Niet flink in ieder geval. Zeker niet vergeleken bij een willekeurige andere dag uit deze week.quote:
Het is zoooo'n leuk stelletje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:27 schreef nozem het volgende:
Zijn nixxx en christine samen naar de Ikea?![]()
Volgens mij ook inderdaad.quote:
Totdat je er zelf deel van uitmaakt. Dan zijn stelletjes ineens wel leuk.quote:
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Totdat je er zelf deel van uitmaakt. Dan zijn stelletjes ineens wel leuk.
Nah ik niet hoor, 't enige wat ik merk in een relatie dat 't geld toch wel wat sneller uitgegeven wordtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Viper_74 het volgende:
Dat heb ik nou met vrouwen
als ik single ben heb ik af en toe iets van leuk een dinnetje
dan zit je in een relatie
dan ben ik liever single
Hoezo, krijg je bij de hoeren korting danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah ik niet hoor, 't enige wat ik merk in een relatie dat 't geld toch wel wat sneller uitgegeven wordt![]()
Dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah ik niet hoor, 't enige wat ik merk in een relatie dat 't geld toch wel wat sneller uitgegeven wordt![]()
doe niet zo domquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben net een klein kind. Ik heb zojuist gehuppeld in de regen.![]()
Iedereen is eenzaam toch, als je gedumpt wordt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je hebt t over niks anders en bent onwijs eenzaam sinds je gedumpt bent
Het giet hier. Ik was binnen 5 minuten helemaal doorweekt.quote:
waarom zou je dan opeens eenzaam zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iedereen is eenzaam toch, als je gedumpt wordt?
Ik heb hier de afgelopen twee weken nog geen drup gezien. Als er zometeen wat valt ga ik denk ik ook huppelen. Het wordt wel eens tijd voor een goeie plens water.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het giet hier. Ik was binnen 5 minuten helemaal doorweekt.
En nee, ik ben niet in Nijmegen. Idioot dat het nooit regent in Nijmegen als het hier regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |