Je moet gewoon naar www.photobucket.com gaan dan maak je een gratis account aan dan kan je daar uploaden kiezen en je foto's uploadenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef Double-U het volgende:
Ook ff een vraagje.
Hoe zet ik m'n screenshots op Photobucket.nl? Ik kan ze wel op thesims2.nl zetten maar ik kan de map niet vinden waarin ze opgeslagen worden.
Account heb ik al maar ik weet niet waar vandaan ik ze moet uploaden. Waar staan de screenshots opgeslagen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar www.photobucket.com gaan dan maak je een gratis account aan dan kan je daar uploaden kiezen en je foto's uploaden![]()
goed...misschien moet dat voortaan in de op want k heb die vraag al 3 keer beantwoord (no offence t zij je vergevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:14 schreef Double-U het volgende:
[..]
Account heb ik al maar ik weet niet waar vandaan ik ze moet uploaden. Waar staan de screenshots opgeslagen?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is met je gedownloade haarLaat je een x wat screens zien (als je ze kan vinden)?
Waar zoek jij je foto's???
Heb je al gekeken bij my documents->ea games->The sims->Neighboorhoods->de buurt waarmee je speelt (bijvoorbeeld droomzicht is N001)-->Storytelling
Echt niet gezien, sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:19 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
goed...misschien moet dat voortaan in de op want k heb die vraag al 3 keer beantwoord (no offence t zij je vergeven)
[..]
Haha okee.. bij mij is het trouwens allemaal uit de hand gelopen de familie van die lelijke gezichten zijn allemaal boos op elkaar die vrouw heeft Danaa romantisch omhelsd waar Geriit bij stond, erg jammer... dochter is ook boos op moeder...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag toch niet veel te doen, dus ik ga ook eens een familie maken met keilelijke gezichten
Sorry, even heel erg offtopicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg dus ook een lelijk kind met twee mooie ouders.
Ik denk dat de sterk ontwikkelde kaak van vaderlief iets te dominant was in de Simgenetica
Anyway, ze hebben hem laten verhongeren. Het blijft natuurlijk maar een Simpopje, maar ik vond 't wel heel cru
Vader en moeder ook, want elke keer als ze elkaar zagen, herinnerden ze zich hun lelijke kind. Kortom: ik heb vader maar alleen laten wonen.
Satanpeuter. (als baby was-ie nog wel leuk....
)
[afbeelding]
en als baby...
[afbeelding]
(where did it go wrong?)
Vader en moeder:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder had al een volwassen dochter, maar die moest plaatsmaken voor de volgende
baby en die had ook genoeg punten om naar de Universiteit te gaan, dus nu is
moederlief helemaal alleen
[afbeelding]
hoe kom je aan de skins van die ouders?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg dus ook een lelijk kind met twee mooie ouders.
Ik denk dat de sterk ontwikkelde kaak van vaderlief iets te dominant was in de Simgenetica
Anyway, ze hebben hem laten verhongeren. Het blijft natuurlijk maar een Simpopje, maar ik vond 't wel heel cru
Vader en moeder ook, want elke keer als ze elkaar zagen, herinnerden ze zich hun lelijke kind. Kortom: ik heb vader maar alleen laten wonen.
Satanpeuter. (als baby was-ie nog wel leuk....
)
[afbeelding]
en als baby...
[afbeelding]
(where did it go wrong?)
Vader en moeder:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder had al een volwassen dochter, maar die moest plaatsmaken voor de volgende
baby en die had ook genoeg punten om naar de Universiteit te gaan, dus nu is
moederlief helemaal alleen
[afbeelding]
Dat is de Romance/Love V2-skintone van Sussisogoodsims2.comquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef Rorata het volgende:
[..]
hoe kom je aan de skins van die ouders?
tnxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is de Romance/Love V2-skintone van Sussisogoodsims2.com
http://www.sussissogoodsims2.com/Donate4.html
[afbeelding][afbeelding]
Dat wist ik echt niet neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Danaa het volgende:
@ X-fi: Heb je nooit gemerkt dat Sims erfelijk dingen van elkaar overnemenWanneer allebij de ouders blond zijn word het kind dat ook.. maar wanneer 1 ouder bijvoorbeeld bruin en en de ander blond dat word het kindje meestal bruin want dat overheersd.. En zo neemt het kindje dus ook de contouren van het gezicht over..
Paypal kun je ook aan je rekening koppelen, geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Rorata het volgende:
[..]
tnxJammer dat ze geld kosten, zeker alleen creditcard.
@ DrDentz: het is Rimpelbil :p
balen.. daar kan ik nog niet heen, ik heb maar 3 plaatsen waar ik heen kan. Ik woon inmiddels wel bij Isabel, is dat hetzelfde in het pc verhaal?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:11 schreef Esto het volgende:
ik DENK boodschappen doen op een openbare kavel ..
Edit: Was een reactie van Ricy niet van Esto....
Die jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:54 schreef Revenge2005 het volgende:
hier ben ik weer ff
ik wou nu zo even het zwikje op gaan halen
Welke sims 2 expansions zijn er eigenlijk
Sims 2
Sims 2 Studentenleven ?
Sims 2 Nachtleven ?
Sims 2 gaan het maken ?
Sims 2 Familiepret Accesoires ?
nog meer maybe ?
want dan kan ik zo het zooitje ff ophalen
modthesims2.com is een goeie site om te starten. vanuit daar vind je ook bij vrij veel downloads links naar andere websites. meestal bieden die "donationsets" aan, moet je voor betalen, maar hebben vaak ook een gratis afdeling, waar veel mooi spul te downloaden is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Racemol het volgende:
Waar halen jullie je gratis downloads vandaan dan? Is er ergens een lijstje met links ofzo?
Wow! Zitten veel leuke dingen in bij de gratis downloadsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Even een site tussendoor waar ik veel leuke dingetjes gezien heb:
http://www.vitasims2.com/sims2.htm
bij inventory oid..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gelukt
zal morgen avond even een paar screens neerzetten van mijn nieuwe sim
weet iemand trouwens waar die foto's staan opgeslagen van het foto hokje ?
idd, in het venster waar je ook de dingen met wenspunten en carričre-beloningen kunt krijgen zit ook een tabje inventaris. daar staat het bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gelukt
zal morgen avond even een paar screens neerzetten van mijn nieuwe sim
weet iemand trouwens waar die foto's staan opgeslagen van het foto hokje ?
jawel maar voor mooie kleding en kapsels kan je beter gaan downloaden hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef timp0e het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu alleen de orginele Sims 2, maar ik wil de uitbreidingen graag erbij kopen (kost een hoop, maar dan heb je ook wel wat)
Maar bij die uitbreidingen heb je allemaal nieuwe objecten etc, maar heb je daar ook nieuwe kleding, nieuwe kapsels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |