Het is eigenlijk maar welke naam je het beestje geeft. Er zijn geen afgeronde definties van deze termen. Maar je hebt gelijk dat het woord nicht over het algemeen duidt op een wat vrouwelijker type homo en dat flikker bijvoorbeeld een wat ruigere geuzennaam is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef super-muffin het volgende:
Wat is het verschil tussen homo's en nichten?
nichten schijnen iets vrouwelijker te zijn, klopt dat?
wat voor verhaal?, vertelquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Flikker gebruik ik als koosnaampje voor mijn maatje.
Ik geloof trouwens wel dat als er van een 1-eiige tweeling eentje homo is, dat de kans dat de ander het ook is veel hoger ligt dan bij gewone broers of twee niet-gerelateerde mannen. Het heeft dus wel degelijk iets met de ontwikkeling in de baarmoeder te maken.
*verhaal erover aan het schrijven is, dus hoopt dat dit inderdaad klopt*
staat helemaal niet buiten kijf volgens mijquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Oh, dat seksuele voorkeur genetisch is, staat buiten kijf. Het is meer "hoe komt dat uiteindelijk tot uiting" dat interessant is.
Ik ben dus bewust ook niet naar een christelijke HBO gegaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb mijn HBO opleidiing op een Protestants Christelijke school gehad en daar werd verschil gemaakt tussen homofiel en homosexueel. Men mocht daar wel homofiele docenten aannemen maar geen homosexuelen. In hun ogen was een homofiel dus iemand die van mannen hield maar die dit in tegenstelling tot homosexueel niet in de praktijk bracht
Ah, nu begrijp ik wat Christine niet begreep.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:49 schreef SCH het volgende:
En dat notabene van een user die bekend staat als........ nou ja![]()
![]()
Dacht ze dat dat over haar ging?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik wat Christine niet begreep.
Je wordt geboren met je seksuele voorkeur. Dat heet genetisch. Hoe het dan uiteindelijk tot uiting komt, is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
staat helemaal niet buiten kijf volgens mij
op welk onderzoek baseer je je dan ?
link, bron aub
Ja, dat heeft hij al redelijk onderbouwd in deze reeks dus het lijkt me niet zinvol die hele discussie weer over te doen. Jojo is van mening dat de ontwikkeling en opvoeding en sociale omstandigheden van groot belang zijn, jij denkt daar anders over. Het is een interessante discussie hoor maar dit is niet helemaal de goede plek.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:12 schreef wonderer het volgende:
Of wou je zeggen dat niemand met een seksuele voorkeur geboren wordt en die pas later ontwikkeld wordt?
kleine aanvulling, ik denk dat omgevings/ervarings factoren een grote rol KUNNEN spelen.. das heel wat andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij al redelijk onderbouwd in deze reeks dus het lijkt me niet zinvol die hele discussie weer over te doen. Jojo is van mening dat de ontwikkeling en opvoeding en sociale omstandigheden van groot belang zijn, jij denkt daar anders over. Het is een interessante discussie hoor maar dit is niet helemaal de goede plek.
Okay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
kleine aanvulling, ik denk dat omgevings/ervarings factoren een grote rol KUNNEN spelen.. das heel wat anders
Er is niet echt duidelijk over, sommige onderzoeken wijzen op genetische aanleg, andere op omgevings factoren, en er zijn zelfs factoren die wijzen op zaken als chemiche omstandigheden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
kleine aanvulling, ik denk dat omgevings/ervarings factoren een grote rol KUNNEN spelen.. das heel wat anders
De hitte speelt ook een rol. Met dit weer voel ik me zo giga homoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niet echt duidelijk over, sommige onderzoeken wijzen op genetische aanleg, andere op omgevings factoren, en er zijn zelfs factoren die wijzen op zaken als chemiche omstandigheden.
Da's gewoon geiligheid door al dat schaarsgeklede spul buiten. Ik probeer de stad te vermijden met dit weer, want dat is niet goed voor mij. Ik ben een borstenman en vooral die hebben het zwaar nu. Krijg ook last van mijn nek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
De hitte speelt ook een rol. Met dit weer voel ik me zo giga homo![]()
halfnaakte mannen op bootjes, dat vat het programma samenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef linebear het volgende:
Even iets heel anders.... weet er iemand hoe het programma er volgende week qua gay pride uit ziet
Welke artiesten kan ik verwachten !?
Jody bernal niet te vergetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
halfnaakte mannen op bootjes, dat vat het programma samen
gerard joling, gordon, paul de leeuw, marianne weber, dat moet een groot gedeelte van de artiesten zijn![]()
Deed toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
Jody doet het met de dochter van Vanessa, voor wat het waard is.
Zo word je natuurlijk nooit een goede roddelnichtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb al een tijdje de webcam niet gevolgd.![]()
Ik denk dat hij van ons beider club is, bi dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is Jody ook van jullie club? Ik vind hem trés gaye
Ik heb in het verleden wel eens op Boris Dittrich gestemdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Vraag: In hoeverre laten julie als homo je bij je politieke voorkeur leiden door je geaardheid, en bij je stemgedrag? En stem je op een homo?
Doet me denken aan Will&Grace, Will wilde beslist op een gay stemmen en Grace op een jood. Wat bleek, beide kandidaten waren discriminerendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Vraag: In hoeverre laten julie als homo je bij je politieke voorkeur leiden door je geaardheid, en bij je stemgedrag? En stem je op een homo?
Ik heb tot nu toe alleen op heteroseksuele mannen gestemd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Elke groep heeft een subcultuur.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:14 schreef Merisse het volgende:
Waar zou het eigenlijk vandaan komen dat homo's een eigen subcultuur hebben met het songfestival, Willeke Alberti ed.
En er moeten toch evenveel lesbo's zijn als homo's maar toch zijn homo's veel zichtbaarder aanwezig in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |