Vylixan, lvl 56 Tauren druid op Ahn'Qirajquote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sig *check*
Nickname *ehhhh*

Ohw, dat. Vind ik die Horde quest leukerquote:Op zondag 23 juli 2006 18:22 schreef seto het volgende:
[..]
Alliance heeft:
http://thottbot.com/?qu=6187
Horde heeft:
http://thottbot.com/?qu=6148

Hmz, dan zat ik toch foutquote:Op maandag 24 juli 2006 01:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vylixan, lvl 56 Tauren druid op Ahn'Qiraj

Er loopt iemand ander rond op Fok!/GoT met precies dezelfde avatar.....quote:

dat is een gnome magequote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Er loopt iemand ander rond op Fok!/GoT met precies dezelfde avatar.....

Wie gaat er dan ook realmfora lezenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
bleh, ik zit ook op sylvanas en ik vind t helemaal niks, moet je alleen die realmforums al zien...

ingame is 't net zo erg. speel je horde of alliance?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook realmfora lezen

Horde uiteraard ^^quote:Op maandag 24 juli 2006 17:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
ingame is 't net zo erg. speel je horde of alliance?

das natuurlijk valsspelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
staff gisteren gekregen, de regalia had ik alweer een week, ik moest alleen wachten op een plekkie in de raid van een andere guild

Forza (Tauren Druid 60)quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
hmm ik ook, en ik vind het bepaald niet echt leuk daar(walanti level 60 priest)

nee hoor, alliance hier.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:32 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent toch van BloodRage? Opvallend dat juist jij dat zegt![]()
.....
och, als je iemand anders voor nop van je investering wilt laten profiterenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:25 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
"slim gebruik maken van game mechanics"
ik mis gvd wel een hele AQ run

Nah?quote:och, als je iemand anders voor nop van je investering wilt laten profiteren ...gemiddelde twin emperors kill, kost ook op farm nog steeds een bank goud nl.

quote:Op zondag 23 juli 2006 11:51 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sig *check*
Nickname *ehhhh*
Ok, wie riep?quote:

Very subtle...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Fliepke het volgende:
Stel nu dat je binnenkort een paar vragen mag stellen aan een van de mannen achter WoW over burning crusade. Wat zou je dan vragen?
Dus niet van die standaard vragen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |