Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
Vooral die onzichtbare banner hier op het forum is geweldigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepast
*ctrl-a doet*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...
tof, hè?quote:
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?
Done.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"
Ik lees hem netquote:
Wat, cultúúrbarbaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:50 schreef nietzman het volgende:
En oh, 'esthetisch wit', maar dat zegt jullie cultuurbarbaren natuurlijk ook niets..
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat die tietenpics van mij nu niet goed tot hun recht komen
Goed dat je het zegt, ff bijwerken..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |