gewoon extreem domquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je de hints nou niet mist, maar het gewoon wat langer duurt voordat je ze door hebt (zeg een jaar of 5), wat maakt dat je dan?![]()
![]()
Of man. Maar dan heb je ze uiteraard nooit door, ook niet na 5 jaar.quote:
vooral dat laatste is echt triest. Echt slecht gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ging allemaal fout toen ze probeerden er een echte organisatie in plaats van een anarchistisch zooitje ongeregeld van te maken. Dat en het "elk land moet een MTV in de eigen taal hebben".
Maar ze waren zo subtiel... en ik vermoedde wel dat er hints waren, maar pas later besefte ik dat dat vermoeden klopte!quote:
hij spelt wel goed en gebruikt komma'squote:
Volg je instincten. Neem haardos A in linkerhand B. Slinger dame C over schouderblad D en sleep mee naar grot E.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze waren zo subtiel... en ik vermoedde wel dat er hints waren, maar pas later besefte ik dat dat vermoeden klopte!
Precies. Hoe had ik anders geweten dat Alice Cooper in 1989 met drie singles in de Griekse top 10 stond?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
vooral dat laatste is echt triest. Echt slecht gewoon.
Je vat de hedendaagse r&p topics samenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volg je instincten. Neem haardos A in linkerhand B. Slinger dame C over schouderblad D en sleep mee naar grot E.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volg je instincten. Neem haardos A in linkerhand B. Slinger dame C over schouderblad D en sleep mee naar grot E.
De fuck faq van fok, zogezegd.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik onthou dat voor de volgende keer dat ik in een IKEA kom
ik weet niet wie die persoon was die 5 jaar lang vol hield maar ik moet zeggen dat ik die ook nogal dom vindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze waren zo subtiel... en ik vermoedde wel dat er hints waren, maar pas later besefte ik dat dat vermoeden klopte!
Ik heb hem genoteerd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet de balletjes nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik onthou dat voor de volgende keer dat ik in een IKEA kom
De"r&p alfabet topics" meerquote:
Nou, ze hield het geen 5 jaar vol hoor. Eerder een paar maanden, maar 5 jaar later kwam alles weer voorbij in een nostalgische bui. En toen ik alles achter elkaar zette, viel het kwartje eindelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie die persoon was die 5 jaar lang vol hield maar ik moet zeggen dat ik die ook nogal dom vind
beetje nutteloze tijdsverspilling
zie je nixxx en christine wat er kan gebeuren??!! zomaar 5 jaar verspilt
tegenwoordig is er ook sushi bij de ikea...de triestheid. Ik wil niet weten hoe ze die in elkaar zetten en wat zij doen als ze een onderdeel missen. Vooral bij kogelvis zou dat rot zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordig is er ook sushi bij de ikea...de triestheid. Ik wil niet weten hoe ze die in elkaar zetten en wat zij doen als ze een onderdeel missen. Vooral bij kogelvis zou dat rot zijn
Ik weet alles van tijdverspilling. Ik heb vier jaar in een relatie gezeten waarvan vanaf het begin eigenlijk al duidelijk was dat het niet ging werken. Dat wil ik nu voorkomenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
zie je nixxx en christine wat er kan gebeuren??!! zomaar 5 jaar verspilt
true to thatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ach, de mensen die die kogelvis eten zullen dan in ieder geval niet snel komen klagen dat ze een onderdeel missen...![]()
Wil je de post boven je dan niet lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
Oh en Pheno, je bent een flink stuk in mijn achtig gestegen vanavond.
quote:
Boomerang, Hanna Barbara zegt me niks.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je de post boven je dan niet lezenIk kijk nu naar Boomerang, Hanna Barbara filmpjes
De Flintstones, Scooby Doo, Jetsons etc etcquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Boomerang, Hanna Barbara zegt me niks..
Slaap ze.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot morgen, lekker ding! Ik ga nu mijn bedje in.
Oh, dat keek ik ook vroegerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Flintstones, Scooby Doo, Jetsons etc etc
Vroegah, toen tekenfilms op elkaar leken
tot morgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot morgen, lekker ding! Ik ga nu mijn bedje in.
Het bange hondje met zijn computer die hem altijd redt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Zeg, dat is mijn tekst!
Is hier iemand die Courage kent van Cartoon Network? Ik schijn de enige te zijn die het kent!
Ik kijk eigenlijk nooit naar Cartoon Networkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Zeg, dat is mijn tekst!
Is hier iemand die Courage kent van Cartoon Network? Ik schijn de enige te zijn die het kent!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef DaMart het volgende:
Het bange hondje met zijn computer die hem altijd redt!
Daar kwam ik jaren later ook achterquote:
er is zefs een computerspelletje vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
!!! Je bent de eerste die het ook kent! Trouwen?
UPC heeft het uit het standaardpakket gegooid? Digital Extra heeft het wel, maar ze zenden niet 24/7 uit. Boomerang wel, dus in de uurtjes dat zelfs de muziekzenders bagger zijn is Boomerang leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef Thisbe het volgende:
En nu hebben we Cartoon Network al een paar jaar niet meer, en zijn alle tekenfilms in het Nederlands nagesynchoniseerd.![]()
hoe erg hequote:
Daar kan ik geen nee tegen zeggen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
!!! Je bent de eerste die het ook kent! Trouwen?
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, dan is de relatie al in het slop geraakt.![]()
En UPC info zegt Alicia Keys, ze is wel erg veranderdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, MTV: Metallica concert van juni denk ik
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
Daar kan ik geen nee tegen zeggen!![]()
Maar dan moeten ze wel de openingstune van courage spelen in plaats van 'daar komt de bruid'!![]()
Kun je nagaan hoe erg het al is!quote:
ow wachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja. En het bazinnetje werd altijd ontvoerd door Aliens of zombies.En Courage kon eigenlijk alleen maar hysterisch rondrennen.
![]()
quote:
liefie_ !quote:
zwaar metaal!quote:
knuffeltietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Thisbe het volgende:
Niks mis met liefie hoor, ze heeft een goede voorgevel.
Ach, in Rusland was het ook koudquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:24 schreef nixxx het volgende:
en daar gingen goebbels en vrouw
kon march of the penguins niet vinden dus der untergang maar
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
in je eentje is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Thisbe het volgende:
Der Untergang is ook echt een gezellige film om te gaan kijken zo op de vrijdagavond.
Of Q.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
in je eentje is het altijd gezelligmits bier..
verdammt noch mal, ik lijk wel een alcoholist zo
Ohquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef nixxx het volgende:
ik stel me maar gerust met de gedachte dat het nog veel fouter kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |