Heh! Ik wist dat je daardoor geprikkeld zou worden!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zal nooit een ambtenaar worden.
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heh! Ik wist dat je daardoor geprikkeld zou worden!![]()
En verder vond ik het ook niet duidelijk welke quote het nou om ging. Ik dacht dat er nog iets anders was naast dat "ik zal maar niet zeggen dat...", omdat dat geen doodsverwensing was. Niet iedereen heeft de dingen zo snel door als jij Buupje, en dan komen ze bij jou kwijlend vragen om uitlegPrima toch?
![]()
Wil je daar een antwoord op?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?
Nee, want ik weet het antwoord al: 'Ja!'quote:
Vanwaar die PI?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Voetbalwereld neemt afscheid van Bergkamp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk! Maar om het dan op de ander te betrekken... zeg dan gewoon dat je er zelf geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik toch ook wel een keer zeggen dat mensen eerst zélf op zoek moeten gaan naar het antwoord?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]'t Is maar goed dat je het tussen spoilers zet. Anders zouden té veel mensen zich hebben doodgelachen om je hilarische grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Das de vreugde om de Argentinie goal.quote:
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je het tussen spoilers zet. Anders zouden té veel mensen zich hebben doodgelachen om je hilarische grap.
Kerel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar om het dan op de ander te betrekken... zeg dan gewoon dat je er zelf geen zin in hebt.![]()
Dus je had wel zin om die quote te posten, maar je deed het juist niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kerel.
Als ik er écht geen zin in zou hebben, zou ik z'n post gewoon negeren en ook niet de moeite nemen om de reactie van die quoter hier te posten.!
Echt...!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk post ik dit gelijk met Bupa:
"Ik deed het niet om Sven dwars te zitten, maar om hem iets te leren!"
Je bent zo voorspelbaar Buup![]()
'Dingen doen die ik niet wil''?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je had wel zin om die quote te posten, maar je deed het juist niet?Je moet geen dingen doen die je niet wilt, alleen om Svennie dwars te zitten, gekkie!
Niks mis mee als de opmerking hout snijdt!quote:
Moet ik ook nog vragen waarom, of heb je zoiets van 'Nèh'?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben gefrustreerd
quote:
WHAHAAH!!! Hilarisch.quote:Moet ik ook nog vragen waarom, of heb je zoiets van 'Nèh'?
Was er dan ook niet over begonnen, mensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja is weer vrouwengezeik dus bespaar je de moeite![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |