en een gehoorapparaat op je 30-stequote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
niets is zo gaaf als keihard muziek in je auto draaien
ja als het jouw eigen k u t muziek isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:33 schreef remlof het volgende:
Jaloersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef MLF het volgende:
die zijn echt niet lekker, die gasten sporen niet, denken dat hun muziek het wel is
NIET dus
opzouten met je k....herrie
je bent echt niet popi hoor
je bent gewoon een loser
triest en ziek enzo
ook lekker op de snelweg met je ramen open... anders hoor je de wind zo erg..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
SchuldigMaar in de auto is de enigste plek waar die echt hard kan. Thuis heb ik buren waar ik rekening mee hou. En kan die dus niet echt snoeihard. Op straat hebben mensen er niet langer als een paar seconden last van.
Waar staat dat ik mijn ramen open hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:41 schreef murp het volgende:
[..]
ook lekker op de snelweg met je ramen open... anders hoor je de wind zo erg..![]()
die dingen die je oren vertiefenquote:
waren er maar meer mensen zoals jij..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Omkron het volgende:
Niet klagen... In Nederland is de auto zo'n beetje de enige plek waar je nog lekker van luide (eigen) muziek kan genieten.. zolang ze rijden is er niets aan de hand wat mij betreft. Ander verhaal wordt het als ze voor je deur blijven knallen zeg maar.. dat is dan asociaal.. voor de rest prima toch..
Je medemens wat gunnen, klein beetje tolerant zijn enzo..![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:47 schreef Steeven het volgende:
Ik heb altijd mijn ramen open en mijn muziek veel te hard om dit soort reacties, en op straat vooral blikken, uit te lokken. Maar veel last kun je er niet van hebben, want ik rij altijd 200.
jaja hoe zie jjj die blikken dan?????quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:47 schreef Steeven het volgende:
Ik heb altijd mijn ramen open en mijn muziek veel te hard om dit soort reacties, en op straat vooral blikken, uit te lokken. Maar veel last kun je er niet van hebben, want ik rij altijd 200.
Ja maar dat is moeilijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Omkron het volgende:
Je medemens wat gunnen, klein beetje tolerant zijn enzo..![]()
Wil je met mij lekker trillen op The Prophet, terwijl we 120 rijden door de bebouwde kom?quote:
Daarom, al die jankerds die gaan huilen om wat muziek omdat het een keer warmer als 10 graden is in Nederland.... boh zoek een geldige reden tot klagen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
SchuldigMaar in de auto is de enigste plek waar die echt hard kan. Thuis heb ik buren waar ik rekening mee hou. En kan die dus niet echt snoeihard. Op straat hebben mensen er niet langer als een paar seconden last van.
Net of je op zo'n hard volume plezier hebt van de muziek, zelfs van een afstand is het meestal te hard om aan te horen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daarom, al die jankerds die gaan huilen om wat muziek omdat het een keer warmer als 10 graden is in Nederland.... boh zoek een geldige reden tot klagen ofzo.
WTF is dat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef Nosh het volgende:
Je bent gewoon jaloers op het feit dat ik nauwelijks bagageruimte heb omdat er 4 subwoofers alle ruimte in liggen te nemen, en mijn zijspiegels eraf vallen zodra ik Masters of Hardcore 36 aanzet.
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
![]()
Zo lang het maar niet van die pauper rap is.
Sjonge, in de auto kan het ook niet!! Ik woon langs een drukke weg en wordt 'snachts gek van die achterlijke gasten in hun Civicjes met van die paupermuziek.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MissX het volgende:
Wat lul je !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef MLF het volgende:
die zijn echt niet lekker, die gasten sporen niet, denken dat hun muziek het wel is
NIET dus
opzouten met je k....herrie
je bent echt niet popi hoor
je bent gewoon een loser
triest en ziek enzo
Juist wel, keiharde rap gewoon met het raam open.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
![]()
Zo lang het maar niet van die pauper rap is.
Scantraxxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wil je met mij lekker trillen op The Prophet, terwijl we 120 rijden door de bebouwde kom?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef Nosh het volgende:
Je bent gewoon jaloers op het feit dat ik nauwelijks bagageruimte heb omdat er 4 subwoofers alle ruimte in liggen te nemen, en mijn zijspiegels eraf vallen zodra ik Masters of Hardcore 36 aanzet.
![]()
Ik spuugde m'n koffie uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef Nosh het volgende:
![]()
bass die moet je niet horen, die moet je voelen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:37 schreef appelsap het volgende:
Vreselijk
Vanmiddag reed er een door de straat en ik voelde de grond er gewoon van trillen.
Pas toen de auto bijna de straat uit was (meter of 60) hield het op.
Ooit wel eens de demo auto van Magnat gezien? 2x de Magnat Agressor 6000 erin liggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
bass die moet je niet horen, die moet je voelen!![]()
Scherpquote:
Zal dat ding van MTX wel zijn nu...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ooit wel eens de demo auto van Magnat gezien? 2x de Magnat Agressor 6000 erin liggen
Is dat eik nog altijd de grootste sub voor in de auto die het geeft; of heeft een ander merk inmiddels een grotere op de markt?
Mensen die hun provincie overal ophemelen (en in hun username zetten) zijn pas kutquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:35 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
en een gehoorapparaat op je 30-ste![]()
"Sporen" in je post, "PSV" in je sig...quote:Op zondag 23 juli 2006 03:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen die hun provincie overal ophemelen (en in hun username zetten) zijn pas kutEn dat zijn dan ook altijd Limburgers
Maja, dat was al bekend dat die niet sporen
dus jij rijdt in de bloedhitte met je ramen dicht?quote:
'Mensen' die hun hobby in hun username hebben zijn nog veel zieligerquote:Op zondag 23 juli 2006 03:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen die hun provincie overal ophemelen (en in hun username zetten) zijn pas kut![]()
quote:En dat zijn dan ook altijd Limburgers
Mensen die in glazen huisjes wonen...enz....quote:Maja, dat was al bekend dat die niet sporen
Friezen ook hoor,die beginnen uit frustratie zelfs een Topic over het onderwerp 'Limburgers' ipv hier te reagerenquote:Op zondag 23 juli 2006 08:58 schreef Djep het volgende:
Oeeee...wat kunnen die limburgers toch lekker happen![]()
Met airco is dat wel handig.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
dus jij rijdt in de bloedhitte met je ramen dicht?
quote:Op zondag 23 juli 2006 09:11 schreef Conflict het volgende:
Ik draai alleen harde muziek in de auto als ik dronken ben![]()
Slim ,dan hoor je de sirenes nietquote:Op zondag 23 juli 2006 09:11 schreef Conflict het volgende:
Ik draai alleen harde muziek in de auto als ik dronken ben![]()
Die komen pas nadat je de weg bent kwijtgeraakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:19 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Slim ,dan hoor je de sirenes niet![]()
Idd maar als je dronken bent merk je dat toch niet...quote:Op zondag 23 juli 2006 09:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die komen pas nadat je de weg bent kwijtgeraakt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |