quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik nog opzoeken bij welk deel we waren gebleven bij singles?![]()
Zoek jij dan even de OP!![]()
quote:Deze reeks is ook vertegenwoordigd op IRC.
http://irc.tweakers.net/fok/ Channel: singles
Dit topic is voor singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.
Stellingen en discussiepunten uit de laatste paar reeksen:Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen. Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie? Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim? Hoe het komt dat je single bent? Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop. Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken. Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt. Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie! Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk. Tranceptor deelt die ervaring. Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles. Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. JoeyT neukt kipjes met borderline. Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder. Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.
Reageer gerust op bovenstaande punten..
De OP kunt u hier vinden.
http://mediatheek.thinkquest.nl/~lld094/geboorte/nageboorte.htmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit gehoord hoe dat precies in zijn werk is gegaan rondom mijn geboorte.![]()
Ik klik er niet op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://mediatheek.thinkquest.nl/~lld094/geboorte/nageboorte.htm
Hier heb je een filmpje.![]()
Zo, je bent een goede speler dus. Potje golfen?quote:
Mannelijke niet nee...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt nooit zoveel scharrels gehad?
GVB is zo 1989.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zo, je bent een goede speler dus. Potje golfen?Als ik maandag mijn GVB haal tenminste.
Ik ben het tempo van de TTK LPT gewend he... daar doen we er soms een week over om een topic vol te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Net?![]()
We hebben topics sneller vol gekregen.![]()
Hier meestal een uur.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het tempo van de TTK LPT gewend he... daar doen we er soms een week over om een topic vol te krijgen.
In DIC SG doen we er nog wel langer over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het tempo van de TTK LPT gewend he... daar doen we er soms een week over om een topic vol te krijgen.
Of had ik zo jong mijn GVB al?quote:
3 weken somsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In DIC SG doen we er nog wel langer over.![]()
Dat is wel handig zo snel. Ik ben ook de enige van de familie die hem nog niet heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of had ik zo jong mijn GVB al?![]()
Het was geloof ik echt rond 1989.
Ik was een jaartje of 12 toen ik mijn GVB haalde.
Mijn handicap examen geloof ik in het zelfde jaar.
Ik heb mijn GVB in stromende regen gedaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is wel handig zo snel. Ik ben ook de enige van de familie die hem nog niet heeft.Ik wilde destijds niet op voor het examen omdat het regende.
![]()
Hetgeen veel zegt over de financiële positie van de familie Thisbe.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is wel handig zo snel. Ik ben ook de enige van de familie die hem nog niet heeft.Ik
Ligt er maar net aan bij welke club je gaat spelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen veel zegt over de financiële positie van de familie Thisbe.![]()
Dat zal best, maar ik bedoelde meer dat de doorsneefamilie niet gezellig met z'n allen naar de golfbaan gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan bij welke club je gaat spelen.
Sommige zijn nog goedkoper dan de gemiddelde contributie van voetbal of hockey
Je bedoelt je hoorapparaatjes neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Thisbe het volgende:
Nu is het wel zo dat ik in de regen mijn oren uit moet doen omdat die niet nat mogen worden.
Ik ben ook een mooi weer speler. Daarom ben ik nu niet lid van een volwaardige club.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Thisbe het volgende:
Nu is het wel zo dat ik in de regen mijn oren uit moet doen omdat die niet nat mogen worden. En zonder die dingen heb ik ook meteen een slechter evenwichtsgevoel. Maar stiekem ben ik gewoon een mooi weer speler. (net als met skiën; het mag niet sneeuwen, niet te koud zijn, er moet goede sneeuw liggen etc, etc)
Nee, dr kunstbeen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt je hoorapparaatjes neem ik aan?![]()
Ik wilde net zeggen. In Amerika is golfen heel gewoon, en echt niet perse duurder dan een andere sport.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan bij welke club je gaat spelen.
Sommige zijn nog goedkoper dan de gemiddelde contributie van voetbal of hockey
* visualiseert *quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. In Amerika is golfen heel gewoon, en echt niet perse duurder dan een andere sport.
Ja, als je een set van Ping wilt hebben dan ben je wel wat centen kwijt.
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...quote:
Ja, het staat er inderdaad wat debiel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...
Jij vindt het heel gewoon als mensen ineens hun oren van hun hoofd aftrekken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ik wel benieuwd wat daar aan te visualiseren valt...
Je moet maar eens met mijn broer gaan spelen. Die heeft ook zo'n set.quote:
Ik ken een aantal mensen die ook beschikken over een gehoorapparaat en die hebben het zonder uitzondering ook altijd over hun 'oren'. Zodoende dat ik van de opmerking niet echt opkijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt het heel gewoon als mensen ineens hun oren van hun hoofd aftrekken?
Mja zoiets, al is dat niet constant, soms is 't ook een halve dag voordat er 1 volzitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou nog eens Slowchat.
In R&P staat SC waarschijnlijk voor Snelchat!
Dat is wel een echte jaren 80 foto God.quote:
Ik mis het zo...quote:
Ja, helemaal retro.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat is wel een echte jaren 80 foto God.
Dit is retro:quote:
Daar hoef ik niet voor af te spreken met je broer hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je moet maar eens met mijn broer gaan spelen. Die heeft ook zo'n set.![]()
ik heb mijn set al in de tuin liggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef Godlike02 het volgende:
En hup nu gaan golfen jij!
Het is mooi weer dus je moet gaan oefenen.
Heel goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb mijn set al in de tuin liggen.![]()
Ik had het dus toch correct.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef nozem het volgende:
Hoi Plateau. Ik had vannacht helemaal niet flink gezopen. Ik ben gewoon een gek mens.
Soms. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik ontzettend narcistisch ben en steevast een harde krijg als er over me wordt gepraat. Goedschiks of kwaadschiks, dat is me om het even.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had het dus toch correct.![]()
Je doet gewoon aan terug lezen!![]()
Dus je staat op gelijke hoogte met een willekeurige wasmiddelen reclame?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Soms. Maar dat ligt meer aan het feit dat ik ontzettend narcistisch ben en steevast een harde krijg als er over me wordt gepraat. Goedschiks of kwaadschiks, dat is me om het even.![]()
Slechte vergelijking. Hoe kun je mensen nu vergelijken met wasmiddelenreclames?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je staat op gelijke hoogte met een willekeurige wasmiddelen reclame?![]()
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef nozem het volgende:
Hoi Plateau. Ik had vannacht helemaal niet flink gezopen. Ik ben gewoon een gek mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |