Oh, en dat dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Ze zijn allebei taalkundig gezien niet perfect.
Welkom terugquote:Op maandag 25 december 2006 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Jullie doen het (uiteraard) (weer) prima op SHO.
Maar ... mag ik voor die laatste twintigtal posts in dit topic heten zoals ik heet? Cc, dus?
Spanxquote:
Dank je!quote:
Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zit!
Maak maar vol. En open de nieuwe.quote:Op zondag 31 december 2006 01:37 schreef Svensational het volgende:
Maar las ik het nou goed, gaf static daar een vrijbrief tot baggeren?
Ik geloof dat ik daar net zo bang voor ben als een aardbeving in Amsterdam.quote:Op zondag 31 december 2006 01:40 schreef Svensational het volgende:
Ja, nu zul je het krijgen static, ik trommel al m'n vrienden op!
Begrijpelijk, hoewel DJMO toch best angstaanjagend kan zijn hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar net zo bang voor ben als een aardbeving in Amsterdam.
Dude.quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoewel DJMO toch best angstaanjagend kan zijn hoor!
Euh?quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:
Maaruh, die explosie met kerst, was die nou vlakbij waar jij zat?
Je zat toch in Nigeria heel langquote:
angstaanjagend of niet, jij was de eikel die mij een reactievenster gaf als link, ipv een normaal topic. dus what the hell wil je dan voor reactie van me?quote:Op zondag 31 december 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoewel DJMO toch best angstaanjagend kan zijn hoor!
Een static-diss natuurlijk!quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
angstaanjagend of niet, jij was de eikel die mij een reactievenster gaf als link, ipv een normaal topic. dus what the hell wil je dan voor reactie van me?
* DJMO dist staticquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |