Wil je de post boven je dan niet lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
Oh en Pheno, je bent een flink stuk in mijn achtig gestegen vanavond.
quote:
Boomerang, Hanna Barbara zegt me niks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de post boven je dan niet lezenIk kijk nu naar Boomerang, Hanna Barbara filmpjes
De Flintstones, Scooby Doo, Jetsons etc etcquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Boomerang, Hanna Barbara zegt me niks..
Slaap ze.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot morgen, lekker ding! Ik ga nu mijn bedje in.
Oh, dat keek ik ook vroegerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Flintstones, Scooby Doo, Jetsons etc etc
Vroegah, toen tekenfilms op elkaar leken
tot morgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot morgen, lekker ding! Ik ga nu mijn bedje in.
Het bange hondje met zijn computer die hem altijd redt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Zeg, dat is mijn tekst!
Is hier iemand die Courage kent van Cartoon Network? Ik schijn de enige te zijn die het kent!
Ik kijk eigenlijk nooit naar Cartoon Networkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Zeg, dat is mijn tekst!
Is hier iemand die Courage kent van Cartoon Network? Ik schijn de enige te zijn die het kent!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef DaMart het volgende:
Het bange hondje met zijn computer die hem altijd redt!
Daar kwam ik jaren later ook achterquote:
er is zefs een computerspelletje vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
!!! Je bent de eerste die het ook kent! Trouwen?
UPC heeft het uit het standaardpakket gegooid? Digital Extra heeft het wel, maar ze zenden niet 24/7 uit. Boomerang wel, dus in de uurtjes dat zelfs de muziekzenders bagger zijn is Boomerang leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef Thisbe het volgende:
En nu hebben we Cartoon Network al een paar jaar niet meer, en zijn alle tekenfilms in het Nederlands nagesynchoniseerd.![]()
hoe erg hequote:
Daar kan ik geen nee tegen zeggen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
!!! Je bent de eerste die het ook kent! Trouwen?
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.![]()
En UPC info zegt Alicia Keys, ze is wel erg veranderdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, MTV: Metallica concert van juni denk ik
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
Daar kan ik geen nee tegen zeggen!![]()
Maar dan moeten ze wel de openingstune van courage spelen in plaats van 'daar komt de bruid'!![]()
Kun je nagaan hoe erg het al is!quote:
ow wachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.En Courage kon eigenlijk alleen maar hysterisch rondrennen.
![]()
quote:
liefie_ !quote:
zwaar metaal!quote:
knuffeltietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Thisbe het volgende:
Niks mis met liefie hoor, ze heeft een goede voorgevel.
Ach, in Rusland was het ook koudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:24 schreef nixxx het volgende:
en daar gingen goebbels en vrouw
kon march of the penguins niet vinden dus der untergang maar
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
in je eentje is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
Of Q.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
in je eentje is het altijd gezelligmits bier..
verdammt noch mal, ik lijk wel een alcoholist zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |