Het komt allemaal door links.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb hier de afgelopen twee weken nog geen drup gezien. Als er zometeen wat valt ga ik denk ik ook huppelen. Het wordt wel eens tijd voor een goeie plens water.
Nijmegen, Arizona aan de Waal.![]()
Immerquote:
Laat ik er nog 1x wat over zeggen; het boeit me geen reet wat jij denkt, en ik lach er alleen maar om dat jij er weer op ingaat. Alsof je niets anders te doen hebtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe niet zo dom
als er hier iemand graag een relatie wil ben jij t geloof ik
je hebt t over niks anders en bent onwijs eenzaam sinds je gedumpt bent
moet je niet allemaal van die lompe grootspraak gaan doen dat staat gewoon rond uit idioot
Heb ik het over hoeren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je bij de hoeren korting dan
ik heb gehoord dat 't er momenteel best hard regentquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef webspider het volgende:
Zo eens kijken of die kermis bij mn ouders nog wat is.![]()
249 attracties, ik ben wel even zoet![]()
Oh crapquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat 't er momenteel best hard regent![]()
Nou. Hier ziet het er toch best dreigend uit. Ik verwacht zometeen wel een paar drupskes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Viper_74 het volgende:
Lees ik daar regen
ik zit in Arnhem, clear blue sky
en warm, niet te filmen
tilburgquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef webspider het volgende:
Zo eens kijken of die kermis bij mn ouders nog wat is.![]()
249 attracties, ik ben wel even zoet![]()
denial denial denialquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat ik er nog 1x wat over zeggen; het boeit me geen reet wat jij denkt, en ik lach er alleen maar om dat jij er weer op ingaat. Alsof je niets anders te doen hebt![]()
Ja, ik schijn er vanavond ook te gaan stappen. M'n zusje wilde mij haar favo kroeg wel eens laten zienquote:
Ik verlang ook best wel eens terug naar de tijd dat Nijmegen nog gewoon een katholiek bolwerk was. Toen de RU nog gewoon de KUN heette en toen de plek waar ik nu woon nog gewoon bevolkt werd door vrome jongetjes en handtastelijke patertjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef Thisbe het volgende:
Misschien is Nijmegen wel niet katholiek genoeg. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
welke is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik schijn er vanavond ook te gaan stappen. M'n zusje wilde mij haar favo kroeg wel eens laten zien![]()
Is het zo rond 16:00 weer droog? Dan ben ik er namelijkquote:
Geen idee. Ik hoorde van haar dat de baco goedkoop was, dus ik heb me aangemeldquote:
Ik moet maandag werkenquote:ik ga lekker naar roze maandag
ik heb er zoooooo veel zin in!
psychologe in spe, doorgrond iedereen via een paar posts op een forumquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
denial denial denial
naja veel plezier er mee
Regen is best leuk, ik ben momenteel ook doorweekt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Is het zo rond 16:00 weer droog? Dan ben ik er namelijk
ik help graagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
psychologe in spe, doorgrond iedereen via een paar posts op een forum
same herequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Regen is best leuk, ik ben momenteel ook doorweekt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |