Jeeeeeeeuj! Late reactie, maar ik ben heel blij met je beslissing.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef static het volgende:
Ok ok, als jullie het er niet mee eens zijn doen we het niet, simpel.
Maar 'grote' nieuwtjes kunnen toch best in een apart topic? Als Beatrix zwanger is ofzo?
Darkelf heeft gelukkig al tags gezet. Gezien de toon van de post van de user sk00p denk ik er serieus over om een ban aan te vragen voor deze user.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[As The World Turns # 19] va maandag 28 aug. om 17.05
Spoilers!
Jup, wat moet het worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef SeaOfLove het volgende:
kan iemand even de op van het atwt-topic aanpassen, op de 1 of andere manier lukt het me van geen meterAlvast bedankt
Gewoon de plaatjes uit het vorige topic... ik begrijp niet waarom het me niet lukt. Het si nu niet bepaald het eerste topic wat ik openquote:
Weird?! Ik heb nu de OP aangepast!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gewoon de plaatjes uit het vorige topic... ik begrijp niet waarom het me niet lukt. Het si nu niet bepaald het eerste topic wat ik open![]()
Geen moeite!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx je bent een schat! Zou je mij ook kunnen vertellen wat ik nu verkeerd heb gedaan? In eerste instantie had ik de oude OP gewoon gequote nl.
Volgens mij had ik de quote-tags weg moeten halen van degene die de vorige OP had gemaakt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geen moeite!
Ik weet ook niet wat er misging; het is nl. gewoon mogelijk om uit een ander (gesloten) topic te quoten. En of dat nou in de OP is of niet, moet niet uitmaken..
Kee tnx, weet ik het voor volgende keerquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:57 schreef static het volgende:
Yep, en ook de deze stond verkeerd: ]http
Ik snap het je hebt het verkeerde in spoilervorm weggedaan je zie tATWT nooitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:54 schreef static het volgende:
Done, maar kun je voortaan naar de post zelf linken? Thank you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik nie, maar nu welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef static het volgende:
Zo dan?
Als je voortaan naar de post zelf linkt (even de de PI klikken > [afbeelding] ) dan kom ik automatisch bij de goede.
Beste Haaikbaaike,quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Canisfire schreef:
Lieve Haaibaaike Zo als jij misschien wel weet is er op het fok! forum ook een gtst slowchat maar helaas zitten wij een beetje in een te kort aan leuke gezellige users zo als jij nu vraag ik me dus af of jij misschien eens bij ons zou kunnen mee posten ik heb namelijk gehoort dat jij ook wel graag naar gtst kijkt.
Met vriendelijke groeten
Canisfire..
Wil jij en Heer van Bartelhoven ophouden met roddelen over mij in het GTST forum !
IK kijk al geen half jaar naar GTST..
Doei, waag eens over mij te roddelen
Dat PM bericht heeft hij in GTST geplakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |