Dan moet Mitchell nog wel het een en ander leren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef -Wolf- het volgende:
Kijk: Zwarte voetbalschoenen, shirtje netjes in het broekje en een beschaafd juichen na een doelpunt. Wat dat betreft een prachtig voorbeeld hoe een voetballer moet zijn.
Het blijft eeuwige zonde dat hij eerder moest stoppen met voetballenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Staat hem goed![]()
v. Basten kwam nog goed mee, hakje hier, aanname daar.
Echt hee.. veelste vroegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het blijft eeuwige zonde dat hij eerder moest stoppen met voetballen![]()
ach tyf op zegquote:
dirk kuijt die ons wereldkampioen maakt? grapje zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef RayMania het volgende:
Jongens, over 10 jaar, als Dirk Kuijt ons 2x wereldkampioen heeft gemaakt, dan moet Dirk onze TV ook niet vermoeien met een testimonial.
Kom er lekker op terug joh. Gaat lekker zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
dirk kuijt die ons wereldkampioen maakt? grapje zeker![]()
maar was een mooi afscheid van Dennis![]()
Wij hebben Verthongenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Davids heeft de kans gehad.
Die sliding op hemquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef twi het volgende:
Vertonghen vond ik trouwens in de eerste helft veruit de beste op het veld. Prachtig, hoe 'ie speelde! En Davids, het was tegen de oudjes, maar die hadden we toch goed kunnen gebruiken!
Vertonghen ga ik wat beter in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef twi het volgende:
Vertonghen vond ik trouwens in de eerste helft veruit de beste op het veld. Prachtig, hoe 'ie speelde! En Davids, het was tegen de oudjes, maar die hadden we toch goed kunnen gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |