abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40426643
Je mag wel een shadowbolt rank 10 boek voor me winnen....
pi_40427314
YAY!
Onze eerste raid sinds weken weer!
Binnenkort eindelijk ook Naxx, about freaking time!
pi_40427691
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat heeft Blizzard dan verpest aan de druids? (Even los v/d items die zich vaak richten op de resto).
De hele class scaled gewoon niet. We zijn in alle opzichten minder dan de rest, en itemisation speelt hier een behoorlijke rol in. Talent trees zijn kansloos, alle 31 punts talents zijn bagger. Moonkin is wel grappig, maar wtf moet je daarmee als 31-point talent? Zelfde geld voor feral, +3% crit is gewoon niet genoeg. En dan Swiftmend. Blizzard deed ons een plezier om innervate trainable te maken, en wat krijgen we ervoor terug? Een kansloze spell die alleen tof is in pvp. In mijn guild moesten we altijd 31 punten in resto hebben voor een bepaalde rank, nu nog maar 21, omdat swiftmend niet nodig is.
Des te meer nieuwe content er wordt gereleased, des te meer druids achterop raken. Melee/dps classes krijgen uber gear waarmee ze godlike worden, wij krijgen healing gear om lekker te healen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:50:23 #279
66083 Platina
78th Element
pi_40427697
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Migwi het volgende:
YAY!
addict
pi_40431727
Frame of Atiesh: 50%, 20 van de 40 splinters atm
pi_40438532
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef Apelazerus het volgende:

[..]

De hele class scaled gewoon niet. We zijn in alle opzichten minder dan de rest, en itemisation speelt hier een behoorlijke rol in. Talent trees zijn kansloos, alle 31 punts talents zijn bagger. Moonkin is wel grappig, maar wtf moet je daarmee als 31-point talent? Zelfde geld voor feral, +3% crit is gewoon niet genoeg. En dan Swiftmend. Blizzard deed ons een plezier om innervate trainable te maken, en wat krijgen we ervoor terug? Een kansloze spell die alleen tof is in pvp. In mijn guild moesten we altijd 31 punten in resto hebben voor een bepaalde rank, nu nog maar 21, omdat swiftmend niet nodig is.
Des te meer nieuwe content er wordt gereleased, des te meer druids achterop raken. Melee/dps classes krijgen uber gear waarmee ze godlike worden, wij krijgen healing gear om lekker te healen.
En weer krijg ik 't idee dat druids evenveel dmg willen doen als pure melee classes. Of evenveel spell dmg als mages bijvoorbeeld.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:07:37 #282
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_40441275
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef Apelazerus het volgende:

[..]

Wat een gezeur zeg. Ik speel zelf ook een druid en er zijn maar weinig classes die in pvp van mij winnen. Op warlocks na ben ik voor geen enkele class bang in pvp (ik zeg niet dat ik tegen andere classes default win, maar ik ben ook zeker niet kansloos). Sinds innervate een skill is geworden ben ik een hybrid druid. dus 0/30/21. Met mijn feral gear, paar mc-bwl epics en grotendeels aq en zg blues, kom ik op 6.5k health en 9.5k armor in beer. Met een eigen critchance van 25%. Pak daar een instant healtje bij als je even in de shit zit en je tegenstander moet zich door 10k hitpoints heenvreten. Tuurlijk is onze damageoutput lager, maar daar staat endurance tegenover. Outlasten is de name of the game.

Daarnaast heb je met heart of the wild gewoon 20% meer mana wat je in staat stelt veel langer door te healen tijdens raids. Ik zie het probleem niet.

Gezeik van die druids altijd. Het enige waar je over mag zeuren is de genesis set uit AQ40. Beetje strength, beetje agility, beetje intel en wat + healing? Ik bedoel heal-gear of feral-gear. Niet zo'n lompe mix van beide, die eigenlijk alleen in bepaald battlegrounds handig is.

Met jouw opmerking: wij zijn nergens de beste in kan ik maar 1 ding zeggen: duh. Net zoals pala's, shammies zijn ook druids een hybrid class. Dan had je maar beter je warcraft handleiding moeten doorlezen en een rogue of hunter moeten maken.

Druids rock, nuff said

[ Bericht 4% gewijzigd door Merkowitz op 03-08-2006 10:01:10 ]
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_40442984
Ik zeg ook niet dat we niet goed zijn in pvp, ik zeg wel dat we achterlopen op de rest. Ik ben vaak van spec gewisseld, maar sinds mijn feral gear een beetje goed werd ben ik altijd 14/32/5 gegaan. Als ik de jump krijg win ik vaak, behalve tegen 2 classes: warlocks en shadow priests, waar ik gewoon totaal kansloos tegen ben. Het ligt gewoon aan het feit dat druids hun best moeten doen om een kill te krijgen, waar een class zoals een mage gewoon zijn trinkets popped en een 4k pyro op je hoofd smijt. Als ik iets wil killen moet ik al men abilities combineren, zowel in bear/cat/caster. Hiermee bedoel ik niet dat ik vind dat druids hard gebuffed moeten worden, maar er moet in ieder geval wel iets veranderd worden. Ik speel mijn druid al sinds de dag van de release, en langzamerhand begin je toch te merken dat andere classes veel meer krijgen van hun gear dan ik zelf.

En over dat hybrid, ik weet dat ik een hybrid rollde, alleen jammer dat blizzard ons weinig keus geeft door onze itemisation te verpesten.
pi_40443076
Hey , ik heb een vraagje...ik zit vast bij een quest.

Ik zal de quest even posten.

Quest: The Binding
Objectives:
Using the Bloodstone Choker, summon and subdue a voidwalker, then return the Bloodstone Choker to Gakin the Darkbinder in Stormwind.

Game Description:
By retrieving my choker and besting Surena, you've proven that you're at least as capable as she was.

With that said, I can tell you're direly in need of training. You can manage the flows of magic, yes, but being a warlock is much more than that.

I will show you how to command a voidwalker, but before I can, you must call one forth at a summoning circle and subdue it using whatever weapons--physical and magical--you have at your disposal. Use the magic of this choker at the summoning circle below.

Maar ik snap het niet , ik heb wel de spell summon voidwalker , alleen ik heb geen soul shard ( dat hoeft volgens mij ook niet )
Maar ik sta dan in z'n Summon Ring , en dan? ik kan niks oproepen , heb ik dan wel soul shard nodig.
En zoja , kan ik dan mijn eingen voidwalker uitschakelen?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:39:32 #285
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40444742
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef GameMaster het volgende:
Hey , ik heb een vraagje...ik zit vast bij een quest.

Ik zal de quest even posten.

Quest: The Binding
Objectives:
Using the Bloodstone Choker, summon and subdue a voidwalker, then return the Bloodstone Choker to Gakin the Darkbinder in Stormwind.

Game Description:
By retrieving my choker and besting Surena, you've proven that you're at least as capable as she was.

With that said, I can tell you're direly in need of training. You can manage the flows of magic, yes, but being a warlock is much more than that.

I will show you how to command a voidwalker, but before I can, you must call one forth at a summoning circle and subdue it using whatever weapons--physical and magical--you have at your disposal. Use the magic of this choker at the summoning circle below.

Maar ik snap het niet , ik heb wel de spell summon voidwalker , alleen ik heb geen soul shard ( dat hoeft volgens mij ook niet )
Maar ik sta dan in z'n Summon Ring , en dan? ik kan niks oproepen , heb ik dan wel soul shard nodig.
En zoja , kan ik dan mijn eingen voidwalker uitschakelen?
Voor een voidwalker heb je wel een shard nodig.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_40452999
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef Rahl het volgende:

[..]

Voor een voidwalker heb je wel een shard nodig.
sterker nog...voor al je pets (behalve imp) heb je een shard nodig
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:00:27 #287
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_40453470
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

sterker nog...voor al je pets (behalve imp) heb je een shard nodig
Mja maar ik meen me te herinneren dat je tijdens het oproepen van de walker voor de quest zelf geen shard bij je hoeft te hebben. Dat is pas als je de quest hebt gedaan en je de spell krijgt om er 1 op te roepen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_40453595
Je moet die Bloodstone Choker in je inv gebruiken om je eerste voidwalker te summonen. Heb je geen shard voor nodig.

http://thottbot.com/?qu=1689
quote:
Bloodstone Choker
Quest Item
Unique
Use: Call forth a voidwalker using the summoning circle.
Cooldown: 3 min
10 sec cast
Item Level 1
Source: Quest
Use: Quest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40455561
Teeeveeepee
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 18:26:26 #290
34726 Fratz
Max
pi_40457742
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:00 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Mja maar ik meen me te herinneren dat je tijdens het oproepen van de walker voor de quest zelf geen shard bij je hoeft te hebben. Dat is pas als je de quest hebt gedaan en je de spell krijgt om er 1 op te roepen.
welke lock heeft er nou geen shards bij zich..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:50:49 #291
2347 deff
..until the reaper sings
pi_40460106
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Migwi het volgende:
YAY!
Pff ik moet nog 1,5 week wachten vordat ik weer normaal kan raiden (vakantie>>camping>>sucky wifi connect).
Ondertussen besluit Disorder om samen met Denial (vakantie periode FTW) om in Naxx Anub en Razu om te leggen...:(.
gewoon 2 firstkills die ik gemist heb alweer, en nu staat Noth op het lijstje om neer te gaan...

Ik kon 1 avond mee toen het netwerk hier zich gedraagde en de tries op anub waren erg cool, de instance spreekt me zeker aan:)

En ik kan ook niet wachten op de BC, lekker afgezaagd een Dranei Warrior starten en tot die tijd me druid lvl'en...
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_40461692
^ schijnt slecht te gaan met Disorder Denial en offspring laatste tijd

Iig je hebt het over Trollbane he ?

En ja hoor

Ik kom er nu pas achter dat disorder NL only is

waar je realm website niet goed voor is Denial is ook nl

[ Bericht 42% gewijzigd door znarch op 03-08-2006 20:54:07 ]
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:51:53 #293
2347 deff
..until the reaper sings
pi_40463595
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef znarch het volgende:

En ja hoor

Hmm het gaat niet slecht met Disorder, we hebben wat last gehad van de vakantie en wat stagnatie maar slecht is een beetje overdreven:)
Zie het meer als mensen die AQ40 gewoon geen flikker aanvinden en je dus moelijk raids vol kan krijgen daarheen, dus bleef er niets anders over dan het farmen van MC/BWL en dat wordt ook erg boring kan ik je vertellen:).

Nu NAXX er is en dat lekker valt bij de hele guild verwacht ik dat we na de vakanite weer dik gaan pwnen, en dan komt AQ40 met terug werkende kracht ook wel goed:)

En elke grote raiding guild heeft last van de vakanite's, somnium kan ook maar net de raids volmaken, offspring doet het samen met jad geloof ik en wij met Denial...
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:06:48 #294
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_40466088
Wooot ZG raptor roll gewonnen met mijn Gnome Rogue
Super slick zo'n klein ventje op zon groot beest
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
pi_40467929
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef znarch het volgende:

En ja hoor

Wie ben jij?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_40469033
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef V-Unit het volgende:
Wooot ZG raptor roll gewonnen met mijn Gnome Rogue
Super slick zo'n klein ventje op zon groot beest
Ik heb Gnomes altijd maar debiel gevonden op elke andere mount dan dat bouwpakket van ze.
Ziet er echt iet uit imo
Anyway, cg
pi_40472983
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef deff het volgende:

[..]

Hmm het gaat niet slecht met Disorder, we hebben wat last gehad van de vakantie en wat stagnatie maar slecht is een beetje overdreven:)
Zie het meer als mensen die AQ40 gewoon geen flikker aanvinden en je dus moelijk raids vol kan krijgen daarheen, dus bleef er niets anders over dan het farmen van MC/BWL en dat wordt ook erg boring kan ik je vertellen:).

Nu NAXX er is en dat lekker valt bij de hele guild verwacht ik dat we na de vakanite weer dik gaan pwnen, en dan komt AQ40 met terug werkende kracht ook wel goed:)

En elke grote raiding guild heeft last van de vakanite's, somnium kan ook maar net de raids volmaken, offspring doet het samen met jad geloof ik en wij met Denial...
Slecht is inderdaad wat overdreven. Punt is dat we zelfstandig geen first kill meer hebben gehaald sinds fuckin' begin mei. Dat is dus gewoon een zware stagnatie en dat is irritant aan het worden. Zwaar irritant IMO. En dan doe je MC/BWL maar lekker, en dan gaat BWL niet eens in één avond en dan heb je maximaal 2 raidavonden voor AQ, vaak maar 1 en die kwam om de een of andere reden nooit vol. Reden mag je zelf bedenken, ik houd het lekker op geen zin in wipen van veel mensen.

Ik meen dat het volgende week weer Disorder only is, en ik mag hopen dat we dan wel even door AQ heengaan, iig tot Huhuran en Naxx inkunnen zonder dat we op alts moeten vertrouwen die net 3 uur level 60 zijn. Als d'r iets is waar ik, en ik ken nog wel een aantal mensen met mij, o.a. degene die ik quote, een hekel aan heb is het dat mensen gewoon niet op komen dagen voor nieuwe encounters, maar wel als hardste schreeuwen als ie down is en ze willen de volgende keer mee.

By the way, zijn hier nog andere magi die een 17/31/3 build hebben (geprobeerd?).
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_40473033
gisteren eindelijk lvl 60 geworden
pi_40473143
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:23 schreef Draw het volgende:
gisteren eindelijk lvl 60 geworden
gz!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:25:03 #300
148823 znarch
ondertitel
pi_40474510
quote: