Ben absoluut het met je eens.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:29 schreef Simba het volgende:
Moet ik nu elke keer bij een topic met een interressante titel eerst door pagina's lang met: TVP ?
Gebruik gewoon de bookmark-functie! handiger en niet storend voor je mede-forummers en lurkers.
Goed plan, maar dan zijn we nog niet van dat TVP ge-eikel af...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
En daarom moeten bookmarks en My Active Topics worden samengevoegd.
Ik neem aan dat als je een topic bookmarkt dat je weet dat je het gebookmarkt heb. En dat je dus niet moet checken in je bookmarklijst of het er staat maar dat je gewoon daar naar toe gaat om je bookmark te pakken, want je weet dat deze daar staat.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:31 schreef Xante het volgende:
Maar dan moet je én je bookmarks én je MyAT steeds checken.
Ik lees voortaan alleen nog Dig en travel.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:30 schreef Lucille het volgende:
Ik edit ze altijd uit mijn fora
Luiwammesquote:Op donderdag 18 november 2004 19:31 schreef Xante het volgende:
Maar dan moet je én je bookmarks én je MyAT steeds checken.
TVPquote:Op donderdag 18 november 2004 19:40 schreef Blokhut het volgende:
TVPen is goed voor je aantal posts.
Als je vergeet om naar je bookmarks te kijken zal het wel niet belangrijk zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:41 schreef succubus het volgende:
ik vergeet altijd wat er allemaal in m'n bookmarks staat en ik vergeet ook steeds om er te kijken.
myAT is actueel en check ik dagelijks
vandaar dat ik zelf ook wel's tvp
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:40 schreef Minisuisse het volgende:
tvp
Nee. Daar is nou juist de BM-functie voor... (Maar dat is mijn mening...)quote:Op donderdag 18 november 2004 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
>>> FB
zou t niet wat zijn als tvp's automatisch weggaan? want ook las je tvp weggedit word, blijft het topic in je AT...
...
internetters zijn lui.. die willen niet twee lijstejs in de gaten houden...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:48 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Nee. Daar is nou juist de BM-functie voor... (Maar dat is mijn mening...)
En ik dacht dat ik een noob wasquote:Op donderdag 18 november 2004 19:58 schreef Barcelona het volgende:
Active Topics zijn bij mij vaak rood, terwijl er niet opnieuw is gereageerd, hoe kan dat?![]()
En ik vat het nog steeds niet. Ik klik altijd gewoon op mn naam, klaar, dan zie ik ook allesquote:Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een noob wasdat is echt al 1000x uitgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |