quote:'...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand. Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen! Met, eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer... speelt de bal... heel goed... naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp... Dennis Bergkamp neemt de bal aan! Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! OOOOOOOOOH… FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN… EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN… DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!'
Lijkt me wel want dit staat op het aanmeldingsformulier:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
Even een vraagje. Als je lid van de supportersvereniging bent, krijg je dan automatisch een nieuwe clubcard? Ik zag dat de mijne nu was afgelopen, en volgende maand wil ik toch wel weer kaarten voor voorronde CL e.d
Alvast bedankt.
quote:Hierbij machtigt de ondergetekende, tot wederopzegging, de Supportersvereniging Ajax om van zijn/haar bovenstaand rekeningnummer de jaarlijks te betalen contributie af te schrijven.
29e wordt 'ie pas opgestuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk nieuwe clubcard?
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef twi het volgende:
Het allermooiste zou zijn als 'ie nog heel eventjes het Ajax-shirt aan zou trekken. Maar dat zit er denk ik niet in.
Prachtig stijlvol inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:13 schreef -Wolf- het volgende:
Dennis Bergkamp juicht lekker normaal. Zo hoort het vind ik. Niet van die achterlijke dansjes.
Ik hoop heel, maar dan ook heeeeeeel stiekem dat 'ie nog een paar minuutjes gaat meevoetballen met de oudjes van Ajax.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.![]()
Wie oh wie krijgt het shirtje van Bergkamp?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als dat niet zou gebeuren. Er moet na afloop gewoon gelijk iemand naar hem toe om shirtje te wisselen.![]()
Volgens mij gaat ie dat wel doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtig stijlvol inderdaad
[..]
Ik hoop heel, maar dan ook heeeeeeel stiekem dat 'ie nog een paar minuutjes gaat meevoetballen met de oudjes van Ajax.
Genoa - Ajax 2-3quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:09 schreef twi het volgende:
Dennis BergkampIk vind het nog altijd sneu dat 'ie thuis tegen Torino niet kon spelen met de griep. Maar ik ga de band van die UEFA-Cup maar eens opzoeken en afdraaien. Wat een prachtige goals, en die prachtige Bergkamp jumps na doelpunten
Zou er echt geen problemen mee hebben als 'ie er vanavond 3 in weet te rossen. Het allermooiste zou zijn als 'ie nog heel eventjes het Ajax-shirt aan zou trekken. Maar dat zit er denk ik niet in.
Tja dat zou wel mooi zijn geweest maar dan hadden we ook geen Litmanen gezien in de CLquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel leuk dat in het jaar dat Dennis naar Arsenal ging ajax de champions league won.
Die vraag mis ik ook in het Vrij Nederland interview. "Heb je er niet spijt van dat je Ajax verliet in 1993, nu ajax in 1995 de champions league heeft gewonnen?"
scrimmage!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:24 schreef jna het volgende:
Denk trouwens dat iedereen rond de 85ste minuut bij Bergkamp in de buurt gaat lopen om zo snel mogelijk shirtjes te ruilen
Staan erbij. Wordt helemaal een mooi bewaartopic zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Dennis![]()
Wat filmpjes voor de liefhebbers (misschien leuk voor in de OP?)
http://video.google.nl/videoplay?docid=6734250401481740830&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8498915437804127053&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7574953419681607490&q=bergkamp
http://video.google.nl/videoplay?docid=6491287196031781259&q=bergkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |