Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
Vooral die onzichtbare banner hier op het forum is geweldigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepast
*ctrl-a doet*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...
tof, hè?quote:
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?
Done.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"
Ik lees hem netquote:
Wat, cultúúrbarbaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:50 schreef nietzman het volgende:
En oh, 'esthetisch wit', maar dat zegt jullie cultuurbarbaren natuurlijk ook niets..
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat die tietenpics van mij nu niet goed tot hun recht komen
Goed dat je het zegt, ff bijwerken..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?
Heel apart, dit is de nieuwe stijl enzo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:16 schreef Isabeau het volgende:
Witte tekst op een witte achtergrond. Apart.
Vast welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik neem aan dat er straks wel fotootjes bij komen
wat meer in de zon zitten, ze zijn nu nog erg witquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat die tietenpics van mij nu niet goed tot hun recht komen
Neenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef APK het volgende:
Kan de banner, die binnenkort ongetwijfeld volgt, geblocked worden?![]()
"Gelukkig heeft ze meer verstand van verzekeren."quote:
Juh, het fotoboek neemt op het BBblog ook een beetje de functie van profielpagina over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb mijn eerste reactie op het/ de blog gepost, en er staat zo`n fotoboeklogo bij mijn reaktie, maar ik heb helemaal geen fotoboek aangemaakt
O, okequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juh, het fotoboek neemt op het BBblog ook een beetje de functie van profielpagina over.
Zeg dan ook even dat de afwas moet worden gedaan, voordat m'n vriendin het doet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zei het overigens uitsluitend uit verveling en behoefte om ergens over te zeuren hoor
Dit begint naar SC te neigenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeg dan ook even dat de afwas moet worden gedaan, voordat m'n vriendin het doet.
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit begint naar SC te neigen
Dus zometeen wordt er keihard ingegrepen![]()
Doen ze dat tegenwoordig dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?
Teamlead.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?
Kan dat niet met de Adblock-extensie van FF?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef APK het volgende:
Kan de banner, die binnenkort ongetwijfeld volgt, geblocked worden?![]()
Even wachten.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan dat niet met de Adblock-extensie van FF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |