kwallenweer gelukkigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:32 schreef Glasnosteraar het volgende:
hebben jullie het allemaal zo warm? Hier in Den Haag is en was het vandaag best lekker. Ben alleen bang dat het morgen weer wat benauwd wordt met een oostenwind. En waarschijnlijk erg erg druk op het strand, en op de wegen![]()
ik heb gelukkig geen televisie.quote:
met oostenwind komen ze naar de kustquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:39 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen televisie.
Kwallen? Ik weet eigenlijk geeneens wanneer het kwallenweer is![]()
na ja, ik ga toch zelden zwemmen, al lig ik op het strand, veuls te koud! Daarbij heb ik zo m'n twijfels of dat water wel zo schoon is, zeker met al die blote kerels die ik met regelmaat daar zie rondhangenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
met oostenwind komen ze naar de kust
zwemmen in zee is altijd zwemmen in duizenden soorten sperma,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:44 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
na ja, ik ga toch zelden zwemmen, al lig ik op het strand, veuls te koud! Daarbij heb ik zo m'n twijfels of dat water wel zo schoon is, zeker met al die blote kerels die ik met regelmaat daar zie rondhangen![]()
jukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zwemmen in zee is altijd zwemmen in duizenden soorten sperma,
Gelukkig hebben de meeste strandtenten wel een douche. Alleen maar op het strand bakken is gewoon niet te doen..
Die kerels zijn wel vervelend trouwens
Je kan nova nog net volgen, zij het wel met een of andere vervelende kwal van een presentator. Het gaat vooral over oorlog. Ik denk dat Kamp koelbloediger slaapt dan de meesten vannacht..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:53 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
jukmaar goed, last heb ik niet direct van ze, maar het uitzicht gaat wel naar de ... kloten
![]()
Maar oostenwind, warm, en een brandende zon, mmm, ik denk dat het morgen een beetje té is om naar het strand te gaan.
enfin, ik ga maar eens naar bed.
ps. Leuke film was dat: Buck Rogers. Heeft destijds veel indruk op me gemaakt, vooral die heerlijke kwaadaardige koninginEen heeeeele mooie rug
![]()
bidididididi![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)nese_crisis_van_2006quote:De aanval van Hezbollah op Israëlisch grondgebied werd door Israël gezien als een schending van haar territoriale integriteit en dus begon Israel met een tegenaanval onder de naam Operatie Juiste Beloning.
quote:Op 15 juli 2006 gingen de aanvallen op Libanon onverminderd door. Israël bestookte nu ook Noord-Libanon, waaronder de stad Tripoli, die 90 kilometer ten noorden van Beiroet ligt. Premier Fouad Siniora belde president George W. Bush (VS) op. Hij vroeg de Amerikaanse president om druk uit te oefenen op Israël. Volgens Siniora was Bush hier niet toe bereid. De VS drong er bij Israël wel op aan het aantal burgerslachtoffers zo klein mogelijk te houden.
Kun je dat voorzichtig relateren aan het topic van Pberends over het failliet van de VS denk je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:22 schreef Apropos het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd.
Ik refereer aan de terugkeer van Crazy Frog.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kun je dat voorzichtig relateren aan het topic van Pberends over het failliet van de VS denk je?
da's wel beheersbaar. Goed zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik refereer aan de terugkeer van Crazy Frog.
Ben ik het kwijt? Of is dit een tikfout?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:31 schreef Harry_Sack het volgende:
Is er trouwens al iemand die je gelijk heeft trouwens?
Volgens Nova en Pberends staat de wereld in brand. Dat wil ik nog wel geloven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ben ik het kwijt? Of is dit een tikfout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |