Paddo heeft wel grotendeels gelijk.
Natuurlijk is AZ een enorme lul dat hij foto's van de MILF op internet post. Maar diegenen die het materiaal verder verspreiden hebben net zo goed schuld aan de schade die het heeft voor de betrokkenen.
Iedereen zegt dat het AZ zijn eigen schuld is, maar dat ze het wel heel erg triest vinden voor de MILF. Echter, als dit materiaal binnen het ONZ forum was gebleven dan had de schade voor haar ook beperkt kunnen worden. Ik weet best wel dat alles wat je op internet post ongelofelijk snel kan verpreiden, maar je hebt daar toch minimaal één NSB-er voor nodig.
Ik vind ook dat sites als GS een bepaalde fatsoensnorm overschrijden door het materiaal op de voorpagina te zetten. We hebben er met z'n allen van gesmuld (ja ik vond het ook vermakelijk), maar staat het vermaak dat wij ervan hebben wel in verhouding tot de schade die het AZ en vooral de MILF berokkent? Dit soort dingen kunnen zeer ernstige gevolgen hebben in de privésfeer en/of professionele sfeer van betrokken personen.
In het geval van AZ kun je nog zeggen dat het zijn eigen schuld is, maar de MILF heeft hier nooit omg evraagd. Dankzij AZ, één of meer NSB-ers op Fok en GS, VK, etc raakt zij mogelijk haar baan kwijt en wie weet wat voor gevolgen het nog heeft in de relationele sfeer. Probeer je eens in te beelden dat jij die MILF bent...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"Mijn reisverslagen