streams draadloos op je normale audioset en tv kan afspelen
Kan je ook fokken op dat apparaat?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 19:59:46 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40084415
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Kan je ook fokken op dat apparaat?
Is fok een internet stream?
pi_40084425
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is fok een internet stream?
"Is Sitecom kut" is nou wel heel makkelijk, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 20:02:36 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40084498
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

"Is Sitecom kut" is nou wel heel makkelijk, toch?
Dan kan ik weer met linkjes gaan strooien waarin gerenomeerde computerbladen zeggen dat dat niet zo is, maar dan zien we je waarschijnlijk gelijk niet meer terug in dit topic, net als de vorige keer

Dus wat wil je nou weten?
pi_40084688
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan kan ik weer met linkjes gaan strooien waarin gerenomeerde computerbladen zeggen dat dat niet zo is, maar dan zien we je waarschijnlijk gelijk niet meer terug in dit topic, net als de vorige keer

Dus wat wil je nou weten?
De vorige keer heb ik dat gemist, om eerlijk te zijn. Daarnaast zal mijn mening dat ik het een kutmerk vind toch niet veranderen, ik hou wat dat betreft liever oogkleppen op.

Oh, ik wil niks weten, ik kwam even buurten!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 20:15:47 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40084865
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef veldmuis het volgende:

[..]

De vorige keer heb ik dat gemist, om eerlijk te zijn. Daarnaast zal mijn mening dat ik het een kutmerk vind toch niet veranderen, ik hou wat dat betreft liever oogkleppen op.
Ja precies, gebaseerd op eigen ervaring.
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:26 schreef veldmuis het volgende:
Swets

Heb de driver geuninstallt, en opnieuw geinstalleerd, en het werkt. Ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo... .
Hij werkt nou als een tiet, tnx voor de moeite!
pi_40085665
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:

Dat was m'n vraag toch niet ? Kennelijk ben je niet op de hoogte van de diversiteit aan internetstreams, getuige je eerdere opmerking. Juist voor 'alternatieve' niet mainstream muziek..
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:05:30 #23
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40086183
Toen ik de TT las dacht ik dat het over Radio DJ van Vodafone ging.

Voor alle Symbian devices kan je gewoon een client downloaden, voor nieuwe telefoons die uitkomen kan je eventueel reflashen met Radio DJ en anders kan je Radio DJ lite gebruiken.

Je hebt natuurlijk wel 3G nodig en verwacht dat het nog veel beter gaat worden met HSDPA.

Radio DJ

Nog wel ff wachten want in Nederland is het nog niet gelanceerd..
reset
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:34:53 #24
10710 gday
propria cures
pi_40086866
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef JoPiDo het volgende:

Hoezo maakt Philips niks meer wat internetradio ondersteunt?

klik
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')