geweld is een politieke methode, welcome to the fucking world.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het punt is dat het eerste een wettelijke wraakneming is, en dit burgerinitiatief.
Niet van die willekeurige antwoorden geven, he!
*zucht*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geweld is een politieke methode, welcome to the fucking world.
Met als gevolg duizenden doden door aanslagen en een bevolking die elkaar praktisch aan het uitmoorden was. Je hebt gelijk, waarom zouden we mensen alert maken voor het dreigende gevaar ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:05 schreef Aarde het volgende:
[..]
de ETA / IRA is nooit zo'n fuzz over gemaakt. Waarom hier wel van? Denk na!
Met terrorisme-voorlichting en een goed coordinatie-systeem kunnen er een hoop slachtoffers voorkomen worden. Ik vind het broodnodig dat de overheid hier aandacht aan besteed.quote:Gezien het aantal doden dat gevallen is, zijn de counteracties zwaar overtrokken, zeker in Nederland. Doden vallen nu eenmaal, en met terrorismevoorlichting bereik je weinig voordelen, behalve dan angst zaaien.
O nee?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:05 schreef Aarde het volgende:
[..]
de ETA / IRA is nooit zo'n fuzz over gemaakt.
Zo! Over 1 kam scheren gesproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien is dat maar beter ook, het is hun levenswijze, wil je dat breken om ze onze hoererij te kunnen laten consumeren?
mischien gaan ze dan ook wel alle vrouwen massaal met de benen wijd op internet zetten zoals wij het willen hebben!
En daar ben ik het nou he-le-maal mee eens. Kunnen we morgen meteen al die anti-westerse Burkas en terroristische elementen op het vliegveld zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
laat die mensen leven zoals ze leven, waarom overal markten implementeren om onze ideologien op te leggen?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vertrouw soms op pipo de clown
ik denk dat ik het niet eens met je ben, het zionistische regime kan van mij de plomp in.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:21 schreef manhattan het volgende:
[..]
En daar ben ik het nou he-le-maal mee eens. Kunnen we morgen meteen al die anti-westerse Burkas en terroristische elementen op het vliegveld zetten.
Ik ben ook blij dat we het eens zijn over de interventies van Israel. Ook de Israeli's willen blijven leven zoals ze leven, zonder een catoucha op hun kop te krijgen.
jij met je zionisme...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik denk dat ik het niet eens met je ben, het zionistische regime kan van mij de plomp in.
-=edit: Niet hier, svp.=-quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik denk dat ik het niet eens met je ben, het zionistische regime kan van mij de plomp in.
Dom geblaat is waarschijnlijker maar om even on-topic te blijven is media aandacht waar 't om draait.quote:
Ik las zijn stukjes regelmatig....ik heb nergens gelezen dat hij graag door een doorgedraaide moslim vermoord wilde worden. Of is dat jouw interpretatie? In dat geval vraag jij er ook om om op wrede wijze het leven te laten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef Ringo het volgende:
[..]Alsof de dreiging zo groot is. Er is hier toch helemaal niks gebeurd, behalve de moord op een asociale dikzak die daar zelf om gevraagd heeft.
paar incidentenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef Aarde het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk het moslimgeloof. In basis is het moslim geloof tof, en ook best ruimdenkend. Het zijn de mensen die het meestal verzieken bij geloof. Ti's nu niet anders. Los daarvan gaat het vaker goed dan slecht; alleen de laatste tijd is - door die paar incidenten - het moslimgeloof wel erg snel in de focus, dus krijg je ook elk incident te zien.
Je doelt op de mogelijkheid om een ongezouten mening op internet te plaatsen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien is dat maar beter ook, het is hun levenswijze, wil je dat breken om ze onze hoererij te kunnen laten consumeren?
Het is beter ze te verkrachten en ze daarna van hoererij te beschuldigen? Is ook een manier van bekijken.quote:mischien gaan ze dan ook wel alle vrouwen massaal met de benen wijd op internet zetten zoals wij het willen hebben!
Mag ik je vragen wat het Midden-Oosten te maken heeft met een geflipte ex-soldaat in Rwanda? En kan je desgevraagd het conflict tussen Hutu's en Tutsi's relateren aan terrorismedreiging in, pakweg, Amsterdam-Zuidoost?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef kawotski het volgende:
het is altijd de schuld van het westen.. nooit van de hypocriete zgn. volgers van het geloof in het MO. Ze willen gewoon niet dat we ons met hun bemoeien anders kunnen ze niet ongestraft hun gang gaan.. je vrouw slaan is zo leuk..
ik zag een documentair over een ex-soldaat in Rwanda.. de man hoopte dat er weer oorlog zou komen want dan had hij weer werk.. de regering betaalt nl. zo goed. Moorden was niet erg want dat was op dat moment je werk.. of het nou zijn eigen familie was, geen probleem.
het is ff een draai, maakt het moeilijk voor sommigen.. de essentie is dan ook, what you see is what you mostly don't getquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat het Midden-Oosten te maken heeft met een geflipte ex-soldaat in Rwanda? En kan je desgevraagd het conflict tussen Hutu's en Tutsi's relateren aan terrorismedreiging in, pakweg, Amsterdam-Zuidoost?
Ik volg je namelijk niet helemaal.![]()
Ja, en Lockheed Martin wrijft ook weer in zijn handen als er wat JSF'jes bijbesteld worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:53 schreef kawotski het volgende:
het is altijd de schuld van het westen.. nooit van de hypocriete zgn. volgers van het geloof in het MO. Ze willen gewoon niet dat we ons met hun bemoeien anders kunnen ze niet ongestraft hun gang gaan.. je vrouw slaan is zo leuk..
ik zag een documentair over een ex-soldaat in Rwanda.. de man hoopte dat er weer oorlog zou komen want dan had hij weer werk.. de regering betaalt nl. zo goed. Moorden was niet erg want dat was op dat moment je werk.. of het nou zijn eigen familie was, geen probleem.
jij bent dus ook zoeen die denkt dat de enge moslims tegen vrijheid en vrijheid van meningsuiting (het kan bijna niet achterlijker) zijn... mag ik je erop wijzen dat theo van gogh niet vermoord is omdat de moslims tegen onze (niet aanwezigzijnde) vrijheid waren, maar omdat er 1 persoon escaleerde en hem simpelweg vermoorde om de varkenstaal die hij uitsloeg, een publiek persoon hoort niet zulke taal te uiten het is logisch dat het erg veel mensen kwetst, als dat volgens jou legaal moet zijn moet ik ook mensen smerige tering zwarten kunnen noemen, toch? of zou ik daar ook mensen mee boos kunnen makenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Je doelt op de mogelijkheid om een ongezouten mening op internet te plaatsen?
[..]
grappig dat je wel praat maar eigen helemaal niks zegt, zoiets heet napraten zonder inhoud.quote:Het is beter ze te verkrachten en ze daarna van hoererij te beschuldigen? Is ook een manier van bekijken.
Om te beginnen een karikatuur van de bewering van zijn opponent, in halve Maikuuultaal, en een belediging erbij.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij bent dus ook zoeen die denkt dat de enge moslims tegen vrijheid en vrijheid van meningsuiting (het kan bijna niet achterlijker) zijn
Magnifiek hoe jij jezelf tegen weet te spreken. Eerst een brokje mislukte maatschappijkritiek (''niet aanwezigzijnde vrijheid'', hoe scherp!), en dan de echte contradictie. Van Gogh is niet vermoord omdat een bepaald groepje bezwaar heeft tegen onze vrijheden, maar wel omdat 'ie bepaalde dingen gewoon niet mocht zeggen. Lees jij je eigen werk nou nog wel eens door voordat je ons ermee komt verlichten, of heb je een dermate grote hekel aan het schoolsysteem dat je deze goede raad uit groep 5 in de wind slaat?quote:... mag ik je erop wijzen dat theo van gogh niet vermoord is omdat de moslims tegen onze (niet aanwezigzijnde) vrijheid waren, maar omdat er 1 persoon escaleerde en hem simpelweg vermoorde om de varkenstaal die hij uitsloeg, een publiek persoon hoort niet zulke taal te uiten het is logisch dat het erg veel mensen kwetst
Heb jij Mohammed B. (die het trouwens niet in z'n eentje deed) horen verklaren dat het een wraakneming was voor termen als ''geitenneukers'', of speel je hier advocaat van de duivel zonder je in de zaak verdiept te hebben? Ik denk dat het laatste het geval is.quote:als dat volgens jou legaal moet zijn moet ik ook mensen smerige tering zwarten kunnen noemen, toch? of zou ik daar ook mensen mee boos kunnen maken![]()
En weer de gemakkelijke sneer van de wereldverbeteraar....quote:grappig dat je wel praat maar eigen helemaal niks zegt, zoiets heet napraten zonder inhoud.
kijk minder tv.
als je alleen naar je eigen gezever luistert is het net of de ander niets zegtquote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat je wel praat maar eigen helemaal niks zegt, zoiets heet napraten zonder inhoud.
kijk minder tv.
Ik las daarnet weer je spuisels over ''quantummechamica'' en besefte weer waarom ik zo'n bloedhekel aan je heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
apropos is trots op zijn werk!
haat me maar met alle moeite, je kunt mn hoed zuigen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik las daarnet weer je spuisels over ''quantummechamica'' en besefte weer waarom ik zo'n bloedhekel aan je heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |