Inderdaad, maar het is echt doodzonde. Prachtig toch om 'm weer in Ajax shirt te zien. Ik heb nog een vleugje hoopquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Davids heeft de kans gehad.
Zullen ze ff gepraat hebben?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef jna het volgende:
Ja en Ten Cate heeft natuurlijk meteen met Vieira even besproken welk rugnummer ie wilt hebben![]()
Toch weer hij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:48 schreef Badabingea het volgende:
Vertonghen was goed bezig idd. Huntelaar weer goaltje mee gepikt.
Eerste goal in het nieuwe stadion
Inderdaad, maar ik ben dan ook PSV fanquote:
en de eerste doelpunt in het nieuwe stadion das ook wel leukquote:
gaat toch mooi de geschiedenisboeken is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef WEST het volgende:
[..]
en de eerste doelpunt in het nieuwe stadion das ook wel leuk![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef WEST het volgende:
[..]
en de eerste doelpunt in het nieuwe stadion das ook wel leuk![]()
ja precies al had ik het Bergkamp ook zeker wel gegundquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gaat toch mooi de geschiedenisboeken is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
wow man hij scoorde het 1e doelpunt in het nieuwe stadion
![]()
Zooooooo niet boeient![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
psst... het is boeienD.... en nu weer terug in je kakkerlakkennestquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Zeg nou zelf... Vind je het zo interessant dat Huntelaar het 1e doelpunt maakt? Het 1e doelpunt maken is net zo moeilijk als het 2e, 3de, 100ste of 1000ste doelpunt.quote:
Dirk Kuyt kan nooit bereiken wat Bergkamp bereikt heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef RayMania het volgende:
Jongens, over 10 jaar, als Dirk Kuijt ons 2x wereldkampioen heeft gemaakt, dan moet Dirk onze TV ook niet vermoeien met een testimonial.
Nee gek he, in het Ajax en Huntelaar topic....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... Vind je het zo interessant dat Huntelaar het 1e doelpunt maakt? Het 1e doelpunt maken is net zo moeilijk als het 2e, 3de, 100ste of 1000ste doelpunt.
Word zo moe van dat Huntelaar gegeil. Jullie lijken wel mijn kleine neefje, Huntelaar dit Huntelaar datKerel sterf gewoon, het is geen god waarover elk ditje en datje gemeld hoeft te worden.
Jaloers.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg nou zelf... Vind je het zo interessant dat Huntelaar het 1e doelpunt maakt? Het 1e doelpunt maken is net zo moeilijk als het 2e, 3de, 100ste of 1000ste doelpunt.
Word zo moe van dat Huntelaar gegeil. Jullie lijken wel mijn kleine neefje, Huntelaar dit Huntelaar datKerel sterf gewoon, het is geen god waarover elk ditje en datje gemeld hoeft te worden.
Ieder zijn ding toch? Jij vindt het niet boeiend, dan raad ik jou aan om de rest gewoon in zijn waarde te laten en hier dus niet te posten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Word in het Feyenoord topic alles wat Kuijt doet gemeld dan? Nee, wij zijn gewoon nuchter. Jullie lopen al aan je lul te trekken als jullie het woord Huntelaar lezen. Onee "The Hunter" was hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee gek he, in het Ajax en Huntelaar topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |