Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze gekozen hebben om alles in wit te doen. Zowel de achtergrond, de banners als de teksten.
Vooral die onzichtbare banner hier op het forum is geweldigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Lucille het volgende:
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is wat aan de lichte kant ja dat geef ik toe, maar misschien was er nogal wat haast bij en wordt het later nog aangepast
*ctrl-a doet*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
moet je even crtl+a doen... dan is het gewoon leesbaar...
tof, hè?quote:
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Iets meer contrast zal wel handig zijn. Geef jij het ff door achter?
Done.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal je post(s) "mee naar achteren nemen"
Ik lees hem netquote:
Wat, cultúúrbarbaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:50 schreef nietzman het volgende:
En oh, 'esthetisch wit', maar dat zegt jullie cultuurbarbaren natuurlijk ook niets..
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat die tietenpics van mij nu niet goed tot hun recht komen
Goed dat je het zegt, ff bijwerken..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie wel wat bling bling daar linksonderin?
Heel apart, dit is de nieuwe stijl enzo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:16 schreef Isabeau het volgende:
Witte tekst op een witte achtergrond. Apart.
Vast welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik neem aan dat er straks wel fotootjes bij komen
wat meer in de zon zitten, ze zijn nu nog erg witquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat die tietenpics van mij nu niet goed tot hun recht komen
Neenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef APK het volgende:
Kan de banner, die binnenkort ongetwijfeld volgt, geblocked worden?![]()
"Gelukkig heeft ze meer verstand van verzekeren."quote:
Juh, het fotoboek neemt op het BBblog ook een beetje de functie van profielpagina over.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb mijn eerste reactie op het/ de blog gepost, en er staat zo`n fotoboeklogo bij mijn reaktie, maar ik heb helemaal geen fotoboek aangemaakt
O, okequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juh, het fotoboek neemt op het BBblog ook een beetje de functie van profielpagina over.
Zeg dan ook even dat de afwas moet worden gedaan, voordat m'n vriendin het doet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zei het overigens uitsluitend uit verveling en behoefte om ergens over te zeuren hoor
Dit begint naar SC te neigenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeg dan ook even dat de afwas moet worden gedaan, voordat m'n vriendin het doet.
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit begint naar SC te neigen
Dus zometeen wordt er keihard ingegrepen![]()
Doen ze dat tegenwoordig dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?
Teamlead.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Jij hoopt echt dat er straks een in leer gehulde moderator komt om jou een pak voor je blote billetjes te geven, hè?
Kan dat niet met de Adblock-extensie van FF?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef APK het volgende:
Kan de banner, die binnenkort ongetwijfeld volgt, geblocked worden?![]()
Even wachten.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan dat niet met de Adblock-extensie van FF?
Die spelfoutenquote:Maar er gebeurd meer. Samen kijken ze of er echt camera's achter de spiegel zitten. Micheline moet nog even opdrukken. Daarnaast zijn ze voorral aan het klieren, plagen en lol hebben. Oh en net als bij de zusjes, wordt hier flink scheetjes gelaten en flink met de dekbedjes gewappert.
Daar kan de BBlog niets aan doen, dat kun je overal tegenkomen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef Papabear het volgende:
Tuurlijk.... een verticale banner pal over de berichten, waar je dus wel verplicht bent om op te klikken, omdat je anders het bericht niet kunt lezen![]()
Da's dan wel weer minder![]()
Dat heb ik hier op het forum nooit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:10 schreef Silmarwen het volgende:
Daar kan de BBlog niets aan doen, dat kun je overal tegenkomen.
Ik heb hem helemaal nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik hier op het forum nooit.
quote:ook Tijn vind ze niet aardig.
quote:Egbert overtuigd zichzelf dat hij er niet uit hoeft en Marcia steunt hem.
quote:hij pakt alles en neemt al rustig afscheidt van mensen
Hij is 2e persoon enkelvoud, vandaar dat afscheidt met dt moet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef Falco het volgende:
Het uitzendingsverslag is echt leuk om te lezen hoor (zeker als je het nauwelijks volgt), maar die spelfouten, wtf
[..]
[..]
[..]
Ik ben betere grappen van je gewendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is 2e persoon enkelvoud, vandaar dat afscheidt met dt moet.
Wordt aan gewerkt beebquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef Falco het volgende:
Het uitzendingsverslag is echt leuk om te lezen hoor (zeker als je het nauwelijks volgt), maar die spelfouten, wtf
[..]
[..]
[..]
En waarom dan "steunt" niét met een "d" hè. Het is goddomme ook zo inkonsekwent!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef Falco het volgende:
Egbert overtuigd zichzelf dat hij er niet uit hoeft en Marcia steunt hem
Nou!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar niet getreurd, ik kom ook continu spelfouten tegen in de verslagen op de site van Talpa![]()
Mjah idd, of je laat iemand anders het stukje controleren. Diegene zal de tekst nog niet kennen en sneller spelfouten opmerken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Het is veel eenvoudiger om de spellingsregels te leren en dat toe te passen dan te vertrouwen op een spellingscontrole die ik vindt niet als spelfout aanwijst.
Maar dat is weliswaar geen reden om op de blog ook dan maar zulke pijnlijke spelfouten te makenquote:Maar niet getreurd, ik kom ook continu spelfouten tegen in de verslagen op de site van Talpa![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is 2e persoon enkelvoud, vandaar dat afscheidt met dt moet.
Ik zie dit meer ook als service eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Silmarwen het volgende:
Falco, ik type dat één op één en het gaat er direct op als service. Het spellchecken komt daarna wel. Je kunt ook gewoon even de fouten doormailen ipv ze hier steeds neer te zetten. Snap het nut er niet van.
In onderstaande zin moeten alleen nog twee woorden uit elkaar gehaald worden en daarna weer twee woorden aan elkaarquote:Maar goed, als het klopt zijn alle fouten er nu wel uit.
quote:k vraag me werkelijkwaar af waarom dit toch elke BB gebeurt, want de bewoners kunnen echt NIET zingen. Eigenlijk moet er in de regels een zang verbod opkomen.
Verdikkeme, wat dom vanmequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Kijk de regels nog even na, 2e persoon enkelvoud slaat alleen op "nemen" in dit geval. Hij neemt afscheid dus!
I agree. De bomenfoto zit op de hoofdtoegangsdeur. Logisch als je daar uit gaat, dat je naar huis mag.quote:Op maandag 4 september 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
Spelfouten boeien me voor geen meter
Laat ze eens op de inhoud letten
Misschien kan het forum als een soort van eindredactie dienen, als berichten voor plaatsing hier even ter controle voorgelegd worden?
Het bericht "wie loopt in de val en moet het eerst naar huis" is weer zo een voorbeeldje van je reinste bullshit als je het mij vraagt...
Ik vind het een pure aanfluiting als er op de site van een omroep regelmatig flinke spelfouten te vinden zijn. Als ze daar zo nonchalant mee omspringen, vertrouw ik de inhoud meteen ook al minder.quote:Op maandag 4 september 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
Spelfouten boeien me voor geen meter
Laat ze eens op de inhoud letten
Dat is een garpje hè?quote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Gert het volgende:
(al reisd het soms wel de pan uit).
Ik zie hem helemaal niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die banner in ene een flink stuk kleiner
Sterker nog. Hij is weg !quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 06:08 schreef Knut het volgende:
De banner komt ook nog terug, klein foutje bij de update van de forumsoftware.
Whahahaha...Peter leest op de BBlog...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
Na een weekje afwezigheid merk ik toch, dat de BBlog de snelste en prettigste manier is, om bij te lezen.![]()
Tegelijkertijd ervaar ik hierover een stukje schaamte, bijna alsof het stom is dit toe te geven, dat ik dan door mijn mede-users wordt uitgelachen en uitgestoten en dergelijke.
![]()
Dat zou natuurlijk een stukje emotioneel onbehagen tot gevolg hebben.![]()
Staan hele goeie columns op hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha...Peter leest op de BBlog...![]()
![]()
![]()
Jaaahhh ?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staan hele goeie columns op hoor
Vooral die ene columniste is goed, weet niet meer hoe ze heet... iets met een breezer-drankje van vroeger ofzo...![]()
quote:
fok!silver loopt achter.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef Falco het volgende:
Joehoe druk eens op 'update tracker' in de DPS oid.
Is al gefixt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:35 schreef Knut het volgende:
[..]
fok!silver loopt achter.
Die verwijst naar een verkeerde locatie. Dat is in CVS al opgelost. Komt vannacht online
Auw zeggen mijn ogen.quote:Op een gegeven moment begint het Hilde-loopje op de streams zelfs een vertrouwt beeld te worden.
quote:Big Brother geeft aan dat Marlies de uitslag van de test weet en hun niet.
neuhquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Falco het volgende:
Is dit niet een beetje overdreven? ?
Het is toch niet zo erg dat alleen hierover 'columns' uitgepoept kunnen worden?quote:
Als ik een backup gehad had, zou ik het graag doen.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie hier niets staan, Nostalgist, kun je het nog een keer proberen?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:21 schreef rickmans het volgende:
Ik heb de bug gevonden en hij staat gefixed in cvs. Daarnaast heb ik je submit direct geplaatst.
quote:De lopers moeten in een vaste volgorde lopen, BigBrother heeft die volgorde vastgesteld. Ook staat er een klok bij het rad, zodat de lopers de tijd in de gaten kunnen houden.
Iedereen moet een gelijkwaardig oordeel leveren.
Die link zag ik niet eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:13 schreef Biancavia het volgende:
Ach, aandeel, oordeel, een kniesaan die daar op let.
Mooi!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:56 schreef Silmarwen het volgende:
Is oorgepast!
quote:Dan komt Tijn een kijkje nemen en hoord waarom de dames zo'n lol hebben.
quote:Rik heeft ook een liedje dat ze zelf hadden bedacht en zigt het voor de dames.
'tweede'?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:57 schreef Silmarwen het volgende:
Die twee is overigens gewoon een typo, gebeurt de beste zelfs.
Hartstikke dope!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:30 schreef Falco het volgende:
Volg jij BB nu ook via de log soms APK? Chill he, of niet dan?
quote:Ook Sabrina de die opdracht voorlas tijdens een commercialbreak in de live uitzending had het over 48uur.
quote:Waarschijnlijk zit er nog een verplicht dansje aanvast.
quote:Als er iemand aankomt kan een van de zussen naar buitenstormen
quote:Sabrina valt ook even uit dr rol
Raar, mail hem volgende keer anders naar bigbrother@fok.nl dan krijgen we hem zeker weten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef Nostalgist het volgende:
En wéér krijg ik een foutmelding als ik een column submit......
Ik zet hem hier maar weer even neer.....:
-edit : Column is door de feiten (serverdowntime) achterhaald....![]()
Ok, doe ik !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef GI het volgende:
[..]
Raar, mail hem volgende keer anders naar bigbrother@fok.nl dan krijgen we hem zeker weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |