quote:'...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand. Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen! Met, eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer... speelt de bal... heel goed... naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp... Dennis Bergkamp neemt de bal aan! Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! OOOOOOOOOH… FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!'
Lijkt me wel want dit staat op het aanmeldingsformulier:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Even een vraagje. Als je lid van de supportersvereniging bent, krijg je dan automatisch een nieuwe clubcard? Ik zag dat de mijne nu was afgelopen, en volgende maand wil ik toch wel weer kaarten voor voorronde CL e.d
Alvast bedankt.
quote:Hierbij machtigt de ondergetekende, tot wederopzegging, de Supportersvereniging Ajax om van zijn/haar bovenstaand rekeningnummer de jaarlijks te betalen contributie af te schrijven.
29e wordt 'ie pas opgestuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk nieuwe clubcard?
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef twi het volgende:
Het allermooiste zou zijn als 'ie nog heel eventjes het Ajax-shirt aan zou trekken. Maar dat zit er denk ik niet in.
Prachtig stijlvol inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef -Wolf- het volgende:
Dennis Bergkamp juicht lekker normaal. Zo hoort het vind ik. Niet van die achterlijke dansjes.
Ik hoop heel, maar dan ook heeeeeeel stiekem dat 'ie nog een paar minuutjes gaat meevoetballen met de oudjes van Ajax.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.![]()
Wie oh wie krijgt het shirtje van Bergkamp?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.![]()
Volgens mij gaat ie dat wel doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtig stijlvol inderdaad
[..]
Ik hoop heel, maar dan ook heeeeeeel stiekem dat 'ie nog een paar minuutjes gaat meevoetballen met de oudjes van Ajax.
Genoa - Ajax 2-3quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef twi het volgende:
Dennis BergkampIk vind het nog altijd sneu dat 'ie thuis tegen Torino niet kon spelen met de griep. Maar ik ga de band van die UEFA-Cup maar eens opzoeken en afdraaien. Wat een prachtige goals, en die prachtige Bergkamp jumps na doelpunten
Zou er echt geen problemen mee hebben als 'ie er vanavond 3 in weet te rossen. Het allermooiste zou zijn als 'ie nog heel eventjes het Ajax-shirt aan zou trekken. Maar dat zit er denk ik niet in.
Tja dat zou wel mooi zijn geweest maar dan hadden we ook geen Litmanen gezien in de CLquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel leuk dat in het jaar dat Dennis naar Arsenal ging ajax de champions league won.
Die vraag mis ik ook in het Vrij Nederland interview. "Heb je er niet spijt van dat je Ajax verliet in 1993, nu ajax in 1995 de champions league heeft gewonnen?"
scrimmage!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef jna het volgende:
Denk trouwens dat iedereen rond de 85ste minuut bij Bergkamp in de buurt gaat lopen om zo snel mogelijk shirtjes te ruilen
Staan erbij. Wordt helemaal een mooi bewaartopic zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Dennis![]()
Wat filmpjes voor de liefhebbers (misschien leuk voor in de OP?)
http://video.google.nl/videoplay?docid=6734250401481740830&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8498915437804127053&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7574953419681607490&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=6491287196031781259&q=bergkamp
Dat is nog altijd echt een van de allermooiste en spannendste wedstrijden die ik ooit heb gezien, met een prachtige ontlading aan het eindequote:
Zodra de divx registratie van vanavond beschikbaar is zal ik deze ook beschikbaar stellenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Staan erbij. Wordt helemaal een mooi bewaartopic zo.
Cool!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zodra de divx registratie van vanavond beschikbaar is zal ik deze ook beschikbaar stellen![]()
Ik denk het welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Denk niet dat die lang stand zal houden hier op FOK!, Doopy
huntelaar gaat als eerste scorenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef RayMania het volgende:
Bergkamp wil geen laatste goal cadeau krijgen
Dennis Bergkamp strikt zaterdag voor het laatst zijn veters om het grote publiek nog eens te verwennen. De 37-jarige aanvaller neemt in het fonkelnieuwe en uitverkochte Emirates Stadium van Arsenal definitief afscheid. Het Ajax van nu en helden uit het verleden draven op om Bergkamp te eren.
Toch wil Bergkamp niets van gemaakte liefdadigheid weten. Dat tal van spelers in hun testimonial aan een doelpunt wordt geholpen om nog eens in de schijnwerpers te treden, mag van hem achterwege blijven.
'Ik denk niet dat ze me goals cadeau gaan geven', zegt Bergkamp op de website van Arsenal. 'Als dat wel zo is, zou ik me daar een beetje voor schamen. Maar als ik zelf een doelpunt weet af te dwingen, dan is dat prima.'
Bergkamp heeft die hulp ook niet nodig. De Arsenal-website memoreert zonder sneren naar Ajax uit te delen dat Dennis wel zwaardere tegenstand op de knieën heeft gekregen. Voor degenen die blind vertrouwen op Bergkamp, de bookmakers betalen vier op één uit als God het eerste doelpunt maakt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Denk niet dat die lang stand zal houden hier op FOK!, Doopy
Wij halen hem er niet af hoor. Als hij is doorgelinkt maakt het niet veel uit. Tenzij de NOS gaat klagen dat hij eraf moet, dan halen we hem er wel af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat 't illegaal is om een volledige wedstrijd hier op FOK! te zetten?
tis voor het huidige ajax toch de eerste helft maar? wat heeft het dan voor zin ? als het Huntelaar nu was ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef jna het volgende:
[..]
Tja dat zou wel mooi zijn geweest maar dan hadden we ook geen Litmanen gezien in de CL
Denk trouwens dat iedereen rond de 85ste minuut bij Bergkamp in de buurt gaat lopen om zo snel mogelijk shirtjes te ruilen
Niet meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Bergkamp is een Feijenoordsupporter, wisten jullie dat.
Z'n pa ja. En Dennis zelf was idd ook niet zo vol van Ajax voordat hij bij Ajax kwam. Maar dat is veranderd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Klein kindje ben je ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat hij een keer een kakkerlakken shirtje heeft gedragen toen hij 5 was, wil nog niet zeggen dat hij een kakkerlak is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Hij heeft ook ontzettend veel voor jullie club betekend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
boring Arsenal, je weet toch.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kille sfeer hangt er in het stadion![]()
Dus bij jullie hangt er ook een kille sfeer omdat jullie ook in een betonbak voetballen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja, dat krijg je met die nieuwe betonbakken...
Hij had een perfecte voorzet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer word die de Mul eens teruggezet naar de beloften? Het enige wat hij goed doet is meeverdedigen.
Voetballenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat doet Groenendijk bij de legends?
Vraag dan Laudrup ofzo.... Nee dan gaan ze met Groenendijk spelen waar nog geen kip van gehoord heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:52 schreef -Wolf- het volgende:
Tsja, we hadden geen Kanu en geen Overmars.
Ik vind de Mul al jaren tegenvallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:00 schreef -Wolf- het volgende:
Ik vond de Mul tegenvallen.
Groenendijk heeft langer gespeeld bij Ajax dan 1 van de Laudrupjes, en daarnaast ook nog samen met Dennis Bergkamp.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag dan Laudrup ofzo.... Nee dan gaan ze met Groenendijk spelen waar nog geen kip van gehoord heeft![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind de Mul al jaren tegenvallen.
Vond hem wel aardigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:00 schreef -Wolf- het volgende:
Ik vond de Mul tegenvallen.
Maar dat maakt hem geen legend!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groenendijk heeft langer gespeeld bij Ajax dan 1 van de Laudrupjes, en daarnaast ook nog samen met Dennis Bergkamp.
Niet te geloven inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijk om vooral die 2e helft te zien
Zoveel helden op het veld
Ach, alsof Edu en Glenn Helder zulke legends zijn. Bergkamp heeft gewoon de spelers uitgekozen waar hij samen heeft gespeeld of respect voor heeft. Waarom moet jij als Feyenoorder nou weer zo moeilijk doen over het woordje "Legends" en een speler die samen speelt in een team met Rijkaard, Cruijff en Van Basten?quote:
Hier spreekt de kenner hoor. Dit is voor het eerst dat je De Mul weer eens ziet, 30 minuutjes spelend tegen Arsenal. Kom op zeg, geef die jongen eens de kans.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind de Mul al jaren tegenvallen.
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Vraag me af waarom dit live op de televisie moet komen? Zo een 'memorial' verdient hij zeker, maar ga de Nederlandse bevolking (mij) er niet mee vermoeien...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, alsof Edu en Glenn Helder zulke legends zijn. Bergkamp heeft gewoon de spelers uitgekozen waar hij samen heeft gespeeld of respect voor heeft. Waarom moet jij als Feyenoorder nou weer zo moeilijk doen over het woordje "Legends" en een speler die samen speelt in een team met Rijkaard, Cruijff en Van Basten?
Gelukkig heeft je TV zo'n 30 kanalen. Succes met zappen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Vraag me af waarom dit live op de televisie moet komen? Zo een 'memorial' verdient hij zeker, maar ga de Nederlandse bevolking (mij) er niet mee vermoeien...
Er zit een knop op je tv.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Vraag me af waarom dit live op de televisie moet komen? Zo een 'memorial' verdient hij zeker, maar ga de Nederlandse bevolking (mij) er niet mee vermoeien...
Heb jij een tv met alleen nederland 2 danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, of zit het je dwars dat het een Ajacied betreftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor groots team feyenoord bij elkaar zou rapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef RayMania het volgende:
Jongens, over 10 jaar, als Dirk Kuijt ons 2x wereldkampioen heeft gemaakt, dan moet Dirk onze TV ook niet vermoeien met een testimonial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |