Dat is nog altijd echt een van de allermooiste en spannendste wedstrijden die ik ooit heb gezien, met een prachtige ontlading aan het eindequote:
Zodra de divx registratie van vanavond beschikbaar is zal ik deze ook beschikbaar stellenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Staan erbij. Wordt helemaal een mooi bewaartopic zo.
Cool!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zodra de divx registratie van vanavond beschikbaar is zal ik deze ook beschikbaar stellen![]()
Ik denk het welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Denk niet dat die lang stand zal houden hier op FOK!, Doopy
huntelaar gaat als eerste scorenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef RayMania het volgende:
Bergkamp wil geen laatste goal cadeau krijgen
Dennis Bergkamp strikt zaterdag voor het laatst zijn veters om het grote publiek nog eens te verwennen. De 37-jarige aanvaller neemt in het fonkelnieuwe en uitverkochte Emirates Stadium van Arsenal definitief afscheid. Het Ajax van nu en helden uit het verleden draven op om Bergkamp te eren.
Toch wil Bergkamp niets van gemaakte liefdadigheid weten. Dat tal van spelers in hun testimonial aan een doelpunt wordt geholpen om nog eens in de schijnwerpers te treden, mag van hem achterwege blijven.
'Ik denk niet dat ze me goals cadeau gaan geven', zegt Bergkamp op de website van Arsenal. 'Als dat wel zo is, zou ik me daar een beetje voor schamen. Maar als ik zelf een doelpunt weet af te dwingen, dan is dat prima.'
Bergkamp heeft die hulp ook niet nodig. De Arsenal-website memoreert zonder sneren naar Ajax uit te delen dat Dennis wel zwaardere tegenstand op de knieën heeft gekregen. Voor degenen die blind vertrouwen op Bergkamp, de bookmakers betalen vier op één uit als God het eerste doelpunt maakt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Denk niet dat die lang stand zal houden hier op FOK!, Doopy
Wij halen hem er niet af hoor. Als hij is doorgelinkt maakt het niet veel uit. Tenzij de NOS gaat klagen dat hij eraf moet, dan halen we hem er wel af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat 't illegaal is om een volledige wedstrijd hier op FOK! te zetten?
tis voor het huidige ajax toch de eerste helft maar? wat heeft het dan voor zin ? als het Huntelaar nu was ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef jna het volgende:
[..]
Tja dat zou wel mooi zijn geweest maar dan hadden we ook geen Litmanen gezien in de CL
Denk trouwens dat iedereen rond de 85ste minuut bij Bergkamp in de buurt gaat lopen om zo snel mogelijk shirtjes te ruilen
Niet meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Bergkamp is een Feijenoordsupporter, wisten jullie dat.
Z'n pa ja. En Dennis zelf was idd ook niet zo vol van Ajax voordat hij bij Ajax kwam. Maar dat is veranderd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Bergkamp is een Feijenoordsupporter, wisten jullie dat.
Klein kindje ben je ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat hij een keer een kakkerlakken shirtje heeft gedragen toen hij 5 was, wil nog niet zeggen dat hij een kakkerlak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |