quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef RuneRose het volgende:
Arabian NIghts van Pier Paolo Passolini.
Ohja, haha. Dom.quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:55 schreef RuneRose het volgende:
Arabian nights is Duizend en een nacht maar dan in het Italliaans. Misschien dat je hem zo kan vinden? Of misschien is het 'm gewoon niet, dan gok ik Medea.
Ik denk al, die ken je echt wel. Volgens mij had je het er een keer over zelfs.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:58 schreef RuneRose het volgende:
d'uh, IL VANGELO SECONDO MATTEO, maar in mijn herinering is die veel lichter. Wel een goede film trouwens.
Ja, da;s goed!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:36 schreef Doff het volgende:
Oh, Hostel.
Vind 't knap dat het kan opbrengen om die te gaan kijken. Ik zit al vol met allerlei vooroordelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:40 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, da;s goed!
Doff +1!
Goed getimed, m'n broeder moet nu weer op den PC.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
daniel craig?
Uh jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:59 schreef Doff het volgende:
Plunkett & Maclaine?
Treat Wiliams?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Vind 't knap dat het kan opbrengen om die te gaan kijken. Ik zit al vol met allerlei vooroordelen.
Naam of 3 titels
[afbeelding]
Ik zit met dit weer liever buiten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef Doff het volgende:
Nog een hintje anders Wyccie?
Is er uberhaupt nog iemand in de vakantie die zich enigzins interesseert voor FMT?
Dan zet ik maar weer een filmpje op.
Altijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef Doff het volgende:
Is er uberhaupt nog iemand in de vakantie die zich enigzins interesseert voor FMT?
A Fish Called Wanda?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Mijn plaatje is al een hint voor de titel.
idd Treat Williamsquote:
oke...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:28 schreef Doff het volgende:
Misschien is een nieuwe vraag wel welkom...
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ken geen van alle. Dus ik pas.
Hey flyguyquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Renee Zellweger dus. Nurse Betty?
quote:Dylan and Jez are con artists, Dylan is a charming American who's run from some characters in the states and Jez is an English techno nerd. During one of their scams selling a voice recognition computer they hire Georgie as a secretary for the job. The romantic triangle between Dylan, Jez and Georgie appears, but she is also not a secretary, but a student, and her marriage with rich Roger is upcoming.
En een zeer diepgaande quote:quote:Stock footage totals 13 mins, 48 secs, 20 percent of the total run time including credits. 73 seconds of stock run concurrently with new footage of. Stock scenes include "Fake Lightning", used 6 times, "Pedestrians" 3 times, "Highway Day" 3 times, "Highway Night" twice, "Playground" twice, "Superior Court" twice, "Ridiculous Soft Core", "Natives", "Bison Stampede", "Parking Lot", "Steel Foundry", "WWII", "Ambulance", "Airplane", "Signalman", "Milkman", and "Girls with Fuzzy Hats or Sweaters"
quote:Scientist: No one can really tell the story. Mistakes are made. But there is no mistaking the thoughts in a man's mind. The story is begun.
Dat is snelquote:Op maandag 31 juli 2006 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
Of Glen or Glenda?
quote:
quote:Zeker van je zaak, vraag maar raak
Jack Wouters is in één buitenlandse productie te zien geweest. Welke?quote:
The Cave?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Jack Wouters is in één buitenlandse productie te zien geweest. Welke?
Daar kon ik dus niet opkomen, maar hij is niet goedquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:04 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar kon ik dus niet opkomen, maar hij is niet goed
Ach joh, na zoveel dagen heb je dat puntje wel verdiend. En anders had je dat nog kunnen wegeditten en er een aparte post van kunnen maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Doff het volgende:
Shooting Fish is nog goed ook![]()
Weet niet of het goed wordt gerekend, aangezien het een tweede titel in één post is, maar hoe dan ook toch een nieuwe vraag:
Nee, wel een project met een moslimachtergrond, dan nog die film met 'bank' en Van Gogh's laatste werkje.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Die ene met Hirsi Ali? Submission?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef flyguy het volgende:
die film over fortuyn?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
0605?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |