abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40114132
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

haat me maar met alle moeite, je kunt mn hoed zuigen.
Maar misschien kun je antwoord geven op de vraag waar je opvatting over Mohammed B. en diens strafexpeditie tegen ''varkenstaal'' vandaan komt? Om maar eens wat te noemen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40116478
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef wonko het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/news/784(...)echts_effect%27.html

En ja hoor...de moslims laten zich weer horen. Worden ze eens met gelijke rechten behandeld is het weer niet goed. Nee, de moslim moet maar weer extra rechten krijgen vanwege de genoemde islamitsche achtergrond. Ze hebben natuurlijk het liefst alle tijd om zich voor te bereiden op een inval. Laat ze lekker in een ander land extra rechten gaan claimen. Het liefst in een islamitisch land...want daar zullen ze vast wel met extra veel respect behandeld worden door de autoriteiten.
Wonko, laat iedereen die het niet met je eens is lekker zwetsen. Je hebt groot gelijk! Punt uit!
pi_40118476
Waarom plaatst wonko een bericht en leest hij het helemaal niet?
  maandag 24 juli 2006 @ 01:45:45 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40121387
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar misschien kun je antwoord geven op de vraag waar je opvatting over Mohammed B. en diens strafexpeditie tegen ''varkenstaal'' vandaan komt? Om maar eens wat te noemen.
mohammed B. had net zo goed Levi van D. kunnen zijn.
jij kent blijkbaar de ziekelijke uitspraken van theo van gogh niet, het is een escalatie geweest.
punt.
waarom zien zoveel mensen dingen die er niet zijn tegenwoordig en laten zich aanvullen door de paranoide politiek die enkel hun eigen mafia praktijk wil beschermen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40122374
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:45 schreef BaajGuardian het volgende:
mohammed B. had net zo goed Levi van D. kunnen zijn.
Hoe weet u dat? Het kan noch bevestigd, noch ontkend worden.
quote:
jij kent blijkbaar de ziekelijke uitspraken van theo van gogh niet
''Blijkbaar''? Laten we even terugkeren tot mijn oorspronkelijke vraag:

Terrorismeaanpak heeft averechts effect

Heb jij Mohammed B. (die het trouwens niet in z'n eentje deed) horen verklaren dat het een wraakneming was voor termen als ''geitenneukers''

Je uit je namelijk nogal vaag (''varkenstaal''), waardoor ik houvast zoek in andere delen van je betoog:

als dat volgens jou legaal moet zijn moet ik ook mensen smerige tering zwarten kunnen noemen

Het Van Goghiaans equivalent van ''smerige tering zwarten'' zou namelijk in mijn ogen ''geitenneukers'' zijn. Nou, B. heeft zelf aan het einde van zijn proces verklaard hierdoor niet beledigd te zijn geweest:

En ik zeg u, ik ken uw zoon niet. Ik kan hem niet verdenken van enige hypocrisie, want hij was niet hypocriet. Dat was hij niet en ik weet dat hij uit overtuiging dingen zei. Dus het hele verhaal van dat ik mij beledigd zou voelen als Marokkaan of omdat hij mij geitenneuker zou hebben genoemd, dat is allemaal niet waar. Ik heb gehandeld uit geloof. En ik heb zelfs aangegeven dat als het mijn vader was geweest of broertje, ik precies hetzelfde had gedaan. Dus u kunt mij echt niet verdenken van enige sentimentaliteit.’

http://www.volkskrant.nl/(...)ik_had_willen_zeggen

Zo ook bekenden van de Hofstadgroep:

http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/18584/index.html

Als ik het mis heb hoor ik het graag hoor, maar de strekking was dermate duister dat ik maar op mijn eigen indrukken heb vertrouwd.
quote:
, het is een escalatie geweest.
punt.
Dit heeft iets van schriftgeleerdheid.
quote:
waarom zien zoveel mensen dingen die er niet zijn tegenwoordig en laten zich aanvullen door de paranoide politiek die enkel hun eigen mafia praktijk wil beschermen.
En dit is orakeltaal.
  maandag 24 juli 2006 @ 02:38:15 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40122505
mensen als jij moeten ze gewoon in een put stoppen, ik zou moe worden om het je uit te blijven leggen, dus je zoekt het maar lekker uit, ga maar bang zijn voor de moslims enzo... stem nieuws rechts van mijn part...
val mij er niet mee lastig.
pi_40122593
quote:
Op maandag 24 juli 2006 02:38 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen als jij moeten ze gewoon in een put stoppen, ik zou moe worden om het je uit te blijven leggen, dus je zoekt het maar lekker uit, ga maar bang zijn voor de moslims enzo... stem nieuws rechts van mijn part...
val mij er niet mee lastig.
Nou, ik ben weer een hoop wijzer geworden, hoor. Angst en kleine ruimtes, twee typische aspecten van Bohguardian.

pi_40122827
Laten we die gasten is tegen Europa op stoken, Europa is het grote satan!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40123094
quote:
Op maandag 24 juli 2006 02:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nou, ik ben weer een hoop wijzer geworden, hoor. Angst en kleine ruimtes, twee typische aspecten van Bohguardian.

Er zijn mensen die zieken om het zieken en er zijn mensen die zieken omdat ze ziek zijn.
  maandag 24 juli 2006 @ 03:49:31 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40123361
quote:
Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zieken om het zieken en er zijn mensen die zieken omdat ze ziek zijn.
ja ik ben heel ziek.
  maandag 24 juli 2006 @ 05:32:11 #161
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_40123815
quote:
Op maandag 24 juli 2006 02:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Jep je weerlegde even al zn argumenten en toen kon hij geen kant op.. gelijk kwam er onzin uit zn mond. Je ziet het wel vaker bij hem gebeuren.
mai pen rai
pi_40124272
Het maakt niet uit voor wie je bent, als je maar tegen europa bent. Hakbar, Christen, Tempel of wat dan ook, in Bruxelles moet je zijn, Nederland is passee!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')