Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef marcito het volgende:
[..]
Dat Talpa gekots vind ik altijd zo zielig![]()
Where's the fucking fun in that?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:47 schreef Mr.Natural het volgende:
Kan me je frustratie goed voorstellen...
Nog even en ze maken het zo dat je auto automatisch de juiste snelheid gaat rijden, smart cruise control ofzo. En iedereen zit zoeft dan in een rijdend bankstel over de snelweg terwijl je de krant aan het lezen bent.
(tenminste dat zei Chriet Titulaer 10 jaar geleden)
stoerbaardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Die 70 is echt onhoudbaar traagIk rij dan meestal 110 om binnen de 50km grens te blijven
Juist. En omdat je altijd wel van die sukkels heb die er totaal schijt aan hebben omdat ze denken 'snelheid is sneller op plaats van bestemming' loopt het heel vaak gewoon vast.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Beste Star Gazer.... die dingen hebben een reden. Beter met aangepaste snelheid kunnen doorrijden dan steeds op topsnelheid doorjagen en dan daardoor grotendeels van de tijd stilstaan.
Mensen kunnen niet rijden, zijn egocentrisch (invoegen/uitvoegen) door dat egocentrisch gedrag krijg je al die files (al die mensen die doorjagen tot het einde van de ritsruimte en zich er daarna tussenwringen, dat scheelt immers 5 auto's).
BINGO!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef mrPanerai het volgende:
ik dacht meer aan 4 8 15 16 23 42
-Edit: dat had ik allang uit de OP verwijderd.-quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:29 schreef marcito het volgende:
[..]
Dat Talpa gekots vind ik altijd zo zielig![]()
Komt omdat ze op die snelheidsovergangen gaan staan. 100 -> 70 bijvoorbeeld. Staan ze 2 meter ervanaf, laten je je dus je auto uitrollen (brandstof besparend enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
-Edit: dat had ik allang uit de OP verwijderd.-
Maar TS heeft gelijk verder; niet alleen op snelwegen overigens; een plotselinge verandering van de maximumsnelheid op een weg van 100 naar 80 (die waarschijnlijk wel ergens stond aangegeven) heeft me ook wel es een boete opgeleverd..![]()
hihiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:58 schreef leolinedance het volgende:
flikker op met je talpa gayboy
WHEHEHEHHEHEHEHEHE EN DAN EEN MISJUBIESIE RIJDENquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet je wat ik altijd doe met (Dure) bakken die vlak voort einde van een rijstrook nog effe ertussen willen knijpen?>...Juist..geen ruimte geven..ze wachten maar mooi weer 6 auto's waar ze vandaan kwamen..en zeker auto's met duits kenteken
Geen mavo gehad?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHEHEHHEHEHEHEHE EN DAN EEN MISJUBIESIE RIJDEN!!11einz
In feite is het natuurlijk 'socialer' om even lang te wachten als de rest. Van de andere kant, voor de doorstroming is het niks beter als er een kilometer wegdek ongebruikt blijft.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef Riskowitz het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het er met de files uit zou zien als iedereen zich eens aan die borden zou houden, want laten we wel wezen dat doet toch maar een klein deel van de automobilisten.
Over invoegen: je moet gewoon de volledige lengte van de strook benutten. Alsof eerder invoegen beter is.
Zoals het dus ook hoortquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja maar ik het niet over het invoegen van een b-weg de snelweg op..ik bedoel een afslag of als het van 3 naar 2 baans gaat en dat al 4 kilometer lang staat aangegeven maar die bakken die dan toch tot de laatste 4.3 meter doorrijden
Uh...ja maar dat is toch niet lief?quote:
mensen die dan gaan zeuren dat ze een boete hebben gekregen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:27 schreef 2609 het volgende:
mensen die zich altijd aan de snelheid houden
Dat is het debiele, iedereen gaat zonder te denken zodra het kan invoegen, waardoor er een hele rij staat. Als iedereen gewoon wat gaat doorrijden tot het einde, en invoegt zodra er plek is, stroomt het heerlijk door.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh...ja maar dat is toch niet lief?![]()
En trouwens, dat doen ze niet omdat het zo hoort, maaromdat ze dan 1.5 minuten eerder thuis eventueel denken te kunnen zijn...ofzo
gaar jahquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mensen die dan gaan zeuren dat ze een boete hebben gekregen.
Dat werkt alleen als je boven de 130 rijdt waar 50 toegestaan is!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb weleens ergens gelezen dat haarlak over je kentekenplaat spuiten helpt tegen flitsers, maar ja, het staat zo raar bij de drogist he, een man die een bus haarlak komt kopen
Doet me denken aan brommertjes op het fietspad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef mrPanerai het volgende:
I'm Lost herequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef mrPanerai het volgende:
Nee, zeker niet in dit forumquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:05 schreef Lijpo het volgende:
Niet klagen gek
Ik denk dattie wat anders bedoelt ....quote:
2609quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:27 schreef 2609 het volgende:
mensen die zich altijd aan de snelheid houden
jaaaaaaaaaa of PRECIES 50 ofzo.. over precies 60quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt ook mensen die rijden zoals de TT. Dát is ook.
Blijf gewoon netjes 80 rijden waar je 80 mag en ga geen 70 rijden, dan weer 80, dan weer 70, dan weer 80, enzovoorts.
Het is gewoon belabberd hoe weinig mensen de verkeers regels kennen. Over dit (ritsen etc) was laatst een hele discussie hier en er waren gewoon mensen die volhielden dat zij gelijk hadden terwijl iedereen met theorie boekjes, linkjes etc aan kwam zettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Riskowitz het volgende:
Het is alleen maar niet lief omdat andere mensen het eerder doen. Daardoor lijkt het alsof mensen die op het laatste moment invoegen asociaal zijn, terwijl ze alleen maar de instructies volgen. Mensen schijnen altijd te denken dat je er nooit meer tussen komt, en door een combinatie van mensen die te vroeg invoegen met mensen die vinden dat zij te ver doorrijden is die gedachte helaas reeel.
Autorijden in Nederland is kut.
Het duurt ook pas 6 jaar die wegwerkzaamheden (als het niet al langer is...)quote:
Uitvoegenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef rival het volgende:
ik zal het je even uitleggen! als plots de matrixborden 70 aangeven. is het een paar kilometer voor je erg druk. of staat het praktisch stil. als jullie dan allemaal 70 gaan rijden. is die opstopping ver voor jou opgelost op het moment dat jij daar aankomt. en kan je dus gewoon doorrijden. als jij 120 blijft rijden. kom je aan bij die opstopping en kan je achteraan aansluiten en stapvoets rijden!![]()
en dan natuurlijk het in en uitvoegen... jezus wat een randdebielen zijn wij nederlanders daarmee....![]()
en dan heb ik het niet alleen over die mensen die perse het allerlaatste gaatje moeten hebben. ik reed vorige keer mee met een collega van me. als je 100 mocht reed hij 100. 120, 120. enz. maar als er ergens een oprit was en er dus auto's de snelweg op moesten komen. bleef hij ook echt 100 rijden. niet even gas bij of gas minder zodat andere mensen er beter tussen konden maar precies zijn snelheid! hij verdomde het zelfs om even een baan op de schuiven (terwijl er links van ons NIKS reed) en maar klagen op de rest. ook dat werkt natuurlijk niet. we moeten wat meer anticiperen en niet alleen aan onzelf denken!
maarja!![]()
btw, ik pak altijd gewoon de vluchtstrook... lekker rustig!![]()
Onzin. Er zijn gebieden op de A15 waar de borden altijd 70 aangevenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef rival het volgende:
ik zal het je even uitleggen! als plots de matrixborden 70 aangeven. is het een paar kilometer voor je erg druk. of staat het praktisch stil.
Zou dat iets met die versmallingen te maken hebben denk je ?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn gebieden op de A15 waar de borden altijd 70 aangeven
is de verkeerssituatie daar anders dan normaal? dan gelden er altijd langzamere snelheden!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn gebieden op de A15 waar de borden altijd 70 aangeven
Terecht, want dan ben je gewoon een gefrustreerde plebejer. Eigen rechter spelen zorgt voor een hoop ongelukken denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:12 schreef rival het volgende:
[hangt de weggebruiker met inzicht uit]
en dan kijken ze mij raar aan!
Gayboy? En dat zegt iemand met "linedance" in zijn nicknaamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:58 schreef leolinedance het volgende:
flikker op met je talpa gayboy
eigen rechter spelen? ik vervolg gewoon mijn weg... maar dat valt me op als ik in me spiegel kijk!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:38 schreef Riskowitz het volgende:
[..]
Terecht, want dan ben je gewoon een gefrustreerde plebejer. Eigen rechter spelen zorgt voor een hoop ongelukken denk ik.
mijn schuld? haalde ik toen rechts in? nee, ik reed voorbij een stilstaande auto die plotseling straatje ging keren! ik reed netjes 50 binnen de bebouwde kom!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:38 schreef Riskowitz het volgende:
[..]
"euhmm jah verder rij ik graag in me otootje rond (moet wel nu de motor total loss is)".
QED
Niet te controleren voor ons. Feit blijft dat je motor blijkbaar total loss is, en omdat je nog geen nieuwe hebt zal de verzekering zich wel achter de oren aan het krabben zijn over wie nou precies wat verkeerd deed.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
mijn schuld? haalde ik toen rechts in? nee, ik reed voorbij een stilstaande auto die plotseling straatje ging keren! ik reed netjes 50 binnen de bebouwde kom!![]()
Ik rij ook stug 100. Maar ik laat altijd ruimte vrij voor me. Met constante snelheid kunnen ze zelf kiezen of ze achter me met 80-90 invoegen of met 110-120 voor me. Het zou wat zijn als ik harder ging rijden op het moment dat iemand wilde invoegen en dan z'n weg blokkeerde.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef rival het volgende:
en dan heb ik het niet alleen over die mensen die perse het allerlaatste gaatje moeten hebben. ik reed vorige keer mee met een collega van me. als je 100 mocht reed hij 100. 120, 120. enz. maar als er ergens een oprit was en er dus auto's de snelweg op moesten komen. bleef hij ook echt 100 rijden. niet even gas bij of gas minder zodat andere mensen er beter tussen konden maar precies zijn snelheid! hij verdomde het zelfs om even een baan op de schuiven (terwijl er links van ons NIKS reed) en maar klagen op de rest. ook dat werkt natuurlijk niet. we moeten wat meer anticiperen en niet alleen aan onzelf denken!
maarja!![]()
maja, daar lig ik niet wakker van! wacht volgende keer gewoon met van baan verwisselen tot ik je voorbij ben!quote:
goed bezig!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef xman het volgende:
[..]
Ik rij ook stug 100. Maar ik laat altijd ruimte vrij voor me. Met constante snelheid kunnen ze zelf kiezen of ze achter me met 80-90 invoegen of met 110-120 voor me. Het zou wat zijn als ik harder ging rijden op het moment dat iemand wilde invoegen en dan z'n weg blokkeerde.
Ja man want hardrijden en rechts inhalen toont dat je goed kunt rijden !quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
maja, daar lig ik niet wakker van! wacht volgende keer gewoon met van baan verwisselen tot ik je voorbij ben!![]()
dan zou het allemaal een stuk prettiger gaan (in de files.. ik weet niet hoe dat zit op de A15)quote:Op zondag 23 juli 2006 13:54 schreef Riskowitz het volgende:
[..]
Ja man want hardrijden en rechts inhalen toont dat je goed kunt rijden !
![]()
Mijn punt: wat zou er gebeuren als mensen die matrixborden ook daadwerkelijk volgen. En nee dan bedoel ik niet dat je met je naald op 80 moet rijden, maar iets daarboven dus.
Op die versmalling zelf wel, maar op het 3/4 baans stuk is het ook. Was eerst ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:32 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Zou dat iets met die versmallingen te maken hebben denk je ?
Nee, er zijn geen wegwerkzaamheden of iets anders bijzonders.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
is de verkeerssituatie daar anders dan normaal? dan gelden er altijd langzamere snelheden!
en hoe zit et dan met die versmalling? ze gaan toch niet een 'normale' snelweg tot 70 irritatie weg bombarderen?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op die versmalling zelf wel, maar op het 3/4 baans stuk is het ook. Was eerst ook niet.
[..]
Nee, er zijn geen wegwerkzaamheden of iets anders bijzonders.
Blijkbaar wel dus. Op die versmalling mag je gewoon 70 en dat vind ik prima, harder kan je tijdens spits toch niet, tenzij je van striping op je auto houdt.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe zit et dan met die versmalling? ze gaan toch niet een 'normale' snelweg tot 70 irritatie weg bombarderen?
als dat wel het geval is leef ik met je mee!![]()
en het is juist gebleken dat de 80 zones daar niet bij hielpen!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal wel te maken hebben met de smog ofzo
dus toch wel?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:22 schreef BobbyB het volgende:
Nee, daar is niks aan de hand eigenlijk. Gewoon afslagen. Normaal mag je daar ook gewoon 100.
Bedoel meer niks bijzonders in de zin van veel drukte of wegwerkzaamheden.quote:
het gaat er om of de situatie anders is dan normaal! hier in amsterdam (nieuwe leeuwarderweg) zijn ze een metrostation aan het bouwen.....quote:Op zondag 23 juli 2006 17:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel meer niks bijzonders in de zin van veel drukte of wegwerkzaamheden.We worden ook zo goed ingelicht, als we wisten waar het voor was zou men het misschien nog begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |