Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef Dickies het volgende:
M'n armen ziiten onder de sneetjes en krassen
Stoerquote:Wel een stuk met de VW bus van m'n baas mogen rijden![]()
Werkquote:
Nu ben je echt stoer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef Dickies het volgende:
Wel een stuk met de VW bus van m'n baas mogen rijden![]()
Hoe komt het dat je misselijk bent dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:37 schreef melismay het volgende:
Owja, en heb ik keer lekker een keer gekookt en nu ben ik zo misselijk dat ik het niet kan eten zonder een kotsneiging te onderdrukken
Geen idee, wel jammer in ieder geval...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je misselijk bent dan?
Zo ook maar wat in de pan gooien, even wat snel gezonds maken
Even wat apart in een bakje bewaren, als je niet misselijk meer bent kan je 't alsnog proevenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Geen idee, wel jammer in ieder geval...
Mijn moeder vindt het in ieder geval lekker, dus dan is het goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Even wat apart in een bakje bewaren, als je niet misselijk meer bent kan je 't alsnog proeven
Ik weet dat je jaloers bentquote:
Wel elders?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef nixxx het volgende:
Geen matrassen getest in de ikea
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef nixxx het volgende:
en ok bevonden door het christine party centrum
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef nixxx het volgende:
en ok bevonden door het christine party centrum
De enige juiste reactiequote:
Dat soort dingen krijg je als je niet eerst op f5 druktquote:
quote:
kroelen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ga gewoon neuken.
zal ie toch hier heen moeten komen want ik ben lui dat lijkt me ondertussen duidelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ga gewoon neuken.
Heul nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef Thisbe het volgende:
Je bent de enige niet die mijn posts serieus neemt Airwin.Christine denkt nu ook dat ik vrienden en familie een hand en een schouderklopje geef.
![]()
ow god daar word ik altijd zo verdrietig van die kijk ik uit protest niet meerquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god daar word ik altijd zo verdrietig van die kijk ik uit protest niet meer
RTL 4 babyquote:
hij is idd wel heel mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Inderdaad hele zielige film![]()
Maar wel 1 van mn favo's![]()
je lijkt m'n ex welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is idd wel heel mooi
maar dat heb ik ook met city of angels
toffe film mooi en zo maar ik moet er altijd zo van huilen
Ok nu word ik spontaan verliefd op jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is idd wel heel mooi
maar dat heb ik ook met city of angels
toffe film mooi en zo maar ik moet er altijd zo van huilen
ik vind die films helemaal niet leuk! en idd meet joe black hoort ook in dat rijtjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok nu word ik spontaan verliefd op je![]()
City of angels![]()
Nu nog zeggen dat je Meet Joe Black fan bent en we gaan trouwen![]()
En zo hoort t ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind die films helemaal niet leuk! en idd meet joe black hoort ook in dat rijtje
ik vind ze wel mooi maar ik ben er daarna helemaal van over de zeik![]()
nou als je van dat soort films geen emoties krijgt zit er iets mis als je t mij vraagtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En zo hoort t ook![]()
Ik ging samen met mn vriendinnetje Meet Joe Black kijken. En ze kreeg er geen emoties door![]()
Serieuze afknapper vond ik dat...
Mijn motto in t leven en zij snapt t niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |