Is deze knop je onbekend ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
waar is het gtst topic gebleven? die oude is vol, maar waar is de nieuwe?
Ik vond het wel zo netjes om e.e.a. even toe te lichten aan de betrokken Fok!ers!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Hoort dit niet achter de schermen besproken te worden?
Ja ik.quote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef static het volgende:
Ik ben gevraag omdat SHO in het slop zat en voor de meerderheid uit slowchat bestond. Verder nog iets?
Ik maak er maar even een apart topic over, want er ontstaat nogal wat verwarring in het topic waarin je deze had gepost.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Mededeling.
In het kader van de decentralisatie van de ingeslopen centralisitus gaan deze topics binnenkort op slot en kan over een ieder individueel gekeuveld worden.
Einde mededeling.
Ja, maar dat gebeurde sowieso al, zoals PM-girl ook al zeiquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef static het volgende:
Ok ok, als jullie het er niet mee eens zijn doen we het niet, simpel.
Maar 'grote' nieuwtjes kunnen toch best in een apart topic? Als Beatrix zwanger is ofzo?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef PM-girl het volgende:
Jammer. Over Britney- en Maxima babys zal best een topic geopend worden, maar over de baby van bijvoorbeeld Corine (EHT) of Coen Swijnenberg zal dat niet gebeuren. Daarom is dit verzameltopic zo leuk!
Ja, ik deed dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:52 schreef static het volgende:
Ja weet ik, ik bevestig het alleen maar.
Ok, thanxquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef static het volgende:
Ok ok, als jullie het er niet mee eens zijn doen we het niet, simpel.
Maar 'grote' nieuwtjes kunnen toch best in een apart topic? Als Beatrix zwanger is ofzo?
En die van cg?quote:
Ik heb nog geen @fok.nl account; verzoek ligt bij de FA's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |