* visualiseert *quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt je hoorapparaatjes neem ik aan?![]()
Pingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. In Amerika is golfen heel gewoon, en echt niet perse duurder dan een andere sport.
Ja, als je een set van Ping wilt hebben dan ben je wel wat centen kwijt.
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...quote:
Ja, het staat er inderdaad wat debiel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
Je bedoelt je hoorapparaatjes neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...
Jij vindt het heel gewoon als mensen ineens hun oren van hun hoofd aftrekken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...
Je moet maar eens met mijn broer gaan spelen. Die heeft ook zo'n set.quote:
Ik ken een aantal mensen die ook beschikken over een gehoorapparaat en die hebben het zonder uitzondering ook altijd over hun 'oren'. Zodoende dat ik van de opmerking niet echt opkijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt het heel gewoon als mensen ineens hun oren van hun hoofd aftrekken?
Mja zoiets, al is dat niet constant, soms is 't ook een halve dag voordat er 1 volzitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou nog eens Slowchat.
In R&P staat SC waarschijnlijk voor Snelchat!
Dat is wel een echte jaren 80 foto God.quote:
Ik mis het zo...quote:
Ja, helemaal retro.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is wel een echte jaren 80 foto God.
Dit is retro:quote:
Daar hoef ik niet voor af te spreken met je broer hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je moet maar eens met mijn broer gaan spelen. Die heeft ook zo'n set.![]()
ik heb mijn set al in de tuin liggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
En hup nu gaan golfen jij!
Het is mooi weer dus je moet gaan oefenen.
Heel goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb mijn set al in de tuin liggen.![]()
Ik had het dus toch correct.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef nozem het volgende:
Hoi Plateau. Ik had vannacht helemaal niet flink gezopen. Ik ben gewoon een gek mens.
Soms. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik ontzettend narcistisch ben en steevast een harde krijg als er over me wordt gepraat. Goedschiks of kwaadschiks, dat is me om het even.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had het dus toch correct.![]()
Je doet gewoon aan terug lezen!![]()
Dus je staat op gelijke hoogte met een willekeurige wasmiddelen reclame?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Soms. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik ontzettend narcistisch ben en steevast een harde krijg als er over me wordt gepraat. Goedschiks of kwaadschiks, dat is me om het even.![]()
Slechte vergelijking. Hoe kun je mensen nu vergelijken met wasmiddelenreclames?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je staat op gelijke hoogte met een willekeurige wasmiddelen reclame?![]()
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef nozem het volgende:
Hoi Plateau. Ik had vannacht helemaal niet flink gezopen. Ik ben gewoon een gek mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |