ja, er is een conflicterend item in je huis.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef parselmouth het volgende:
Hm.. Ik heb een raar bugje. Net een familie op een kavel geplaatst en een mooi huis gebouwd, maar toen ik wilde gaan spelen gebeurde er helemaal niks. De klok blijft op 8.00 staan en m'n bewoners komen niet van hun plek. En de snelheid staat ook niet op pauze... Iemand dit wel eens gehad?
En als je later een keer een peuter adopteert, krijg je 'm gewoon weer terug !!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb trouwens iets ontzettends gemeens gedaan met een kleine peutersim.
Z'n mammie en pappie waren allebei prachtige sims, maar ze hadden samen toch echt een monster gecreërd met rare wangen. De moeder leek hem niet te kunnen voeden terwijl hij in z'n stoeltje zat, dus heb ik hem laten verhongeren.
Uiteindelijk stond alles in 't rood en kwam de adoptiedienst hem ophalen.
Ik heb de vader en moeder, die ongehuwd samenwoonden, maar apart laten wonen, want elke keer als ze elkaar zagen werden ze herinnerd aan hun verdwenen peuter
Oja wel hoor lukte met mijn sims en rijkdomswens. Elke keer laten promoveren en dan weer kappen krijg je 3000 wenspunten per keer voor en dan kan je de gehele tijd dat levenselixer blijven drinkenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:45 schreef Double-U het volgende:
Ik wil ook weer spelen! Maar ik moet het huis schilderen.![]()
Over die cheats: ik gebruik alleen 'aging off', anders lukt dat allemaal niet, hoor. Én kinderen, én een hoge functie.![]()
Geld cheats gebruik ik nooit. Als de sims hebben gestudeerd hebben ze zo een goeie baan en het heeft wel wat om elke dag één meubelstuk te kunnen kopen.![]()
ze hebben er niet alle sims uitbreidingenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op cdwow.com zijn de uitbreidingen redelijk goedkoop, maximaal 20 euro per uitbreiding dacht ik.
Zijn gewoon Europees hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:40 schreef Ricy het volgende:
[..]
ze hebben er niet alle sims uitbreidingen![]()
is het wel te vertrouwen of zijn de spellen chinees ofzo
![]()
Jaa, het werktquote:Op maandag 31 juli 2006 01:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, er is een conflicterend item in je huis.
Tik CTRL+shift+C en daarna (zonder aanhalingstekens): "boolprop testingcheatsenabled true".
Je ziet nu welk item er conflicteert. Weggooien die handel! Daarna weer CTRL+shift+C en "boolprop testingcheatsenabled false" anders blijft het spel naar fouten zoeken. Als dat conflicterende ding weg is, zou de klok weer moeten gaan lopen, tenzij je meer conflicten hebt.
Ik wist dat vroeger dus niet en kreeg later nog veel meer rarw bugs en uiteindelijk een buurt die niet meer wilde werken.
Ik heb het zo nu en dan nog wel eens bij bepaalde boekenkasten of lampen. Die fix helpt altijd.
je moet echt heel goed bevriend zijn met die vampier volgens mij....k ben pas gebeten nadat ik met hem gewoohood had....quote:Op maandag 31 juli 2006 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik probeer de hele tijd vampier te worden maar die kerel wil me niet bijten![]()
Ik heb 'm ook en het is héél anders dan de pc versie. Misschien idd een goed idee om er een apart topic over te openen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef Netel het volgende:
pff ik zit even te lezen en zie dat jullie wel heel erg veel weten, en ik voel me een supernoob!
Ik heb vanmiddag sims2 voor de ps2 gekocht. En een lekker ding in elkaar gezet om het spel eens te leren kennen. Ik speel nu de 'verhaal-lijn' en ze woont in een huis met 2 mensen die alleen maar ruzie met haar maken, dus ze is heel ongelukkig, maar het ergste is: ze heeft geen centje geld, de koelkast is leeg en ze gaat dus bijna dood van de honger. En ik heb werkelijk geen idee hoe ik eten moet kopen en hoe ik aan geld kan komen. Er is niet eens telefoon in dat huis! Ze kan het perceel niet verlaten.. zo is er ook niet veel aan. Heeft iemand aub tips voor een complete sukkel?
Waarom niet van alle versies?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef zoeperzazke het volgende:
dit is het topic voor de pc-versie...
Duh. Dat zie ik ook wel. Maar waarom nemen we geen topic voor alle consoles?quote:
ja gezeligquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:25 schreef X-fi het volgende:
[..]
Duh. Dat zie ik ook wel. Maar waarom nemen we geen topic voor alle consoles?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef Danaa het volgende:
IkNee dit topic moet gewoon blijven voor de PC-sims anders kunnen wij echt niet meer onderscheiden waar het nou over gaat en wie er een PC-spel heeft en wie niet..
Hup snel naar de winkel en sims2 voor je pc kopen!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef Netel het volgende:
[..]
boehoe.. ik voel me zooooooo eenzaam in het ps2 topic
![]()
Tja sorry, ben toch maar weer achter de pc gekropen. Maar er komt een dag ....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef Netel het volgende:
[..]
boehoe.. ik voel me zooooooo eenzaam in het ps2 topic
![]()
Krijg je ook niks te zien als je op tab klikt??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:52 schreef parselmouth het volgende:
Hahaha die zijn echt gruwelijkGoed idee, ga ik ook eens doen
Hebben jullie trouwens wel eens gehad dat de werkbalk helemaal weg was toen je een huishouden opende? Ik wel dus, nu kan ik helemaal niks met die familie
videokaart, geheugen en processor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:41 schreef juules het volgende:
Ik ben ook maar weer The Sims gaan spelen en ik vind het weer geweldig! Ik heb alleen een probleem, het beeld is lang niet zo scherp nij mij als wat ik op jullie foto's zie. Verder loopt alles traag en als ik naar de stad ga om bijvoorbeeld kleren te kopen kan ik de computer beter gelijk opnieuw opstarten. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen of ligt dit alles aan de videokaart... en is er dus weinig aan te doen?
Hoezo dat dan? Door de cijfers?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe computer kopen ofzo?![]()
Mijn kind had een 5 op z'n rapport, komt er een maatschappelijk werker die hem meteen meeneemt + de babyal het werk voor niks
Laatste lijkt op een blauwtjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:54 schreef izzypizzy het volgende:
Heb weer gespeeld vandaag en ik zie zo veel tekst dus ik gooi r maar weer ff wat screens in![]()
[afbeelding]
Hicham en Jamila
[afbeelding]
Naim met z'n converse outfit![]()
[afbeelding]
Naim in z'n leger outfit, normaal laat ik tieners nooit werken maar hij wou zelf dus....
[afbeelding]
En Naim met z'n chick Zoe...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |