Op jou ben ik niet boos, ik weet dat jij zo niet bent tegen mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beste Haaikbaaike,
ik heb geen flauw idee waarover dit gaat, het feit dat we het over je hebben betekent niet dat we over je roddelen!
Zie het meer als een eervolle vermelding dat we nog aan je denken, het is in ieder geval niet als roddelen bedoeld en ik ben me dan ook van geen kwaad bewust.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike is lief
een beetje vreemd, maar wél lief!
Ik moet nog antwoord van je krijgen lekkerdingquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Canisfire schreef:
Lieve Haaibaaike Zo als jij misschien wel weet is er op het fok! forum ook een gtst slowchat maar helaas zitten wij een beetje in een te kort aan leuke gezellige users zo als jij nu vraag ik me dus af of jij misschien eens bij ons zou kunnen mee posten ik heb namelijk gehoort dat jij ook wel graag naar gtst kijkt.
Met vriendelijke groeten
Canisfire..
Wil jij en Heer van Bartelhoven ophouden met roddelen over mij in het GTST forum !
IK kijk al geen half jaar naar GTST..
Doei, waag eens over mij te roddelen
Dat PM bericht heeft hij in GTST geplakt![]()
Tuurlijk ben ik niet tegen je, nooit geweest trouwensquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op jou ben ik niet boos, ik weet dat jij zo niet bent tegen mijMaar ik kijk nooit naar GTST meer sinds een half jaar niet !!
Maar een ongewenste tvp is toch ook gewoon vervelend ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef static het volgende:
Je doet zelf ook mee, niet op reageren dus.
Okishquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:48 schreef static het volgende:
Doen we allemaal wel eens.
Als het echt uit de klauwen loopt kijken we wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |