Ja maar dat is moeilijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Omkron het volgende:
Je medemens wat gunnen, klein beetje tolerant zijn enzo..![]()
Wil je met mij lekker trillen op The Prophet, terwijl we 120 rijden door de bebouwde kom?quote:
Daarom, al die jankerds die gaan huilen om wat muziek omdat het een keer warmer als 10 graden is in Nederland.... boh zoek een geldige reden tot klagen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
SchuldigMaar in de auto is de enigste plek waar die echt hard kan. Thuis heb ik buren waar ik rekening mee hou. En kan die dus niet echt snoeihard. Op straat hebben mensen er niet langer als een paar seconden last van.
Net of je op zo'n hard volume plezier hebt van de muziek, zelfs van een afstand is het meestal te hard om aan te horen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daarom, al die jankerds die gaan huilen om wat muziek omdat het een keer warmer als 10 graden is in Nederland.... boh zoek een geldige reden tot klagen ofzo.
WTF is dat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef Nosh het volgende:
Je bent gewoon jaloers op het feit dat ik nauwelijks bagageruimte heb omdat er 4 subwoofers alle ruimte in liggen te nemen, en mijn zijspiegels eraf vallen zodra ik Masters of Hardcore 36 aanzet.
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
![]()
Zo lang het maar niet van die pauper rap is.
Sjonge, in de auto kan het ook niet!! Ik woon langs een drukke weg en wordt 'snachts gek van die achterlijke gasten in hun Civicjes met van die paupermuziek.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
SchuldigMaar in de auto is de enigste plek waar die echt hard kan. Thuis heb ik buren waar ik rekening mee hou. En kan die dus niet echt snoeihard. Op straat hebben mensen er niet langer als een paar seconden last van.
Wat lul je !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef MLF het volgende:
die zijn echt niet lekker, die gasten sporen niet, denken dat hun muziek het wel is
NIET dus
opzouten met je k....herrie
je bent echt niet popi hoor
je bent gewoon een loser
triest en ziek enzo
Juist wel, keiharde rap gewoon met het raam open.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
![]()
Zo lang het maar niet van die pauper rap is.
Scantraxxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wil je met mij lekker trillen op The Prophet, terwijl we 120 rijden door de bebouwde kom?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef Nosh het volgende:
Je bent gewoon jaloers op het feit dat ik nauwelijks bagageruimte heb omdat er 4 subwoofers alle ruimte in liggen te nemen, en mijn zijspiegels eraf vallen zodra ik Masters of Hardcore 36 aanzet.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |