Kuijt die ons 2 keer wereldkampioen maaktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef RayMania het volgende:
Jongens, over 10 jaar, als Dirk Kuijt ons 2x wereldkampioen heeft gemaakt, dan moet Dirk onze TV ook niet vermoeien met een testimonial.
In ieder geval Gyan. Speelt net als Groenendijk ook jaren voor de clubquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor groots team feyenoord bij elkaar zou rapen.
Zet dan even een dvd'tje op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Vraag me af waarom dit live op de televisie moet komen? Zo een 'memorial' verdient hij zeker, maar ga de Nederlandse bevolking (mij) er niet mee vermoeien...
Niet eens. Vind het gewoon onzinnig om dat live te gaan uitzenden. De reacties zijn overigens voorspelbaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, of zit het je dwars dat het een Ajacied betreft.
Jouw opmerkingen overigens ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet eens. Vind het gewoon onzinnig om dat live te gaan uitzenden. De reacties zijn overigens voorspelbaar.
Ja wat wil je dan? Half voetballiefhebbend Nederland vind het prachtig om al die namen op het veld te zien, en normaal gesproken heb je rond deze tijd een herhaling van Lingo op TV ofzo. Wat doe je nu moeilijk? Mis je Lucille ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet eens. Vind het gewoon onzinnig om dat live te gaan uitzenden. De reacties zijn overigens voorspelbaar.
Voorspelbaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:15 schreef RayMania het volgende:
Ach ja, jouw reactie is ook voorspelbaar. Ik verwachtte je al min of meer.
Het is nu nog wachten op Dirk-Kuijt.
Ik vind het wel mooi hoor, ik houd van voetbal en daar hoort dit soort dingen ook bij. Voor jou heeft Bergkamp, Arsenal of Ajax waarschijnlijk 0 betekenis, maar voor een heel groot deel van de Nederlandse bevolking wel. Ik zou het enorm jammer hebben gevonden als dit niet zou zijn uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er zoveel Ajax-sterren speelden vandaag. Geeft niks, ik zou dat ook hebben als ik Feyenoorder was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik heb gewoon mijn twijfels bij dit waardeloos ajax minded stukje journalistiek.![]()
Komt allemaal door mijn opa. Die me geen voetballiefhebber noemde, omdat ik niet keek.![]()
Tja, het is maar wat je liever hebt: Legends of Ajax of een John de Wolf in 'Dancing with the stars'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er zoveel Ajax-sterren speelden vandaag. Geeft niks, ik zou dat ook hebben als ik Feyenoorder was.
![]()
Kom nou niet met zulke reacties, want daar moet ik van schaterlachen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er zoveel Ajax-sterren speelden vandaag. Geeft niks, ik zou dat ook hebben als ik Feyenoorder was.
![]()
Nog zo een.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je liever hebt: Legends of Ajax of een John de Wolf in 'Dancing with the stars'.
Kan me nog een zomer herinneren met Feyenoord - Spurs ofzoiets op TV. En volgens mij is er nog wel eens zo'n nietszeggend potje uitgezonden op de NOS, tegen Charlton of Man City ofzo. Maargoed, het is natuurlijk makkelijk de PSV'er uit te hangen als er aandacht wordt besteed aan Ajax op TVquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik heb gewoon mijn twijfels bij dit waardeloos ajax minded stukje journalistiek.![]()
Komt allemaal door mijn opa. Die me geen voetballiefhebber noemde, omdat ik niet keek.![]()
Waarom zoek je het Ajax-topic dan op? Als je er toch niks mee te maken wil hebben, blijf je toch weg? Er is niemand met een pistool op je gericht hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom nou niet met zulke reacties, want daar moet ik van schaterlachen.
Puur om te stoken, maar dat is de manier waarop F'noorders hun blijk geven van waardering.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zoek je het Ajax-topic dan op? Als je er toch niks mee te maken wil hebben, blijf je toch weg? Er is niemand met een pistool op je gericht hoor.
Logica is soms ver te zoeken in 010.
Had even zin in een verzetje met jullie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zoek je het Ajax-topic dan op? Als je er toch niks mee te maken wil hebben, blijf je toch weg? Er is niemand met een pistool op je gericht hoor.
Logica is soms ver te zoeken in 010.
Dan doen wij ook om jou hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Vraag me af waarom dit live op de televisie moet komen? Zo een 'memorial' verdient hij zeker, maar ga de Nederlandse bevolking (mij) er niet mee vermoeien...
Ik ook wel, maar ik denk dat jij echt wel begrijpt dat dit uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer weg dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had even zin in een verzetje met jullie.
Daar doen we het voor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kom nooit in die 010-topics. Helaas vinden ze het wel nodig om mijn leesplezier in de AJAX-topics te verknallen.
Dan moet Mitchell nog wel het een en ander leren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef -Wolf- het volgende:
Kijk: Zwarte voetbalschoenen, shirtje netjes in het broekje en een beschaafd juichen na een doelpunt. Wat dat betreft een prachtig voorbeeld hoe een voetballer moet zijn.
Het blijft eeuwige zonde dat hij eerder moest stoppen met voetballenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Staat hem goed![]()
v. Basten kwam nog goed mee, hakje hier, aanname daar.
Echt hee.. veelste vroegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het blijft eeuwige zonde dat hij eerder moest stoppen met voetballen![]()
ach tyf op zegquote:
dirk kuijt die ons wereldkampioen maakt? grapje zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef RayMania het volgende:
Jongens, over 10 jaar, als Dirk Kuijt ons 2x wereldkampioen heeft gemaakt, dan moet Dirk onze TV ook niet vermoeien met een testimonial.
Kom er lekker op terug joh. Gaat lekker zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:44 schreef WEST het volgende:
[..]
dirk kuijt die ons wereldkampioen maakt? grapje zeker![]()
maar was een mooi afscheid van Dennis![]()
Wij hebben Verthongenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja Davids heeft de kans gehad.
Die sliding op hemquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef twi het volgende:
Vertonghen vond ik trouwens in de eerste helft veruit de beste op het veld. Prachtig, hoe 'ie speelde! En Davids, het was tegen de oudjes, maar die hadden we toch goed kunnen gebruiken!
Vertonghen ga ik wat beter in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef twi het volgende:
Vertonghen vond ik trouwens in de eerste helft veruit de beste op het veld. Prachtig, hoe 'ie speelde! En Davids, het was tegen de oudjes, maar die hadden we toch goed kunnen gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |