brought to you by the Sitecom Live helpdeskquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:26 schreef veldmuis het volgende:Swets
Heb de driver geuninstallt, en opnieuw geinstalleerd, en het werkt. Ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo....
Hij werkt nou als een tiet, tnx voor de moeite!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hey,
Ik heb een SE T610, en die heeft bij bijvoorbeeld smsjes de optie "print via bluetooth".
Kan ik dat voor elkaar krijgen door op m'n windows pc een printer te delen, en dan gewoon via m'n sitecom dongle dus zeg maar te printen (telefoon -> dongle -> computer -> printer)
Heb btw de Class1 dongle....
Nee, dat gaat niet werken. Bluetooth printing is een apart protocol. Je verstuurt dus vanuit je telefoon geen normale print opdracht.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Nou de helpdesk toch online is
[..]
TVP?! gebruik gewoon de bookmark-functie!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Syb-Sosef het volgende:
Effe een tvp Swetsenegger. Ga van t weekend ff puzzelen met jou tips/handleidingen.
Dan zal je Nokia moeten bellen, want je PC Suite doet raarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:08 schreef Gesloten het volgende:
Heb ik gedaan.
Onder Windows XP met Servicepack 2 werkt mijn Bluetooth dongle niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:32 schreef Sjaakman het volgende:
Geachte heer Swetse-bluetooth
Driekwartjaar geleden heb ik met behulp van jouw geniale openingspost e.e.a. heel eenvoudig aan de praat gekregen. Werkte uitstekend.
Op een gegeven moment kwam SP2 uit voor XP... Ge-installeerd... Toen ik daarna de dongle in het USB gat stak begon 'ie te knetteren dat 'ie nieuwe hardware had gevonden en had ik ineens TWEE bluetooth icoontjes in de icon tray
Het heeft nog een maand gewerkt, en toen opeens wilde de 6600 geen verbinding meer maken met de laptop...
Alles (qua BT en 6600) un-install... Overnieuw install... Tijdens de install van de dongle moet je de dongle in het USB-gat steken, en op dat moment gaat XP knetteren dat 'ie nieuwe hardware heeft, zet een XP-bluetooth icoontje neer in de icon tray, en daarna gaat de Sitecom software weer verder, en krijg ik nóg een icoontje.
Ik kan hierna geen verbinding maken met de 6600...
Ik heb de orginele en de nieuwe "Nokia Connection Manager" geprobeerd, én met de orginele, en de laatste driver van de Sitecom site.
Heb jij een idee/suggestie?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onder Windows XP met Servicepack 2 werkt mijn Bluetooth dongle niet meer
Ik word hier echt helemaal gek van... Niks doet het, ja eventjes dan! Ik kan nog geeneens opquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:54 schreef ReVu het volgende:
Als de sitecom dongle cn 500 correct werkt blijft het lichtje dan knipperen??
Ik gok een 6230quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:05 schreef Syb-Sosef het volgende:
ReVu, welke telefoon heb jij?
Nicequote:
Bij nokia stores toch??quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:33 schreef Speeeed_King het volgende:
Ja hallo, wat is de huidige firmware versie van de 6600 en waar kan ik die tegenwoordig upgraden?
Waarom kan dat niet gewoon thuis?quote:
Probeer het hier eens: Nokia 6600 [2]...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:33 schreef Speeeed_King het volgende:
Ja hallo, wat is de huidige firmware versie van de 6600 en waar kan ik die tegenwoordig upgraden?
Dat is juist heel simpel, dial-in gebruiken (en het nokia modem installeren vanaf de PC-Suite PC)quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
Nice. Mij is t dus ook nog niet gelukt, ondanks tips van Swetsenegger....
Ik heb wel contact met de telefoon, ik kan bestanden en dergelijke heen en weer transporteren, maar internetten is echt nog niet gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |