Het moet een verademing geweest zijn om tussen suffe groepen als Ultravox, Men at Work, OMD, Wham(kots) klassemuziek als Joy Division, Killing Joke, The Cult en Husker Du te mogen horen
Kent iemand nog meer van die nostalgische groepen uit die jaren die met foute types als George Michael en Paul Young de vloer aan veegden.?
Genoeg, of wil je nog meer?
HOOOOOOO IK VERGEET DE SISTERS OF MERCY !!!!!!!
quote:Armoedig vind je niet???? bovendien is ABBAh vooral iets uit de jaren 70
Op zondag 23 december 2001 23:05 schreef Marble het volgende:
Ik ken alleen Wham en Abba
quote:Sorry hoor, maar ik heb nu al geen zin meer te reageren.
Op zondag 23 december 2001 23:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ahhh. De jaren 80 armoedigste jaren van de popmuziek
quote:En als ik ze nou alle 8 goed vind? Dat was juist de kracht van de jaren 80... bovendien stonden Killing joke en Cult evenzogoed in de top 40.
Het moet een verademing geweest zijn om tussen suffe groepen als Ultravox, Men at Work, OMD, Wham(kots) klassemuziek als Joy Division, Killing Joke, The Cult en Husker Du te mogen horen
quote:Zat, maar die ga ik jou niet vertellen... eigen schuld.
Kent iemand nog meer van die nostalgische groepen uit die jaren die met foute types als George Michael en Paul Young de vloer aan veegden.?
quote:ik ben t totaal met ranja eens
Op zondag 23 december 2001 23:36 schreef ranja het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik heb nu al geen zin meer te reageren.
[..]En als ik ze nou alle 8 goed vind? Dat was juist de kracht van de jaren 80... bovendien stonden Killing joke en Cult evenzogoed in de top 40.
[..]Zat, maar die ga ik jou niet vertellen... eigen schuld.
quote:Ja RANJA, maar als je nu The Cult of Killing Joke hoort hoor je muziek waar echtheid van afdampt. bij Wham en Ultravox moet ik linea recta mijn oren transplanteren van de walgelijke fake-emoties
Op zondag 23 december 2001 23:36 schreef ranja het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik heb nu al geen zin meer te reageren.
[..]En als ik ze nou alle 8 goed vind? Dat was juist de kracht van de jaren 80... bovendien stonden Killing joke en Cult evenzogoed in de top 40.
[..]Zat, maar die ga ik jou niet vertellen... eigen schuld.
(hoe dan ook, tis zeer fijne muziek)
quote:Marillion wil ik niet mainstream noemen hoor.
Op maandag 24 december 2001 00:24 schreef Vork het volgende:
rekenen we Marillion nog tot alternatief of toch maar niet? of Talking Heads?(hoe dan ook, tis zeer fijne muziek)
Maar wat is alternatief vraag ik mij altijd af, eigenlijk alles wat niet in det op 40 komt in principe.
dus metal bands van de jaren 80 kun je ook alternatief noemen en dat was niet armoede (jaren 80 metal vind ik echt geniaal)
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:44 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Marillion wil ik niet mainstream noemen hoor.
tis wat vage muziek, maar echt geniaal!
quote:Ok, dus Killing joke en Cult zijn net alternatief
Op maandag 24 december 2001 10:44 schreef Ultrawuft het volgende:Maar wat is alternatief vraag ik mij altijd af, eigenlijk alles wat niet in det op 40 komt in principe.
quote:Ja maar dat proberen we toch allemaal
Op maandag 24 december 2001 14:26 schreef Anton het volgende:
Hierbij vergeet ik voor het gemak wel even het beruchte trio Stock, Aitken & Waterman....
quote:De Cult echt? Whahahaha! Dat waren me toch een potje eersteklas poseurs, niet te kort.
Op zondag 23 december 2001 23:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:[..]
Ja RANJA, maar als je nu The Cult of Killing Joke hoort hoor je muziek waar echtheid van afdampt.
ja, ja zo lijkt het er op dat de jaren 80 toch ergens goed voor waren
dat was ik ff vergeten
quote:Marillion mainstream? Mwah, niet echt. Een nummer als Kayleigh had nog wel wat hit-potentieel, maar vooral het vroegere werk was toch echt maar voor een redelijk kleine groep hoor, niet iets voor de massa of om op de radio te draaien (hoewel ik er direct bij zeg dat het in Engeland wel goed verkocht, en dan ook echtin albumlijst aantallen).
Op maandag 24 december 2001 11:23 schreef basezum het volgende:[..]
leg uit......als dat geen mainstream is
dan weet ik t ook niet meer !!!!
Maar goed, zoals Anton ook al zei, de mainstream-alternatief discussie is eigenlijk te stompzinnig voor woorden.
Meer weet ik er op het moment even niet op te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |